Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر چلسی دیر بجنبد، ممکن است هافبک آرژانتینی زنیت راهی پی اس جی شود.

طرفداری- در یک اتفاق جالب، پاری سن ژرمن که نیاز به جذب هافبک را حس می کند، به جمع مشتریان لیاندرو پاردس 24 ساله پیوسته است.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، پاری سن ژرمن با ارائه یک پیشنهاد رسمی به ارزش 35 میلیون یورو، خواهان جذب پاردس از زنیت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چلسی نیز یکی از علاقه مندان جدی به جذب این هافبک آرژانتینی است اما علی رغم شایعات منتشره، باشگاه لندنی هنوز پیشنهادی رسمی به زنیت ارائه نداده است. با این حال، گفته می شد که رقم پیشنهادی چلسی برای خرید پاردس، 30 میلیون یورو است و رقم پیشنهادی پی اس جی، می تواند زنیت را راحت تر متقاعد کند. پاردس در 61 بازی برای زنیت، 10 گل و 15 گل به ثبت رسانده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۲۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال جدایی اشکرینیار از پاری‌سن‌ژرمن

مدافع اسلواکیایی پاری‌سن‌ژرمن ممکن است در پایان فصل جاری از این تیم جدا شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میلان اشکرینیار که تابستان اخیر به حضور 6 ساله‌اش در اینتر پایان داد و با امضای قراردادی پنج ساله به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، ممکن است تابستان پیش رو و پس از تنها یک فصل حضور در این تیم از PSG جدا شد. روزنامه فرانسوی «اکیپ» چاپ پاریس در این خصوص گزارش داد؛ اشکرینیار 29 ساله ممکن است در تابستان پیش رو به حضورش در پاری‌سن‌ژرمن پایان دهد.

مدیران پاری‌سن‌ژرمن از عملکرد این مدافع اسلواکیایی ناراضی و بر این باور هستند که او آن‌طور که باید در این تیم جواب نداده است، به همین خاطر ممکن است در پایان فصل جاری او را در لیست فروش قرار دهند. عملکرد اشکرینیار نتوانسته کادر فنی پاری‌سن‌ژرمن را متقاعد کند و در حال حاضر به دنبال جایگزینی برای او هستند.

اوسیمن در آستانه پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن

اشکرینیار که تا پایان ماه ژوئن 2028 تحت‌قرارداد پاری‌سن‌ژرمن است، این فصل در 26 بازی برای به میدان رفته و یک گل هم به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴ - لیون ۱
  • پاری‌سن‌ژرمن، لیون را در هم کوبید
  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴-۱ لیون (لیگ ۱ فرانسه - ۲۰۲۳/۲۴)
  • پاری سن ژرمن ۴ - ۱ لیون/ پی اس جی در یک قدمی جام + فیلم
  • گل دوم راموس به لیون (پاری سن ژرمن 4-1 لیون)
  • گل نواماه به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 3-1 لیون)
  • گل راموس به لیون (پاری سن ژرمن 3-0 لیون)
  • گل برالدو به لیون (پاری سن ژرمن 2-0 لیون)
  • گل به خودی ماتیچ مقابل پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-0 لیون)
  • احتمال جدایی اشکرینیار از پاری‌سن‌ژرمن