Web Analytics Made Easy - Statcounter

در اثر حملات توپخانه‌ای ائتلاف سعودی و اماراتی در منطقه‌ای در استان الحدیده، دو کودک و یک زن کشته و چهار کودک دیگر به شدت زخمی شدند. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، با وجود برقراری حالت آتش‌بس در استان الحدیده یمن، اما حملات نیرو‌های وابسته به ائتلاف سعودی و اماراتی به صورت روزانه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در تازه‌ترین نقض آتش‌بس، توپخانه نیرو‌های وابسته به ائتلاف سعودی و اماراتی، روستای ساحلی «الفازه» را در ۸۲ کیلومتری جنوب الحدیده، با توپخانه هدف قرار دادند که در اثر این حملات یک زن و دو کودک کشته و چهار کودک دیگر نیز به شدت زخمی شدند.

این حملات پس از آن صورت گرفت که نیرو‌های وابسته به دولت مستعفی «منصور هادی» تلاش داشتند وارد منطقه شوند، اما با مقاومت نیرو‌های ارتش و انصارالله ناکام ماندند.

خبرگزاری سبأنت یمن نیز به نقل از منابع خبری در داخل شهر الحدیده اعلام کرد که نیرو‌های وابسته به ائتلاف سعودی، به سوی یک هیأت وابسته به سازمان ملل آتش گشوده‌اند. نیرو‌های سازمان ملل هنگامی که در حال برداشتن یک مانع امنیتی از مسیر خیابان پنجاهم به سمت بیمارستان ۲۲ می‌بودند، هدف تیراندازی نیرو‌های ائتلاف سعودی قرار گرفتند که در این حادثه راننده و چند تن از نیرو‌های امنیتی زخمی شدند.

جنگنده‌های سعودی نیز در ۲۴ ساعت گذشته، دو مرتبه منطقه «شوابه» در استان «عمران»، سه مرتبه مناطق «حرض» و «میدی» در استان حجه و سه بار نیز شهرستان «باقم» در استان صعده را بمباران کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حملات توپخانه ای ائتلاف سعودی الحدیده نقض آتش بس الحدیده دولت مستعفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۱۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تذکر یکی از نیرو‌های حافظیه به یک کودک

شهرام زندوکیلی سرپرست مجموعه فرهنگی، تاریخی حافظیه در شیراز با اشاره به انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر تذکر یکی از نیرو‌های مراقبتی مجموعه فرهنگی تاریخی، حافظیه به شعرخوانی کودکی بر سر مقبره شمس‌الدین محمد حافظ شیرازی که با واکنش برخی کاربران مواجه شد، اظهار کرد: به منظور حفظ کرامت انسانی بازدیدکنندگان از مقبره لسان‌الغیب به‌ویژه نونهالان ایران اسلامی، نیروی خاطی در مجموعه فرهنگی، تاریخی حافظیه توبیخ شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، او با بیان اینکه برخورد مناسب متولیان و مراقبان آثار، اهمیت بسزایی در توسعه صنعت گردشگری دارد، تأکید کرد: چنانچه نحوه برخورد با مسافران و گردشگران متناسب با اصول رفتاری در حوزه گردشگری باشد به طور حتم عاملی برای سفر دوباره گردشگران به مقصد سفر خواهد بود.

ثابت اقلیدی رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس هم یادآور شد: هر ساله آرامگاه حافظ با استقبال بی‌نظیری از سوی گردشگران داخلی و خارجی مواجه شده، به‌گونه‌ای که این مجموعه همواره در صدر مکان‌های پُربازدید گردشگری استان و کشور قرار دارد.

استان پهناور فارس و شهر شیراز به‌عنوان سومین حرم اهل‌بیت علیهم‌السلام و سرزمین ادب و هنر، میزبانی از هم‌وطنان را افتخار خود می‌داند و به گفته خواجه راز حافظ شیرازی:

رواق منظر چشم من آشیانه توست/ کرم نما و فرودآ که خانه، خانه توست

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ روز پس از طوفان‌الاقصی/ درگیری‌های شدید در شمال غزه و حملات توپخانه‌ای به جنوب و مرکز
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد قرنی در قم
  • شهادت ده‌ها زن و کودک فلسطینی در بمباران نوار غزه
  • ماجرای تذکر یکی از نیرو‌های حافظیه به یک کودک
  • انفجار بمب هنگام تلاش یک صهیونیست برای برداشتن پرچم فلسطین
  • از ابتدای جنگ غزه حدود ۱۲ هزار کودک آسیب دیده‌اند
  • هر ۱۰ دقیقه یک کودک در غزه به شهادت می‌رسد
  • آژانس امدادرسانی : هر 10 دقیقه یک کودک در غزه کشته می‌شود
  • آنروا: هر ۱۰ دقیقه یک کودک در غزه کشته می‌شود