Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@10:17:21 GMT

دستگیری باند توزیع کنندگان مواد افیونی

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۱۶۸۵

دستگیری باند توزیع کنندگان مواد افیونی

اعضای باند توزیع کننده موادمخدر در تهران و کاشان متلاشی شدند .

سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ اظهار کرد: با رصد اطلاعاتی پلیس مبنی بر فعالیت باند توزیع موادمخدر در کشور، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به شناسایی مخفیگاه اعضای باند مذکور توسط مأموران پلیس، افزود: اعضای این باند در فضای مجازی برای فروش موادمخدر تبلیغ می‌کردند و از طریق پست و تاکسی اینترنتی موادمخدر فروشی را در قالب بسته‌های پستی به مقصد و خریدار مربوطه ارسال می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

---

سرهنگ بخشنده با بیان اینکه  ۴ عضو این باند طی دو عملیات توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت شناسایی و دستگیر شدند، افزود: از دو نفر آن‌ها که در تهران دستگیر شدند ۷ کیلوگرم انواع موادمخدر و از دو نفر دیگر نیز که در کاشان دستگیر شدند ۶ کیلو و ۲۵۰ گرم انواع موادمخدر کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب خاطرنشان کرد: پرونده مذکور جهت بررسی بیشتر به مراجع قضایی ارجاع داده شد./ باشگاه خبرنگاران 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۱۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر در مازندران

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی و کسب خبری مبنی بر حمل مواد مخدر توسط یک باند قاچاق مواد مخدر از استان کرمان به شهرستان بابل با دو خودروی سواری، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران اداره اطلاعات و عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با رصد‌های اطلاعاتی، موفق به شناسایی این سوداگران مرگ در حین ورود به استان از طریق محور هراز شدند.

سردارمفخمی گفت: در اقدامی عملیاتی خودروی مورد نظر متوقف و ضمن دستگیری ۴ نفر از قاچاقچیان مواد مخدر در این عملیات، در بازرسی ازخودرو‌های آنان در مجموع ۹۸ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش و ۷۰۵ گرم تریاک کشف شد.

او از دستگیری یکی از عاملان تهیه و فروش مواد مخدر در شهرستان بابل و در ادامه این عملیات خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی مازندران در خاتمه با برشمردن آثار مخرب مواد مخدر بر پیکره جامعه از مردم خواست: در صورت شناسایی و برخورد با عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر و هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک
  • زوج افیونی در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران
  • متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش در خاک سفید
  • جزئیات دستگیری اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران 
  • سلطان کوکائین در تهران دستگیر شد