Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@19:42:55 GMT

انفجار گاز در پیرانشهر یک مصدوم به همراه داشت

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۱۶۴۸

انفجار گاز در پیرانشهر یک مصدوم به همراه داشت

ارومیه - ایرنا - رییس شبکه بهداشت پیرانشهر گفت: صبح امروز انفجار گاز در یک منزل مسکونی در کوی خیام این شهر، یک مصدوم برجای گذاشت.

سیدمحمد حسینی روز جمعه در گفت گو با خبرنگار ایرنا افزود: نشست گاز در پارکینگ این منزل مسکونی موجب انفجار و مصدومیت یک نفر از اهالی منزل شده بود و وی اکنون در بیمارستان پیرانشهر تحت مداوا قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه این فرد دچار سوختگی از نوع دوم شده است، از مردم خواست تا ضمن رعایت موارد ایمنی، در هنگام حوادث و آسیب دیدن افراد، در اسرع وقت با اورژانس 115 تماس بگیرند.
به گزارش ایرنا پیرانشهر در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد و از شهرستان های مرزی و سردسیر کشور به شمار می آید؛ هر ساله به دلیل بی توجهی مردم به موارد ایمنی شاهد مواردی از گازگرفتگی یا انفجار بر اثر نشت گاز در این شهرستان هستیم.
9915/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انفجار گاز نشت گاز پيرانشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۱۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۰ خاور زباله از منزل مسکونی در بجنورد!

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از روابط عمومی شهرداری بجنورد، حسین یعقوبی روز دوشنبه در این خصوص اظهار کرد: روزهای گذشته خبری مبنی بر جمع آوری زباله در یک منزل مسکونی و بوی بد از منزلی واقع در کوچه اوقاف بجنورد اعلام شد که با پیگیری های مستمر معاونت خدمات شهری و دستور دادستان، محل مورد نظر پاکسازی شد.

وی افزود: پس از ساعت ها تلاش در نهایت ۸۰ خودرو خاور زباله از محل به ایستگاه میانی زباله بجنورد منتقل شد.

به گزارش ایرنا، پس از بروز مشکلات اجتماعی برای فعالیت کارخانه کمپوست بجنورد و تعطیلی آن واحد تولیدی، مشکل زباله ها دوباره گریبانگیر بجنورد شد که این مساله ارتفاعات باباموسی در شمال شرق مرکز استان خراسان شمالی را به دفنگاه زباله ها تبدیل کرده است.

شهر بجنورد ۲۱۰ هزار نفر جمعیت دارد و روزانه ۱۳۷ تن زباله در این شهر جمع‌آوری می شود.

دیگر خبرها

  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • تصاویری از محل انفجار گاز در آساوله سنندج | یک نفر مصدوم شد + فیلم
  • کشف ۸۰ خاور زباله از منزل مسکونی در بجنورد!
  • انفجار گاز در آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت
  • انفجار گاز در روستای آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت
  • مصدوم شدن دو نفر در ارومیه بدلیل انفجار کپسول گاز
  • برجای ماندن یک مصدوم درپی انفجار مهمات عمل نکرده جنگ تحمیلی
  • حریق منزل مسکونی در سبزواربا ۲ مصدوم
  • انفجار مهمات به جای مانده از جنگ تحمیلی/ یک نفر مصدوم شد
  • یک مصدوم در پی انفجار مهمات به جای مانده از جنگ تحمیلی در کرمانشاه