Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ستاره اسکندی گفت: کتاب «احتمالا گم شده‌ام» نوشته سارا سالار را به دوستداران کتاب پیشنهاد می‌دهم.

ستاره اسکندری در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان گفت: کتاب «‌احتمالا گم شده‌ام» نوشته سارا سالار را مطالعه کرده‌ام و با توجه به ویژگیهایی که دارد آن را به مخاطبان پیشنهاد می‌دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره ویژگی‌های این کتاب بیان کرد:‌ در میان نویسندگان معاصر سارا سالار نگاه جالب و جذابی دارد. وی در این کتاب یک تجربه زیستی درون و برون را به صورت همزمان به مخاطب ارائه می‌کند.

اسکندری اظهار کرد: «احتمالا گم شده‌ام» یک جریان ذهنی سیال است که قطعا برای مخاطبانش جذاب خواهد بود.

«کتاب احتمالا گم شده ام» از زبان مادری روایت می‌شود که در طول یک روز، میان خاطراتش و واقعیت در رفت‌وآمد است. بيشترين دغدغه‌ی او در اين خاطرات رابطه‌اش با دختری به‌نام گندم است و تفاوت‌های فاحش بین آنها باعث سردرگمی راوی می‌شود. راوی دختری مذهبی و مقید به چهارچوب‌های اخلاقی و دینی است، اما گندم به‌عنوان دختری آزاد طبق تمايلاتش رفتار می‌کند و اين موضوع در طول داستان مخاطب را به نقطه‌ای می‌رساند که احتمال می‌دهد، گندم و راوی يکی شده يا يکی باشند. راوی به‌دنبال اين است که در خلال خاطراتش و پرداختن به شخصيت گندم، خودِ گمشده‌اش را پيدا کند.

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کتاب کتابخوانی مطالعه ستاره اسکندری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۱۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال جام ملت‌های آسیا - ایران ۲ - ۱ قرقیزستان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم‌های ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی در سالن بانکوک آرنا مقابل هم قرار گرفتند؛ که در پایان نیمه نخست تیم ایران با گل‌های بهروز عظیمی و سالار آقاپور ۲ بر یک قرقیزستان را شکست داد.

ترکیب ابتدایی ایران: مسعود محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، سالار آقاپور، بهروز عظیمی

برنده این بازی در مرحله بعد با برنده بازی ازبکستان و ویتنام رو برو می‌شود.

دیگر خبرها

  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا - ایران ۲ - ۱ قرقیزستان
  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا
  • برگزاری ۳۱ عنوان برنامه ویژه هفته کارگری در گیلان
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • شهد شکرستان به کام مخاطبان
  • جشنواره ورزشی مادر و دختری در آزادشهر + فیلم
  • جشنواره ورزشی مادر و دختری در آزادشهر