Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتحادیه عرب اعلام کرد سوریه به شرکت در نشست اقتصادی بیروت دعوت نشده است.

حسام زکی معاون دبیرکل اتحادیه عرب درباره خبر‌ها مبنی بر دعوت از سوریه به نشست بیروت، به اسپوتنیک گفت: نمی‌توانم صحت این خبر‌ها را تایید کنم، چرا که از گفتگو‌های شنبه گذشته ما چیزی عوض نشده است که آن زمان تاکید شد که سوریه به نشست بیروت دعوت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی عبدالکریم سفیر سوریه در بیروت گفته بود کشورش دعوت‌نامه‌ای از سوی ریاست جمهوری لبنان برای مشارکت در نشست بیروت دریافت کرده، اما دمشق از حضور در این نشست عذرخواهی کرده است.

سفارت سوریه در لبنان اعلام کرده است که سفیر سوریه از حضور در مراسم افتتاح نشست عذرخواهی کرده است. بر ا. ساس بیانیه سفارت سوریه، دعوت نامه برای حضور در مراسم افتتاح نشست بوده نه نشست سران عربی.

اتحادیه عرب تحت فشار‌های برخی طرف‌ها به ویژه رژیم سعودی و آمریکا، عضویت سوریه در این نهادی که ناکارامدی آن اثبات شده است، در سال ۲۰۱۱ و در پی بروز بحران تحمیلی در این کشور تعلیق کرده بود.

 

تسنیم

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Bnr برچسب ها: اتحادیه عرب ، سوریه ، نشست بیروت

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: اتحادیه عرب سوریه نشست بیروت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۱۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست اضطراری وزرای خارجه اتحادیه اروپا در پی تنبیه اسرائیل

به گزارش جام جم آنلاین، جوزپ بورل مسئول سیات خارجی اتحادیه اروپا امروز یکشنبه در پیامی توییتری اعلام کرد از وزرای خارجه این اتحادیه خواسته سه‌شنبه نشست فوق‌العاده به صورت ویدئوکنفرانس در پی حملات تنبیهی ایران علیه اسرائیل برگزار کنند. وی افزود «هدف ما کمک به کاهش تنش و امنیت منطقه است».

او که چند روز پس از عملیات طوفان الاقصی برای دلداریِ صهیونیست‌ها به فلسطین اشغالی سفر کرده بود، چند ساعت پیش هم در پیامی «به شدت» تنبیه پهپادی و موشکی اسرائیل توسط ایران را محکوم کرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز به عنوان بخشی از تنبیه رژیم صهیونیستی با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

سپاه پاسداران همچنین هشدار داد «هرگونه تهدید آمریکا و رژیم صهیونیستی از مبدا هر کشوری با پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به منشأ تهدید مواجه می‌شود».

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی اعمال تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران
  • ادعای اعمال تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران
  • نماینده سوریه: خواهان پایان حمایت آمریکا از تروریسم هستیم
  • نشست اضطراری شورای امنیت درباره پاسخ ایران به تجاوز اسرائیل
  • نشست فوق‌العاده اتحادیه اروپا با محور حملات تنبیهی ایران
  • نشست فوق العاده اتحادیه اروپا با محور حملات تنبیهی ایران
  • نشست اضطراری وزرای خارجه اتحادیه اروپا در پی تنبیه اسرائیل
  • شادی مردم بیروت از آغاز حملات پهپادی ایران به اسرائیل را ببینید
  • نشست اضطراری کاخ سفید درباره پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری اش در سوریه
  • نشست اضطراری کاخ سفید درباره پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری‌اش در سوریه