Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@16:01:28 GMT

تلاش مسئولان برای تحقق عدالت اجتماعی

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۱۶۶۱

تلاش مسئولان برای تحقق عدالت اجتماعی

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،، حجت الاسلام حمیدرضا طالقانی امام جمعه جدید موقت همدان با بیان اینکه مردم ولی نعمت هستند افزود : مسئولان باید بدون در نظر گرفتن جناح بندی های سیاسی در زمام مسئولیتشان تا حد امکان برای خدمت به مردم تلاش کنند.

وی با بیان اینکه در دهه شصت خدمات و اقدامات انقلابی مناسبی انجام شده در کشور از طرف جوانان انجام شد افزود : باید از جوانان توانمند در کشور استفاده بیشتری شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت همدان همچنین با اشاره به 29 دی ماه که به نام روز غزه نامگذاری شده است خاطرنشان کرد : اسرائیل همواره به مردم مظلوم غزه ظلم کرده و اکنون شاهدیم که این ظلم توسط استکبار در برخی از کشورهای منطقه از جمله بحرین هم مشاهده می شود .

حجت الاسلام طالقانی با تاکید بر اینکه نماز جمعه متعلق به آحاد مردم و پیامش وحدت است افزود : سلایق مختلف سیاسی می تواند در کنار رقابت سالم موجب رشد کشور شود .

امام جمعه موقت همدان همچنین با اشاره به اینکه ائمه اطهار و بزرگان دین الگوهای مناسبی برای زندگی مردم هستند گفت : باید با معاصر سازی اسوه های تاریخی و دینی برای ادامه دادن را ه آنان تلاش کرد .

حجت الاسلام طالقانی تاکید کرد: مسئولان برای رفع فاصله طبقاتی و تحقق عدالت اجتماعی تلاش کنند.

وی با اشاره به علاقه پیامبر گرامی اسلام به حضرت زهرا (س) افزود : پدران باید در ارتباط با دختر و همسر خود از ائمه الگو بگیرند و برای رفع نیازهای عاطفی آنان تلاش کنند.

انتهای پیام/

مسئولان برای تحقق عدالت اجتماعی تلاش کنند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه عدالت اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۱۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌های دشتی در تحقق شعار سال مشارکت و همکاری لازم داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، رضا کشاورز عصر سه‌شنبه در نشست شورای اداری بخش کاکی اظهار کرد: عملیات وعده صادق نه تنها پاسخی دندان شکن به جنایات رژیم خبیث اسرائیل بود بلکه پاسخی به تمام دشمنانی بود که از روی نادانی گاهی نظام جمهوری اسلامی را تهدید می‌کنند و اکنون وظیفه ماست که در سایه این اقتدار نظامی در جهت توسعه کشور و رفع مشکلات مردم تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده افزود: جهش تولید قطعاً نیازمند منابع مالی است و حضور بانک‌ها در این زمینه بسیار اثرگذار است.

وی افزود: از بانک مهر انتظار داریم در بخش تولید، ازدواج و کمک به جوانان همچون گذشته در کنار دولت باشند تا سرمایه گذاران کمبود منابع خود را از طریق تسهیلات کم بهره این بانک تأمین نمایند.

وی اخذ مجوز تأسیس بانک مهر ایران شعبه کاکی را نتیجه تلاش و پیگیری مجدانه بخشدار کاکی دانست و اظهار امیدواری کرد: افتتاح این بانک زمینه توسعه هر چه بیشتر بخش کاکی را فراهم آورد.

کد خبر 6086978

دیگر خبرها

  • تلاش سازمان سنجش برای تحقق عدالت آموزشی در کشور
  • چین: صلح در منطقه با تحقق عدالت برای فلسطینی‌ها محقق می‌شود
  • توسعه اجتماعی شاخص‌ترین دارایی نظام است
  • ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند
  • مسئولان باید در برابر سوژه‌سازی‌ها کار اقناعی انجام دهند
  • مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • بانک‌های دشتی در تحقق شعار سال مشارکت و همکاری لازم داشته باشند
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است