Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- امام جمعه شهرستان قرچک گفت: شعار « استقلال ، آزادي ، جمهوري اسلامي » آرماني انقلابي است که تنها در ايستادگي مقابل وابستگي معنا پيدا مي کند.

به گزارش ايرنا ، حجت الاسلام حجت الله اسماعيلي در خطبه هاي نماز جمعه قرچک اظهار داشت: محصول اين شعار، استقلال مردم ايران ، کسب عزت ، شرف و سربلندي است، ولي آن چيزي که ديگر ابعاد را تحت تاثير قرار مي دهد، استقلال اقتصادي به عنوان ادامه حيات انسان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: مسئولان براي معيشت مردم بايد تلاش بيشتري کرده و براي تامين مايحتاج مردم بيش از گذشته به کشاورزي و دامداران توجه کنند، هر چند که اين بخش ها در دولت هاي مورد کم لطفي واقع شده اند.
امام جمعه قرچک تصريح کرد: استفاده از ظرفيت ها و امکانات داخلي و بهره از مديريت پرتوان و متعهد از شروط لازم براي دست يابي به اهداف و آرمان هاي انقلاب اسلامي است.
وي اظهار داشت : مسئولان تلاش کنند تا افکار سلطنتي و طاغوتي را از خود دور کرده و ديد گاه ها و عقايد خود را به سمت اسلام ناب محمدي سوق دهند.
حجت الاسلام اسماعيلي در بخش ديگري از خطبه هاي نماز جمعه قرچک با اشاره به فرارسيدن هفته شوراي آموزش و پرورش گفت: هم فکري ، هم افزايي و تعاون همه جانبه مردم و مسئولان در تقويت امور آموزش و پرورش باعث ايجاد شوراي آموزش وپرورش شده تا نيازهاي اين نهاد مهم به ويژه در حوزه هاي فکر و فرهنگي تأمين شود.
وي افزود : مسئولان آموزش و پرورش امانت داراني هستند که بايد از آن ها در برابر تمامي هجمه هاي دشمنان مراقبت کنند.
تهرام/7254
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۱۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان با بیان اینکه سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد و اجازه بهره‌برداری از این مجموعه را هم به گروه‌ها نمی‌دهد، گفت: سپاه به نهادهای مختلف در جهت حرکت در مسیر انقلاب و نظام کمک و در کنار آنها حضور پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی، امروز_پنچشنبه ششم اردیبهشت- در نشست خبری با اشاره به نقش و تأثیر شهید مطهری در تقویت بنیان‌های نظری انقلاب و نظام اسلامی اظهار کرد: آثار این شهید گرانقدر امروز هم پاسخگوی نیازهای معرفتی است و بهره‌گیری از افکار و اندیشه‌های شهید مطهری، گام نهادن و طی مسیر درست را تضمین می‌کند.

وی افزود: سپاه پاسداران در عین اینکه یک مجموعه نظامی است، یک مجموعه عقیدتی و مذهبی نیز هست و نمی‌تواند از عقیده و اعتقاد الهی و قرآنی جدا باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: وظایف حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه در راستای تأمین و ترویج معارف انقلابی و روحیه جهادی، ارتقای بصیرت دینی و انقلابی، تعمیق بصیرت سیاسی و حکیمانه شدن رفتار سیاسی، پاسداری از انقلاب و ارتقای عمل مکتبی است.

وی با اشاره به اقدامات و برنامه حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گفت: سال گذشته در حوزه سیاسی نزدیک به ۲۰ هزار جلسه بصیرتی برگزار شد و ۸۰ هزار نفر در برنامه‌ها و دوره‌های عقیدتی و معرفتی بسیج در استان حضور یافتند.

بیگدلی با بیان اینکه سپاه به هیچ جریانی وابستگی ندارد و اجازه بهره‌برداری از این مجموعه را هم به گروه‌ها نمی‌دهد، اظهار داشت: سپاه به نهادهای مختلف در جهت حرکت در مسیر انقلاب و نظام کمک و در کنار آنها حضور پیدا می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته عقیدتی و سیاسی گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، حضور در نماز جمعه و اجتماعات مختلف برای تبیین مباحث عقیدتی و سیاسی، برگزاری همایش حکمت مطهر، مسابقات قرآن و آثار شهید مطهری، مسابقات ورزشی، زنگ سپاس از مقام معلم، نشست‌های معرفتی و بصیرتی، تولید محتوا بر اساس آثار شهید مطهری و به اشتراک‌گذاری آنها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و برگزاری نمایشگاه کتاب از جمله این برنامه‌هاست.

کد خبر 747778

دیگر خبرها

  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد
  • در نشر و انتقال آرمان‌های انقلاب دچار ضعف هستیم
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد
  • مسئولان باید در برابر سوژه‌سازی‌ها کار اقناعی انجام دهند
  • حقوق کدام معلمان دو برابر می‌شود؟
  • معلمان اضافه کار را نمی‌پذیرند/ نرخ حق‌التدریس ۲ برابر می‌شود
  • جای خالی آموزش‌های شهروندی در تهران | ۴۰۰ مسجد در طرح فرهنگی آرمان ۱ و ۲ فعالیت کردند
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم