Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@08:08:57 GMT

توییت نوبخت پس از سفر به قلعه گنج کرمان

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۱۶۸۲

توییت نوبخت پس از سفر به قلعه گنج کرمان

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در رشته توییت «محمدباقر نوبخت»، رییس سازمان برنامه و بودجه، پس از سفر به مناطق محروم جنوب کرمان آمده است:

همه ما ‎مسوؤلان، در همه سطوح تمام قوا، موظف به رسیدگی به وضع محرومان جامعه و آنان که صدایشان از طریق رسانه‌ها شنیده نمی شود هستیم، به‌ جای آنکه در پی تسویه حساب‌های سیاسی و جناحی باشیم به فکر رفع نقاط ضعف خود باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت تدبیر و امید  از ابتدا در توجه ویژه به  معیشت محرومان تأکید داشت لذا با وجود همه ضعف‌های سیستم پرداخت یارانه مستقیم و نقدی به صورت فراگیر به دلیل آنکه تغییر این سیستم و حذف برخی گروه‌ها از دریافت یارانه ریسک‌هایی برای محرومان داشت آن را حفظ کرد و ادامه داد.

همچنین برنامه رفع فیلتر مطلق با تکیه بر سیستم نهادهای حمایتی به ویژه کمیته امداد و بهزیستی طراحی و اجرا کرد اما آنچه من دیروز در قلعه گنج دیدم آن بود که این نهادها با همه تلاش‌ها شاید به دلیل آنکه در پی عمق دادن به خدمات بوده‌اند، موفق به گسترش و تکمیل چتر حمایتی نشدند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بهزیستی دولت سازمان برنامه و بودجه کمیته امداد یارانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۱۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای خون فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان + تصویر

با توجه به نیاز استان کرمان به گروه‌های خونی مختلف اهدای خون فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان انجام شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، استان کرمان با توجه به آمار بالای بیماران تالاسمی و هموفیلی و همچنین آمار بالای تصادفات و اعمال جراحی مصرف خون بالایی دارد و مردم کرمان همواره با حضور خودشان در مراکز انتقال خون استان کمک کردند تا با تامین ذخیره خون، جوابگوی بیماران نیازمند به خون در سراسر استان باشند.

صبح امروز فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان با توجه به اعلام نیاز سازمان انتقال خون در گروه‌های خونی مختلف با حضور در مرکز انتقال خون کرمان بخشی از خون خود را به نیازمند اهدا کردند.

به گزارش تسنیم، با توجه به آمار بالای بیماران تالاسمی و هموفیلی در استان و همچنین آمار بالای تصادفات و اعمال جراحی روزانه در سراسر استان کرمان به چیزی در حدود 250 واحد خون نیازمند هستیم که خون مصرفی و مورد نیاز مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان باید تأمین و جبران شود.

به گفته ایرج شکوهی مدیرکل انتقال خون استان کرمان بیشترین مصرف گروه‌های خونی ا‌ستان کرمان در گروه خونی O و A مثبت و بیشترین نیاز استان به دو گروه خونی O و A منفی است.

وی با بیان اینکه اداره کل انتقال خون استان کرمان در حال حاضر در هر یک از شهرستان‌های سیرجان، رفسنجان، بم و جیرفت یک مرکز و در مرکز استان دو پایگاه انتقال خون دارد، گفت: مردم استان کرمان تا کنون همیشه با ما همراهی کردند و هر زمان که اعلام نیاز شده مردم ما همیشه پای کار بودند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی به کرمان صادر شد  
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی بدون صاحب به مرکز کرمان صادر شد  
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • اتصال سرویس کارت‌های اعتباری ایران و روسیه/ مسکو از تجربه دهه‌ها مقاومت ایران در برابر تحریم بهره می گیرد
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • اهدای خون فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان + تصویر
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت ، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • نوبخت سالروز تاسیس سپاه را تبریک گفت