Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماموستا خدایی، با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی به برکت مقاومت، ایستادگی، ملت ایران به دست آمده است ،گفت: پیروزی انقلاب اسلامی سرسپردگی کشور ما به مستکبران را پایان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج،ماموستا عبدالرحمان خدایی امروز در خطبه های نماز جمعه در جمع نمازگزاران که در مسجد جامع سنندج برگزار شد، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی به برکت مقاومت، ایستادگی، بصیرت و ولایت مداری ملت ایران به دست آمده است به همین دلیل پیروزی انقلاب اسلامی سرسپردگی کشور ما به مستکبران برای همیشه پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: ملت ایران با رهبری امام خمینی (ره) ظلمت و سیاهی دوران رژیم ستمشاهی را از میان برداشتند و کشور ایران را در مسیر کسب استقلال،آزادی و جمهوری اسلامی قرار دادند.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (رحمت الله علیه)هویت اسلامی را به ایرانیان بازگرداند.

 

وی افزود: ملت ایران در کنار امام و رهبری در چهار دهه اخیر توانسته اند این انقلاب را به مردم دنیا معرفی کنند.
 

ماموستا خدایی اذعان کرد: دشمنان با تمام توان در تلاش هستند که دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران را منفی جلوه دهندبنابراین برهمه ما ضروری است که با توطئه های دشمنان مقابله کنیم .

 

وی در پایان سخنانش با اشاره به اهمیت کسب روزی حلال،افزود: پیامبر اکرم(ص) کسب در آمد حلال را برای هر مسلمانی واجب دانسته است و تلاش و کار کردن در این راه را با جهاد برابر شمرده اند بنابراین برهمه ما مسلمان ضروری برای کسب حلال تلاش کنیم .

 

پایان پیام/181

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان سفر رئیس جمهور به گلستان شورای عالی انقلاب فرهنگی جنوب کرمان استان بوشهر ایران ارتش تودیع و معارفه ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان مستکبران پیروزی انقلاب اسلامی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۱۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ لرستان گفت: ارتش هشت شهید مدافع حرم، ۲۰ شهید در دوران کرونا و بیش از ۵۰۰ شهید ترور را تقدیم کشور کرده‌ است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، امیر مراد خوش‌کنار، ظهر امروز، در مراسم گرامیداشت روز ارتش در قرارگاه عملیاتی لشکر 84 لرستان، بیان کرد: عملیات غرورآفرین وعدۀ صادق مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان به‌ویژه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی بود و این عملیات هیمنۀ پوشالی دشمنان را فروریخت.

او با بیان اینکه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یک اتفاق نبود، اضافه کرد: انقلاب اسلامی نهال ثمرنشسته‌ای از خون شهیدان و حق‌طلبانی است که با رژیم ستم‌شاهی مبارزه کردند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 لرستان با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب ارمغان فداکاری و خلوص امت اسلامی بود، عنوان کرد: انقلاب اسلامی پیوندی وحدت‌آفرین و دشمن‌شکن را ایجاد کرد که نیروهای نظامی با مردم نقش مهمی در پیروزی آن ایفا کردند.

امیر خوش‌کنار بیان کرد: امام(ره) ارتش را در پیروزی انقلاب اسلامی سهیم و سرافراز کرد و ارتش نیز به ندای ملکوتی امام لبیک گفت و در کنار ملت نقش بسزایی در پیروزی انقلاب داشت.

او با بیان اینکه نقش ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی با موشکافی و ژرف‌نگرشی نمایان می‌شود، یادآور شد: ارتش 48هزار شهید در دوران دفاع مقدس، هشت شهید مدافع حرم، 20 شهید در دوران کرونا و بیش از 500 شهید ترور را تقدیم کشور کرده‌است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 لرستان با بیان اینکه نیروهای ارتش برای امنیت این مرزوبوم تمام‌قد در مناطق عملیاتی حضور دارند، خاطرنشان کرد: ارتش با تمام وجود در زمینه‌‌های سیل، زلزله و کرونا برای آرامش مردم مجاهدت می‌کند.

انتهای پیام/ 645

دیگر خبرها

  • امیدواریم عملیات وعده صادق مقدمه پیروزی نهایی اسلام و مسلمین باشد
  • دورانی که برخی می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسید،‌ گذشت
  • اگر دشمن بار دیگر خطا کند، پاسخی پشیمان کننده خواهد دید
  • رئیسی : اگر دشمن بار دیگر خطا کند پاسخی دریافت خواهد کرد که او و حامیانش را پشیمان می‌کند
  • آخرین وضعیت اجرای قانون بودجه کشور
  • پایان برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در ورامین 
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • شکست هیمنه صهیونیستها در عملیات وعده صادق سپاه
  • موسیقی ایران مدیریت یکپارچه می‌خواهد/ مرثیه‌ای برای موسیقی دهه ۶۰
  • پیروزی انقلاب مرهون اطاعت پذیری بدنه ارتش از امام بود