Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبادان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: مردی که پس از ارتکاب قتل در اهواز متواری شده و قصد با مدارک جعلی قصد خروج از کشور را داشت در خرمشهر توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس حیدر عباس زاده روز جمعه اظهار داشت: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت ‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی منجر به قتل شخصی به هویت 'ج س' و مجروحیت فردی دیگر در یکی از مناطق شهرستان اهواز، دستور لازم برای شناسایی و دستگیری قاتل فراری به ماموران ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بر اساس تحقیقات به عمل آمده قاتل از مقتول مقدار زیادی ارز به سرقت برده است.
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: ماموران پلیس با تحقیقات گسترده و به کارگیری روش های نوین کشف جرم قاتل به هویت 'م د' را شناسایی و دستگیری وی را در دستور کار خود قرار دادند.
سردار عباس زاده با بیان اینکه در بازرسی از منزل قاتل در اهواز یک قبضه سلاح کمری کشف شده و قاتل همچنان متواری بوده، اظهار داشت: مامواین انتظامی اهواز با پیگیری و رصد اطلاعاتی قاتل را در کمتر از 12 ساعت در حالیکه با مدارک جعلی قصد فرار از مرز خرمشهر را داشت با کمک عوامل انتظامی خرمشهر شناسایی و دستگیر کردند.
وی تصریح کرد: در بازرسی از وسایل قاتل مقدار زیادی دلار و مدارک هویتی جعلی کشف و ضبط شد.
سردار عباس زاده افزود: قاتل پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و با قرار مناسب روانه زندان شد.
7104/6068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي نيروي انتظامي دستگيري قاتل آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۱۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زن همسر کُش در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از خبرگزاری پلیس، سعید یوسفی فعال اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در محله ملاباشی، مأموران کلانتری ۱۶ سبلان در قالب گشت انتظامی به محل اعزام شدند که در بررسی‌های اولیه مشخص شد ۲ نفر که قبلاً زن و شوهر بودند با همدیگر درگیر و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب‌وجرح یکدیگر کرده‌اند.
وی با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن طرف درگیری افزود: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان و بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با اشاره دستگیری زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم در مخفیگاهش در اطراف اردبیل تصریح کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • قاتل فراری در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن 
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی