Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@16:55:41 GMT

نفت سنگین ایران 8 دلار ارزان شد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۱۴۸۸

طبق جدیدترین گزارش ماهانه اوپک تولید نفت ایران در دسامبر سال ۲۰۱۸ به ۲.۷۶۹ میلیون بشکه در روز رسید و نفت سنگین ایران حدود ۸ دلار در هر بشکه ارزان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گزارش اوپک بر مبنای آمار منابع ثانویه نشان می‌دهد تولید نفت ایران در ماه میلادی گذشته به ۲.۷۶۹ میلیون بشکه در روز رسید که ۱۵۹ هزار بشکه در روز در مقایسه با تولید ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹۲۸ میلیون بشکه در روز در نوامبر، کاهش داشت.

میانگین تولید نفت خام ایران در سه ماهه چهارم سال میلادی گذشته ۳.۰۱۰ میلیون بشکه در روز بود که در مقایسه با ۳.۶۰۳ میلیون بشکه در روز در سه ماهه سوم، کاهش داشت.   طبق آمار منابع ثانویه، مجموع تولید اوپک که متشکل از ۱۴ کشور است در دسامبر ۳۱.۵۸ میلیون بشکه در روز بود که ۷۵۱ هزار بشکه در روز نسبت به ماه پیش از آن کاهش نشان داد. تولید نفت در عربستان سعودی، ایران و امارات متحده عربی کاهش یافت، در حالی که تولید عراق افزایش داشت.   قیمت نفت سنگین ایران در دسامبر ۵۴.۸۴ دلار در هر بشکه بود که ۷.۹۹ دلار یا ۱۲.۷ درصد در مقایسه با ۶۲.۸۳ دلار در نوامبر کاهش داشت. میانگین قیمت نفت سنگین ایران ۶۷.۹۷ دلار در سال ۲۰۱۸ در مقایسه با ۵۱.۷۱ دلار در سال ۲۰۱۷ بوده است.   منبع: ایسنا 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۱۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت مصدومان تروما و تصادفی در مازندران کاهش یافته است

فرهاد غلامی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه طرح سلامت نوروزی با هدف حفظ و ارتقای سطح سلامت جامعه و مسافران نوروزی از ۲۴ اسفند ماه سال گذشته تا ۱۴ فروردین ماه سال جاری در سراسر استان اجرا می‌شود، از کشف ۱۰ تن مواد غذایی فاسد و تعطیلی ۱۰۶ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف خبر داد.

وی با اشاره به انجام هشت هزار و ۶۳۹ مأموریت اورژانس ۱۱۵ افزود: ۱۴۳ هزار و ۸۳۶ بیمار در اورژانس بیمارستان‌ها پذیرش شدند و دو هزار و ۹۰۲ مورد عمل جراحی و ۷۶۴ زایمان انجام شد.

غلامی ادامه داد: همچنین ۲۲ هزار و ۱۶۶ بازرسی از اماکن و ۹ هزار و ۶۳۶ کلرسنجی آب آشامیدنی در طرح سلامت نوروزی صورت گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از کاهش ۷۵ درصدی فوت مصدومان تصادفات جاده‌ای و حوادث ترافیکی در مأموریت اورژانس ۱۱۵ در مقایسه با همین مدت در سال گذشته خبر داد و گفت: کاهش ۴۷ درصدی فوت مصدومان تروما و تصادفی انتقال یافته در بیمارستان‌ها در مقایسه با همین مدت در سال گذشته ثبت شده است.

وی یادآور شد: همه مراکز درمانی استان مجهز به بخش اورژانس پیش بیمارستانی هستند

کد خبر 6063040

دیگر خبرها

  • تولید ارزان‌قیمت الکتروکاتالیست‌هایی برای عرضه هیدروژن سبز
  • ۵ ابرماده غذایی ارزان که کلید کاهش وزن و جلوگیری از طاسی هستند
  • پیشرفت تکنولوژی هزینه تحقیق را ارزان‌تر می‌کند/ اختصاص بودجه برای بروز رسانی تجهیزات به دانشگاه‌ها
  • بنزین ارزان سی ان جی را از رونق انداخت
  • افزایش ذخایر آمریکا سد راه صعود نفت شد
  • واقعی شدن تعرفه پزشکی به نفع بیماران است | ارزان بودن خدمات درمانی باعث اضافه بار مراجعات بیماران شده است !
  • فوت مصدومان تروما و تصادفی در مازندران کاهش یافته است
  • افزایش ۵۰ هزار بشکه‌ای تولید روزانه نفت ایران از ابتدای ۲۰۲۴
  • قیمت نفت کماکان صعودی ماند
  • روسیه دستور کاهش تولید نفت را صادر کرد