Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس اعلام وزیر رفاه بسته کمک جبرانی و حمایت غذایی به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان برای مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر نیز در نظر گرفته شد که در روز‌های آتی به حساب آن‌ها واریز می‌شود. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو در راستای تحقق وعده دولت دوازدهم در کمک به طبقات کم درآمد جامعه و اهدای بسته‌های معیشتی به آنان، تمامی مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، مشمول این طرح حمایتی قرار گرفتند و از روز شنبه، ۲۹ دی ماه، مبلغ ۲۰۰ هزار تومان به حساب ایشان واریز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، طبق مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی و به منظور حمایت غذایی از گروه‌های کم درآمد، از محل تخصیص سازمان هدفمندسازی یارانه ها، مبلغ ۱۸ میلیارد تومان به حساب صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر واریز شد.

این مبلغ به بازنشستگان، از کارافتادگان و بازماندگانی پرداخت می‌شود که کمتر از سه میلیون تومان دریافتی دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسته حمایتی روستائیان و عشایر واریز بسته حمایتی کمک جبرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۱۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال‌سازی قابلیت احراز هویت دو مرحله‌ای برای جلوگیری از هک گوشی

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ داوود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: یکی از شگردهای مجرمین سایبری به جهت کلاهبرداری، دسترسی غیر مجاز به شبکه‌های اجتماعی دوستان و نزدیکان شما و سپس ارسال پیام به جهت واریز وجه و یا ارز دیجیتال برای شما است.

وی افزود: لذا از هموطنان درخواست داریم تا چنانچه با اینگونه پیام‌ها حتی از طرف خانواده خود مواجه شدند قبل از واریز وجه از طریق تماس تلفنی صحت آن را بررسی کنند چرا که ممکن است شبکه اجتماعی ارسال کننده هک شده باشد.

سردار معظمی گودرزی گفت: مهمترین راهکار مقابله با دسترسی غیر مجاز به شبکه‌های اجتماعی، فعال‌سازی قابلیت احراز هویت دو مرحله‌ای است که در واقع می‌تواند به عنوان یک سپر امنیتی مضاعف برای شما عمل کند.

وی ادامه داد: تا کنون هیچ پرونده‌ای مبنی بر هک شدن گوشی تلفن همراه با فعال بودن قابلیت احراز هویت دو مرحله‌ای نداشته ایم.

کد خبر 6063568

دیگر خبرها

  • ارسال پیام و درخواست واریز وجه و ارز دیجیتال، شگرد جدید کلاهبرداران اینترنتی
  • عضویت ۱۰ هزار همدانی در صندوق بیمه کشاوران، روستائیان و عشایر
  • عضویت  ۱۰ هزار روستایی،کشاورز و عشایر همدانی در صندوق بیمه اجتماعی
  • ناراحتی دستیار نکونام از شرایط مالی استقلال
  • هشدار پلیس فتا درمورد شگرد کلاهبرداران اینترنتی
  • فعال‌سازی قابلیت احراز هویت دو مرحله‌ای برای جلوگیری از هک گوشی
  • نماینده مجلس: واریز نشدن عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد قابل قبول نیست
  • اجرای طرح اکرام و اطعام ایتام در استان
  • کمک ۵۰۰ میلیون تومانی نیکوکاران زارچی در جشن گلریزان
  • حساب بانکی این افراد مسدود می‌شود (+ جزئیات)