Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@09:44:24 GMT

کودک6ساله قربانی خروج غیرقانونی!

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۱۹۲۹

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان مرزی ماکو در شمال آذربایجان غربی گفت: جسد کودک 6ساله ای که در حال خروج غیرمجاز از کشور به همراه مادرش از دست مرزبانان این شهرستان فرار کرده و مفقود شده بود، بعد از پنج ساعت تلاش عوامل مرزبانی و هلال احمر کشف شد. ناطقان: سجاد اسماعیل زاده بیان کرد: مادر این کودک به همراه یکی دیگر از فرزندانش که سه ساله بوده، شب گذشته در حال خروج غیرمجاز از پشت کوه های گمرک بازرگان شناسایی و دستگیر شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: مفقود شدن کودک 6 ساله توسط هنگ مرزی به مرکز کنترل عملیات آذربایجان غربی اعلام شده بود و نیروهای جعیت هلال احمر برای جستجوی وی به کمک مرزبانان آمده بودند.
آذربایجان غربی در 2 دهه اخیر به دلیل وضعیت توپوگرافی خاص و قرار گرفتن در امتداد مرزهای ایران با سه کشور ترکیه، عراق و جمهوری آذربایجان با معضل قاچاق انسان و تردد غیرمجاز روبرو بوده اما در سال جاری عرصه برای این افراد تنگ تر شده است.
گمرک بازرگان و شهرستان ماکو در مجاورت کشورهای ترکیه و جمهوری آذربایجان قرار دارد و طول مرزهای جمهوری اسلامی ایران در این منطقه و با این کشورها به ترتیب 130 و 140 کیلومتر است.
این گمرک در سال 1305 شمسی تاسیس شد و تنها مرز بین المللی بین 2 کشور ایران و ترکیه به شمار می رود که به صورت 24 ساعته در حال فعالیت است. منبع: ایرنا برچسب ها: کودک6ساله ، قربانی ، خروج غیرقانونی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کودک6ساله قربانی خروج غیرقانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۱۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از عملیات وعده صادق در ترکیه

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از آنکارا، در این اجتماع که با حضور شمار زیادی از مردم، گروه‌ها و احزاب، سیاسی برپا شد، برخی سخنرانان ضمن محکومیت رژیم صهیونیستی، مشارکت کشور‌های غربی بویژه آمریکا در تجاوزات و نسل کشی آن رژیم را مصداق جنایت علیه بشریت دانستند.
شرکت کنندگان در این تجمع مردمی، با قدردانی از اقدام اخیر جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم صهیونیستی، بر لزوم حفظ اتحاد کشور‌های مسلمان علیه این رژیم تأکید کردند.
در این تجمع، برخی شرکت کنندگان با حمل تصاویری از شهید حاج قاسم سلیمانی و پرچم‌های فلسطین و حزب الله لبنان، با نصب دسته‌های گل بر درِ ورودی سرکنسولگری کشورمان، از جمهوری اسلامی ایران تشکر کردند...

 

دیگر خبرها

  • اردوغان: دیگر روابط تجاری با اسرائیل نداریم
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • انجام مقدمات اعزام قطار ترانزیتی افغانستان به ترکیه
  • «عملیات وعده صادق» از نگاه شخصیت‌های سیاسی ترکیه
  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در ترکیه
  • عبور سنگ ترانزیتی افغانستان به ترکیه از گمرک دوغارون
  • اطلاعیه راه‌ آهن درباره عدم مجوز قطار افغانستان ترکیه خلاف واقع است
  • تاکید سفیر ایران بر نقش قوای مسلح ایران و ترکیه در حفظ امنیت
  • قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه وارد محدوده ریلی ایران نشده است
  • حمایت از عملیات وعده صادق در ترکیه