Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@17:11:07 GMT

توهین شاگرد علی کریمی به کی روش

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۱۸۱۰

به گزارش ایلنا، کارلوس کی روش روز گذشته در حاشیه تمرین بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پس از تساوی مقابل عراق و صعود به دور حذفی جام ملت‌های آسیا 2019 در گفت و گو با خبرنگاران مدعی شد که وزارت ورزش از فدراسیون فوتبال درخواست کرده است قرارداد او کوتاه مدت باشد و پس از مسابقات امارات ایران را ترک کند.

کی روش که این روزها با پیشنهاد فدراسیون کلمبیا مواجه شده و برای مذاکرات رسمی از هفته‌ها قبل اقدام کرده بود همچنین مدعی شد که حمایت‌های لازم در مسیر حضور در جام ملت‌ها از شاگردانش صورت نگرفته است و در کنایه اعلام کرد چطور تیم پرسپولیس با پرواز فرست کلاس به ژاپن سفر می‌کند اما شاگردان او با مشکلاتی از جمله تهیه مواد غذایی رو به رو هستند؟

این اظهارنظر سرمربی پرتغالی به مذاق هواداران پرسپولیس خوش نیامد و پس از سخنان جواد خیابانی روی آنتن زنده جو سنگینی علیه وی شکل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از واکنش‌های متعدد اهالی فوتبال از جمله بازیکنان سابق و پیشکسوتان پرسپولیسی ایت بار نوبت پیام صادقیان، شاگرد سابق برانکو ایوانکوویچ که به تازگی به تیم سپیدرود رشت ملحق شد و زیر نظر علی کریمی حضور دارد در صفحه مجازی اینستاگرامش به شکل توهین آمیزی کی روش را به سکوت فراخواند و علیه او جبهه گرفت.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: علی کریمی کارلوس کی روش پیام صادقیان سپیدرود رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۱۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس علنی اعلام کرد؛ این ۴ ستاره را می‌خواهم!

آفتاب‌‌نیوز :

اوسمار ویرا دیشب در برنامه فوتبال برتر، مصاحبه‌ای مفصل انجام داد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در این برنامه تلویزیونی اعلام کرد: خیلی از بازیکنان را دوست دارم و از سال گذشته تا الان لیستی دارم که می‌خواهم عضو تیم ما شوند؛ از جمله مهدی قایدی که فصل خوبی داشت، شهریار مغانلو، رامین رضاییان و اسدی.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی
  • سرمربی پرسپولیس چه کار کند، شایعه نسازید؟
  • جنجال جدید کریمی قدوسی درباره موشک های با برد ۱۲ هزار کیلومتر /قلهکی: این ادعاها پیوست گزارش آژانس علیه ایران خواهد شد
  • تربیت شاگرد و روحانی مبارز
  • سرمربی پرسپولیس علنی اعلام کرد؛ این ۴ ستاره را می‌خواهم!