Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته پنجم لیگ برتر تیراندازی بانوان به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر به پایان رسید. ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲ ورزشی ورزش زنان رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، این دوره از رقابت‌ها با حضور 6 تیم و به میزبانی تیم نزاجا در محل سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی پیگیری شد که در رشته تفنگ تیم میزبان در برابر تیم‌های هیئت قم، همدان، خراسان رضوی و قزوین به پیروزی دست یافت و در مقابل تیم باشگاه مقاومت نتیجه را واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رشته تپانچه نیز تیم میزبان در مقابل تیم‌های، هیئت قزوین و باشگاه مقاومت مغلوب و برابر تیم‌های هیئت قم، خراسان رضوی و همدان به پیروزی رسید.

با برگزاری فینال تفنگ بادی، نجمه خدمتی از مقاومت، اول شد، آرمینا صادقیان از نزاجا بر سکوی دوم ایستاد و الهه احمدی از مقاومت عنوان سومی را به خود اختصاص داد.

در فینال تپانچه بادی نیز، زینب طوماری از هیئت قزوین در جایگاه نخست ایستاد و گلنوش سبقت الهی از نزاجا و هانیه رستمیان از مقاومت دوم و سوم شدند.

هفته چهارم و پنجم لیگ برتر تیراندازی بانوان پیگیری می‌شود

 

انتهای پیام/

R1435/P/S3,32,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تیراندازی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیراندازی تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۱۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا: در ماه آوریل فاصله آرسنال با بهترین تیم‌های تاریخ مشخص می‌شود

میکل آرتتا از آزمایش دشوار غرور و استقامت آرسنال در هفته گذشته می‌گوید. از نظر سرمربی توپچی‌ها، تیم تحت هدایت او با بهترین‌های لیگ برتر فاصله دارد. 

طرفداری | نشست خبری میکل آرتتا برگزار شد.

دو شکست دردناک در یک هفته به معنای لغزش تکراری آرسنال در ماه آوریل بود. آن‌ها شنبه گذشته در لیگ برتر مقابل استون ویلا شکست خوردند تا لغزش بزرگی در مسیر قهرمانی لیگ برتر داشته باشند. شکست دوم در آلیانتس آرنا رقم خورد تا توپچی‌ها با رقابت‌های اروپایی وداع کنند. آن‌ها فردا شب در چارچوب هفته سی و چهارم لیگ برتر به مالینیو سفر می‌کنند تا امیدهای قهرمانی را مقابل وولورهمپتون دنبال کنند. میکل آرتتا در بخش اول نشست خبری خود به موضوعات زیر اشاره داشته است:

هفته تلخ آرسنال و حالا بازی وولورهمپتون

بهترین تجربه ممکن نبود. حالا ما کاملا روی بازی‌های پیش رویمان تمرکز کرده‌ایم. ما یک بازی عقب‌تر از سیتی هستیم و می‌خواهیم با تمام قدرت برای صدرنشینی تلاش کنیم. در مورد اهمیت دیدار با وولوز، شرایط کاملا مشخص است. اگر برنده شویم، صدرنشین لیگ می‌شویم. اگر برای انگیزه گرفتن و تمرکز به چیز دیگری نیاز دارید، دچار مشکل هستید. ما باید بازی مقابل ویلا را می‌بردیم و بهای از دست دادن موقعیت‌ها را پرداختیم. حالا دیگر جایی برای حرف زدن زیاد نیست، ما باید در بازی با وولورهمپتون نشان دهیم از چه ساخته شده‌ایم.

در گذشت سر چیپس کسویک، رئیس سابق آرسنال

برای خانواده‌اش بسیار متاسفم. او زمانی که من کاپیتان بودم، رئیس باشگاه بود. او فردی بسیار محترم و محبوب در باشگاه محسوب می‌شود. او کارهای زیادی برای حفظ ارزش‌های باشگاه انجام داده است. امیدوارم روحش در آرامش باشد.

روند اخیر آرسنال؛ افت ساکا و اودگارد مقابل بازی فشرده حریف

این یک مسیر بسیار فشرده بوده است. وقتی در نزدیکی صدر هستید و در چنین سطحی مبارزه می‌کنید، می‌دانید که قرار است چنین اتفاقاتی بیفتد. این شغل دائما استقامت و غرور شما را آزمایش می‌کند. همیشه باید به طور طبیعی و مثبت از این مراحل عبور کنید. فکر می‌کنم ساکا و اودگارد دائما هدف حریف قرار می‌گیرند. ما همیشه سعی می‌کنیم بهترین راه‌ها را برای آماده‌سازی بازی جهت کمک به آنها پیدا کنیم. این روند متوقف نخواهد شد.

 آخرین وضعیت بازیکنان آرسنال

برای بازگشت یورین تیمبر خیلی زود است. او قرار است یک بازی با تیم زیر 23 سال انجام دهد و بعد از آن شرایط را بهتر بررسی می‌کنیم. او در تمرینات بسیار خوب به نظر می‌رسد، اما این آخرین قدم بزرگ است. بقیه بازیکنان همگی شرایط خوبی دارند.

 فروپاشی در آوریل؛ چرا آرسنال کم می‌آورد؟

هر چه بهتر شوید و هر چه به مبارزه با بهترین تیم‌های تاریخ نزدیک‌تر شوید، متوجه فاصله‌های موجود می‌شوید. وقتی در آن بالا هستید، تنها می‌توانید در یک مسیر قدم بگذارید. فکر نمی‌کنم تیمی مثل آرسنال از 7 سال غیبت در لیگ قهرمانان اروپا به دو سال رقابت برای قهرمانی لیگ برتر رسیده باشد. در ماه آوریل افت می‌کنیم چون فاصله‌ها مشخص می‌شود. 

آیا بازیکنان آرسنال خسته‌اند؟

موضوع چرخش بازیکنان یک احتمال است. این موضوع همیشه بعد از باختن یک بازی مطرح می‌شود. وقتی برایتون را بردیم، کسی چنین سوالاتی را مطرح نکرد. این بخشی از کار ماست. در مورد خستگی بازیکنان دو راه داریم: کاهش تقویم بازی‌ها یا افزایش تعداد بازیکنان. 

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • آرتتا: در ماه آوریل فاصله آرسنال با بهترین تیم‌های تاریخ مشخص می‌شود
  • مروری بر اخبار ورزشی ۳۱ فروردین استان قزوین
  • چند خبر ورزشی
  • معرفی برترین‌های روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس
  • اسکواش استان همدان رتبه پنجم کشور را در سال ۱۴۰۲ کسب کرد
  • پایان جشنواره الگوهای برتر تدریس با معرفی برترین ها
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۹ فروردین
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی؛ خدمتی پنجم شد و چهل امیرانی هفتم