Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین دوره آموزشی «هر مسجد یک خبرنگار» به همت ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نخستین دوره آموزشی «هر مسجد یک خبرنگار» امروز ( 28 دی ) به همت ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد و نمایندگی خبرگزاری شبستان استان و با حضور خبرنگاران مسجدی در محل سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره آموزشی که در حضور رضا دهبانی پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و علیرضا دولت آبادی، رئیس ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار شد، افراد شرکت کننده در دو نوبت صبح و عصر در کلاس های آموزشی حضور پیدا کردند.

 

معرفی رسانه های ارتباط جمعی از قبیل مطبوعات، خبرگزاری ها، رادیو و تلویزیون و تشریح فعالیت یک خبرنگار در هر حوزه با تاکید بر نوع فعالیت در حیطه خبرگزاری، معرفی اصول مصاحبه، آشنایی با مبانی و تعاریف خبر، تفاوت روایت خبر در رادیو، تلویزیون، مطبوعاتی، خبرگزاری ها و شبکه های اجتماعی، ارزش ها و عناصر خبری، سبک نویسی خبری و تاکید بر سبک هرم وارونه و .... از جمله سرفصل های عمومی و آموزش تخصصی این دوره بود.

این دوره در راستای انعکاس فعالیت ‌های کانون ‌های مساجد سراسر کشور در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار ‌شد.

 

علیرضا دولت آبادی، رئیس ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح «هر مسجد یک خبرنگار» یکی از مصوبات اجلاس سراسری مسئولان ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور است.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان سفر رئیس جمهور به گلستان شورای عالی انقلاب فرهنگی استان بوشهر ایران ارتش تودیع و معارفه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی مسجد هر مسجد یک خبرنگار چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کلاس های آموزشی کانون های فرهنگی و هنری دوره آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۲۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین کرسی تلاوت مسجد کرامت مشهد در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی،نخستین جلسه کرسی تلاوت قرآن مسجد کرامت مشهد در سال جدید و بیست‌ویکمین کرسی تلاوت قرآن این مسجد با حضور پیشکسوتان قرآنی در جمع عاشقان قرآن و عترت برگزار می‌شود.

براساس برنامه تلاوت قرآن و همزمان با یکشنبه‌های پایان ماه شمسی، بیست‌ویکمین کرسی تلاوت قرآن کریم مسجد کرامت مشهد، ۲۶ فروردین  ساعت ۲۰ با حضور اساتید و جامعه قرآنی و پیشکسوتان این عرصه همراه با تلاوت قاریان ممتاز و بین‌المللی برگزار خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • جشن عملیات وعده صادق در کانون‌های مساجد آذربایجان غربی
  • تربیت نوجوانان با فرهنگ مهمترین هدف کانون های مساجد است
  • تاثیر استفاده از هنر در غنی سازی فرهنگ اسلامی
  • فعالیت های کانون مساجد در مازندران توسعه می یابد
  • کانون‌های فرهنگی‌ مساجد در غنی‌سازی فرهنگ‌ اسلامی اثرگذار هستند
  • فراخوان نخستین دوره رویداد ملی حامی هنر منتشر شد
  • ارسال ۶۶ هزار و ۷۸۰ جلد کتاب به مراکز کانون پرورش فکری
  • فعالیت بیش از هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد در مازندران
  • برگزاری نخستین کرسی تلاوت مسجد کرامت مشهد در سال ۱۴۰۳
  • ۱۵۰۲ عضو جدید به کانون های مساجد خراسان شمالی اضافه شدند