Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک جانباز گچسارانی خطاب به رئیس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمدنوشت:بایداعتراف کردکه این مردم بوده وهستند که دغدغه اصلی آنها آبادانی ایران و تداوم نظام جمهوری اسلامی بوده است ولی تعدادزیادی از متولین امر باید بین خود و خدا به قضاوت نشینندکه اولویت زندگی آنها آبادانی مزرعه پدری بوده یا آبادانی ایران؟!.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب جنوب، ابوالحسن غلامی،جانباز قطع عضوگچسارانی در مطلبی خطاب به حجت‌الاسلام مزارعی ،رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد نوشته است:جناب آقای مزارعی رئیس محترم دادگستری استان کهگیلویه وبویراحمد سلام وعرض ادب از روحیه عدالت خواهی وآزادگی که ازراه دور درکلام ورفتارجنابعالی مشاهده می شودصمیمانه تشکرمی کنم.

لذا درهمین راستا من داوطلبانه ازمحضر جنابعالی استدعادارم تا شرایط شغلی و مالی بنده وهمهُ منسوبین درجه یک اینجانب که قانوناً پاسخگوی آن می باشم را طی سالهای هشتاد تا نودودو وحتی قبل وبعداز این دوران که مسئولیت مستقیم وغیره مستقیم عهده دار بوده ام به دقت مورد بررسی قرارداده و اگرتاکنون کوچکترین سوء استفاده و یا حتی استفاده نامربوطی در ایجادفرصت شغلی، مالی،مِلکی وبهره مندی ازهرگونه امتیاز دیگری صورت گرفته بدون کوچکترین گذشتی مورد بررسی و برخورد قانونی قراردهیدونتیجه به اطلاع مردم برسد.

درمحضر حضرت دوست و خون پاک شهیدان از حضرتعالی تمنا دارم با بررسی دقیق قانونی ،منصفانه وزیرکانه ابعادمختلف وضعیت زندگی تک تک مدیران ومسئولین ارشد درساختار قانونی هر سه قوه وهمچنین نهادهای گوناگون درسطح استان وشهرستانهای کهگیلویه وبویراحمد ونزدیکان مسئولین مذکور در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی روحیه افتخاربه گذشته و نگاه روشن به آینده را در بین مردم وارثین اصلی ولی مظلوم ایران اسلامی احیا و تقویت بفرمایید.

فرصت را مغتنم شمرده و ازهمه مسئولین پاک نهاد،پاک ذهن،پاک دست وپاک چشم درخواست میکنم داوطلبانه خودرا درمعرض قضاوت عادلانه و روشنگری توسط دستگاه قانونی قضاو افکارعمومی قراردهند.

فراموش نفرمایید اگر حسابمان را صادقانه بامردم صاف نکنیم طولی نخواهدکشید که مردم حسابشان را مجزا و با ما تسویه حساب خواهندکرد.

بایداعتراف کردکه این مردم بوده وهستند که دغدغه اصلی آنها آبادانی ایران و تداوم نظام جمهوری اسلامی بوده است ولی تعدادزیادی از متولین امر باید بین خود و خدا به قضاوت نشینندکه اولویت زندگی آنها آبادانی مزرعه پدری بوده یا آبادانی ایران؟! آیا پیشرفت نظام جمهوری اسلامی بوده یا تداوم حکومت خود و نزدیکان ؟!!!.

انتهای پیام /

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۱۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد مردی در بیرجند

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش مدیریت رسانه و روابط عمومی دادگستری کل استان خراسان جنوبی، به دنبال کشف جسدی در بیرجند امروز "زارعی" بازپرس دادسرای مرکز استان به همراه تیم پزشکی قانونی و انتظامی در محل حاضر شد و دستورات اولیه را صادر کرد.

بنا به این گزارش هویت متوفی و اولیای دم نیز شناسایی شده و سایر اقدامات قانونی در حال انجام است.

دادگستری خراسان جنوبی اعلام کرد که علت فوت در دست بررسی است و رسانه‌ها از گمانه زنی اجتناب کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • قدرداني فرمانده انتظامي از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان در اجراي طرح نور
  • قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي
  • تسویه حساب خواهر با برادر/ در «آگنیتاژ» پرواز می‌کنید؟
  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم
  • اهدای یک هزار سند مالکیت در دو شهرک به مردم
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • تبعیض‌ها در بخش‌های مختلف باید به حداقل برسد
  • دیدار سفیر اتریش با رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی