Web Analytics Made Easy - Statcounter

گنبدکاووس - ایرنا - امام جمعه گنبدکاووس درشرق گلستان از ایجاد اشتغال، مسکن و فقرزدایی به عنوان سه مطالبه جدی مردم از دولتمردان نام برد و بر تلاش همه مسئولان برای تحقق این مطالبات تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام المسلمین محمود ترابی در خطبه دوم نماز جمعه درجمع نمازگزاران گنبدی، اظهار داشت: توجه به این مطالبات که در سخنان رییس جمهوری در سفر هفته گذشته به استان گلستان نیز بیان شد و تلاش برای رفع آنها سبب تقویت وحدت و انسجام در بین مردم می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بابیان اینکه ایجاد اشتغال و مسکن برای جوانان و فقرزدایی از جامعه مورد تاکید رهبری انقلاب نیز می باشد، اضافه کرد: در کنار پیگیری مطالبات مردمی، برخورد جدی با مفسدان اقتصادی و جلوگیری از فساد و رانت از سوی دولت و قوه قضاییه یکی دیگر از خواست های مردم است.
حجت الاسلام ترابی، انحصار دولتی در واردات، چند نرخی بودن قیمت ها و ضعف نظارت را از مهمترین دلایل ایجاد فساد اقتصادی و شکل گیری انواع سلطان در جامعه دانست و تصریح کرد: دولت بایستی ریشه این تخلفات را با شفافیت در اطلاع رسانی بخشکاند.
وی با قدردانی از حضور پرشور مردم شرق گلستان بویژه گنبدکاووس در استقبال از رییس جمهوری و هیات دولت، گفت: استقبال پرشور و گسترده از مسئولان ارشد نظام، نشان از اعتماد به نظام اسلامی و تقویت آن است.
خطیب جمعه گنبدکاووس با تاکید بر ضرورت مصادره جناحی نکردن استقبال گسترده مردم از رییس جمهوری، یادآور شد: اگرچه دراین سفر مسئولان این شهرستان موفق نشدند درحضور رییس جمهوری مطالبات مردم را مطرح کنند اما مطالبات به نماینده اعزامی دولت به گنبدکاووس یعنی وزیر اطلاعات منعکس و ایشان نیز قول پیگیری و به سرانجام رساندن آنها را دادند.
حجت الاسلام ترابی در ادامه به پرتاب ماهواره پیام به فضا نیز اشاره کرد و گفت: اگرچه در این خصوص موفقیت کامل حاصل نشد اما ایران اسلامی به فناوری پرتاب ماهواره دست یافته که مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و دشمنان ملت ایران بود.
وی با اشاره به تلاش دولت آمریکا برای برگزاری ائتلاف بزرگ باحضور 70 کشور در لهستان طی روزهای 24 و 25 بهمن برای به اصطلاح جلوگیری از رفتارهای ایران درمنطقه، اضافه کرد: این تلاش ها که ریشه در معامله بزرگ قرن آمریکا با عربستان دارد، همچون ائتلاف های قبلی با شکست مواجه می شود.
امام جمعه گنبدکاووس در ابتدای این خطبه نیز با تسلیت فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه (س) برلزوم برگزاری باشکوه آیین های عزاداری آن بانوی بزرگ در مساجد و حسینیه ها و نیز نصب پرچم های مشکی در معابر شهری تاکید کرد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي عبادي نماز جمعه گنبدكاووس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۱۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۳ شهرک جدید در نقاط مختلف کشور ایجاد می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان مالکی صبح سه‌شنبه در نشست شورای تأمین مسکن استان بوشهر از آغاز ساخت ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور خبر داد و اظهار کرد: ایده دولت برای ساخت چهار میلیون خانه در طرح نهضت ملی مسکن کار بسیار بزرگ و امیدآفرینی است.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به تصویب ۵۳ شهرک جدید در نقاط مختلف کشور گفت: مراحل تصویب این شهرک‌ها در استان‌ها تمام شده و بخشی نیز در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی میزان کل ساخت مسکن در استان بوشهر را ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی اعلام و تصریح کرد: در این راستا بیش از ۲ هزار هکتار معادل ساخت بیش از ۵۰ هزار واحد مسکونی تأمین شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی، با بیان اینکه بیش از ۷۱ هزار متقاضی واجد ۳ شرط در استان بوشهر ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: ۱۷ هزار متقاضی هم دارای ۴ شرط برای دریافت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند.

مالکی با اشاره به تسریع در اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن اظهار داشت: در این راستا بیش از ۸۵ هزار هکتار زمین در استان‌های مختلف برای الحاق به شهرها شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۴۱ هزار هکتار اراضی استان‌ها به شهرها برای ساخت مسکن الحاق یافته است، گفت: ۱۵ هزار هکتار زمین نیز در حال طی فرآیند تصویب در شورای عالی مسکن برای الحاق به شهرها هستند.

معاون وزیر راه و شهرسازی از واگذاری زمین مسکونی به مردم در استان‌های مختلف خبر داد و تصریح کرد: در ۲.۵ سال گذشته ۵۰ درصد کل ۴۰ سال گذشته زمین مسکونی به مردم واگذار شده است.

کد خبر 6086432

دیگر خبرها

  • ملت‌های مسلمان، یهودی، مسیحی و بودایی حقوق فلسطینیان را از کشورهای حامی رژیم صهیونیستی مطالبه می‌کنند
  • مسدود شدن محور کلاله – گنبدکاووس
  • نهضت ملی مسکن، تحولی در حوزه روستایی ایجاد خواهد کرد
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • ۵۳ شهرک جدید در نقاط مختلف کشور ایجاد می‌شود
  • مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • مطالبه ۱۳۶ مشهدی در دیدار مردمی رسیدگی شد
  • یکصد نفر در دام کلاهبردار شبکه هرمی؛ گنبدکاووس
  • دستگیری سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست در گلستان