Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@15:31:58 GMT

نیمکت نشین ها جای منصوریان را گرفتند (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۱۸۸۱

سرمربی ذوب آهن به شکلی عجیب بازی دوستانه تیمش برابر استقلال خوزستان را تماشا کرد.

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال ذوب آهن در آخرین بازی دوستانه خود در اردوی اهواز برابر استقلال خوزستان قعر جدولی به تساوی بدون گل  رسید ولی نکته مهم این بود که منصوریان به خوبی توانست بازیکنان تیمش را محک بزند.


اما تعداد بالای بازیکنان نیمکت نشین در ذوب آهن باعث شد منصوریان مجبور شود کنار نیمکت ذخیره ها روی زمین بنشیند و بازی تیمش را از نزدیک تماشا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


آنچه مسلم است منصوریان به اندازه کافی بازیکنان با کیفیت دارد که بتواند شرایط تیمش را در نیم فصل دوم تغییر بدهد و ذوب آهن را دوباره به جاده موفقیت برگرداند.


البته منصوریان لیستی به باشگاه ذوب آهن داده است که فعلا از بین آنها محمدرضا خلعتبری جذب شده است و احتمالا چند بازیکن دیگر هم به لیست این تیم اضافه خواهد شد.

 

ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۱۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد

تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل آریو اسلامشهر با یک گل شکست خورد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال استقلال امروز در یک بازی دوستانه مقابل تیم دسته اولی آریو اسلامشهر قرار گرفت و با یک گل شکست خورد.

در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی فر، حسین زواره ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • همنام مدیر جدید پرسپولیس روی نیمکت و سکو!
  • باخت بد استقلال در یک دیدار دوستانه برابر تیمی از اسلامشهر!
  • استقلال در بازی دوستانه شکست خورد
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • شهربانو منصوریان و صدیقه دریایی مدال طلا گرفتند
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • باید با قلبمان بازی کنیم