Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد - ایرنا - تیم بسکتبال با ویلچر شهید فیاض بخش مشهد با نتیجه 57 بر 45 تیم کالسمین زنجان را شکست داد.

به گزارش ایرنا، در چهار چوب هفته سوم مسابقات سوپرلیگ بسکتبال با ویلچر، تیم های شهید فیاض بخش مشهد و کالسمین زنجان روز جمعه در سالن ورزشی مرحوم حمیدی مشهد به میدان رفتند که این رقابت با پیروزی تیم میزبان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لیگ برتر بسکتبال کشور با حضور هفت تیم در 2 گروه سه و چهار تیمی برگزار می شود که تیم آسایشگاه شهید فیاض بخش مشهد در گروه 'ب' با تیم های کالسیمن زنجان و مخابرات اصفهان قرار دارد.
تیم بسکتبال با ویلچر شهید فیاض بخش دو دیدار پیشین خود را به کالسمین زنجان و مخابرات اصفهان واگذار کرده بود.
هم اکنون تیم های بسکتبال مخابرات اصفهان، کالسمین زنجان و شهید فیاض بخش مشهد به ترتیب در رتبه های اول تا سوم گروه 'ب' سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر کشور قرار دارند.
7507 / 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش بسكتبال با ويلچر هفته سوم مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۱۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانادایی‌ها مغلوب تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان شدند

 فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان اعلام کرد، رقابت‌های انتخابی پارالمپیک پاریس به میزبانی کشور فرانسه در حال برگزاری است و تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان کشورمان در سومین دیدار خود در مرحله گروهی امروز به مصاف تیم کانادا رفت و با نتیجه ۷۵ بر ۷۴ برابر این تیم به پیروزی رسید.

شاگردان دستیار پس از برگزاری سه دیدار خود در مرحله گروهی و ایستادن در رده سوم گروه A، باید فردا در مرحله حذفی به میدان بروند و در صورت برتری در آن دیدار، سهمیه پارالمپیک را به دست خواهند آورد. این بازی فردا (دوشنبه) برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • بسکتبال با ویلچر ایران از پارالمپیک ۲۰۲۴ بازماند
  • پایان رویای پارالمپیک‌ برای بسکتبال با ویلچر
  • تیم ملی بسکتبال با ویلچر از کسب سهمیه پارالمپیک بازماند
  • تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران به مصاف آلمان می‌رود
  • رقابت تیم ملی بسکتبال با ویلچر با آلمان برای کسب سهمیه پارالمپیک
  • پیروزی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران مقابل کانادا
  • کانادایی‌ها مغلوب تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان شدند
  • دومین شکست بسکتبال با ویلچر ایران در انتخابی پارالمپیک ۲۰۲۴
  • شکست مردان بسکتبال با ویلچر ایران برابر هلند
  • تیم ملی بسکتبال با ویلچر مغلوب هلند شد