Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد با اشاره به گرانی‌هایی که در جامعه وجود دارد اظهار داشت: متاسفانه در این شرایط اقتصادی برخی به جای کمک به مردم، به گرانی‌ها دامن می‌زنند.

وی ادامه داد: در صورتی که هر یک از ما به فکر دیگری باشیم، قطعا دشمنان هیچ کاری نمی‌توانند از پیش ببرند چون مردم ما واحد و متحد هستند و نمی‌گذارند مشکلات بر دیگری فائق آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امام جمعه یزد ادامه داد: متاسفانه برخی الان در جامعه ما اقدام به گران فروشی و احتکار می‌کنند و لازم است که مسئولان هرچه بیشتر نسبت به برخورد با این اقدامات تلاش نمایند.

وی خاطرنشان کرد: الان دشمن تمام قوای خود را به کار بسته که ما را از پا در بیاورد و مردم ما را از لحاظ معیشتی و اقتصادی مهار کند و با اذیت کردن ملت ایران کاری کند که آنها دست از دین، عزت و انقلاب بردارند.

وی با بیان اینکه این اقدامات دشمنان اسلام در طول 40 سال انقلاب بوده خاطرنشان کرد: الحمدالله ملت ما الان این عزت را دارد که دشمنان با تمام توان برای نابودی آن تلاش می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد افزود: مردم ما با جان و مال خود از انقلاب پاسداری کرده‌اند و زمینه نشر مکتب اسلام و اهل بیت (ع) را فراهم کرده و انقلاب را به تمام جهان صادر کردند، حق این مردم آن است که بیشتر به رفع مشکلات آنها توجه داشته باشیم.

ناصری یزدی خاطرنشان کرد: قرآن کریم هم تاکید کرده که دشمنان اسلام همیشه با شما درگیر می‌شوند تا شما را جهنمی کنند و از ارزش‌ها و دین دست بردارید و تا به این هدف خود نرسند دست از اقدامات خود بر نمی‌دارند.

امام جمعه یزد به اهانتی که ترامپ به ملت عربستان کرده اشاره کرد و افزود: اینکه ترامپ بگوید عربستان برای ما مثل گاو شیرده است که تا شیر دارد آن را بدوشیم و وقتی شیرش تمام شد ذبحش می‌کنیم بزرگترین توهینی است که می‌توان به یک ملت کرد.

وی به تحقیرهای پی در پی که استکبار الان به عربستان دارند اشاره کرد و افزود: ایران هم در دوران طاغوت به همین صورت بود و شاه همانند بن سلمان نوکر واقعی آمریکایی‌ها بود و هرکاری که آنها می‌خواستند انجام می‌داد و بعد هم با تحقیرهای متعدد روبرو می‌شد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد از اهانت ها و تفرقه های موجود در بین احزاب مختلف انتقاد کرد و افزود: این قدر در روزنامه ها به همدیگر اهانت نکنیم و به همدیگر نپریم، باید قدر این مردمی که ایستادگی کرده اند را بدانیم و در راستای رفع مشکلات آنها قدم برداریم.

ناصری یزدی گفت: باید به فکر حفظ دین و اعتقادات مردم باشیم و در مقابل توطئه‌های دشمن که تمام تلاش خود را به کار بسته تا مردم را از دین و انقلاب و ارزش‌ها دور کند بایستیم و این توطئه‌ها را همچون گذشته خنثی کنیم.

وی افزود: ما باید از تمام مردم ایران، از خانواده‌های شهدا، جوانان، ایثارگران و افرادی که تلاش خود را برای پیشرفت ایران به کار می‌بندند تشکر کنیم، این ایستادگی‌ها انقلاب را حفظ کرده است.

امام جمعه یزد گفت: در چنین  شرایطی اگر شخصی کوتاهی کند، راه را برای رفع مشکلات مردم باز نکند و به جای اینکه خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهد به فکر پست و مقام خود باشد قطعا خیانت کرده است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۱۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل به تنش‌ ها در خاورمیانه دامن نزند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رویترز، وزیر خارجه انگلیس از رژیم صهیونیستی خواست به تنش ها در منطقه خاورمیانه دامن نزد.

دیوید کامرون وزیر امور خارجه انگلیس روز دوشنبه از رژیم صهیونیستی خواست به تلافی جویی ضد ایران نپردازد و ایده حمله به ایران را کنار بگذارد.

وزیر امور خارجه انگلیس در گفتگوب با شبکه تلویزیونی بی بی سی مدعی شد: تصور می‌کنم کاملاً موجه است که اسرائیل فکر کند که باید پاسخ دهد چون آنها مورد حمله قرار گرفته‌اند ولی ما از اسرائیلی‌ها می‌خواهیم که به صورت منطقی فکر کنند.

در حالی که رژیم صهیونیستی بیش از ۶ ماه است با حمله و تجاوز به غزه هزاران انسان بی گناه را گرفته، کامرون در اظهاراتی ادعایی گفت که از رژیم صهیونیستی می‌خواهد به تنش‌ها در منطقه دامن نزند.

وزیر خارجه انگلیس همچنین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی همکاری با متحدانش، اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران را مورد بررسی قرار خواهد داد. کامرون به این رژیم توصیه کرد تمرکز خود را بر توافق آتش بس با حماس قرار دهد.

دیگر خبرها

  • ادامه اجرای طرح مولدسازی اموال مازاد دولتی در زنجان
  • اسرائیل به تنش‌ ها در خاورمیانه دامن نزند
  • امسال وصول تمام چک‌های الکترونیک غیرحضوری می‌شود
  • نوید رهبر انقلاب درمورد بازگشت قدس شریف به دامن مسلمانان به زبان عبری
  • سنگ تمام مردم قزوین در حمایت از سپاه
  • گرانی کابل برق بر اثر عوامل فنی یا بیرونی
  • ◄ گرانی بلیت هواپیما و کاهش 30 درصدی عرضه بلیت
  • فرمایشات اخیر رهبر انقلاب درباره حجاب فصل الخطاب است
  • مشتریان نفت منتظر گرانی باشند؛ تنش در تنگه هرمز تاثیر آنی دارد
  • اسرائیل این بار دست به دامن شورای امنیت شد