Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هلال احمر کرج گفت: از شب گذشته تا کنون هلال احمر 16 نفر به همراه 5 خودرو گرفتار در برف را نجات داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس هلال احمر کرج در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: ساعت 22 و 30 دقیقه شامگاه پنج شنبه به ما اعلام شد که یک آقا و خانم با خودروی پاترول و 4 آقا با یک خودروی پراید در محدوده جاده دروان گرفتار برف شدند و نمی توانند از مسیر مذکور عبور کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید فتح اله هاشم نژاد افزود: با همکاری راه و شهرسازی در قالب 2 تیم تا ساعت 2 و 30 بامداد در مسیر 10 نفر به همراه سه خودرو که گرفتار برف بودند را از بحران بارش برف نجات دادیم اما نتوانستیم به 2 نفر خودرو دسترسی پیدا کنیم.

وی اظهار داشت: ساعت 4 بامداد با همکاری راه و شهرسازی یک دستگاه لودر و 3 خودرو مجددا حرکت کردیم و 6 و 30 صبح آقا و خانمی که خودرو آنها در لبه پرتگاه قرار داشت را نجات دادیم.

هاشم نژاد با اشاره به اینکه ساعت 11 و 30 صبح امروزبا همکاری کوهنوردان به 4 نفر دیگر که در برف گرفتار بودند امدادرسانی شد، تصریح کرد: از شب گذشته تا کنون هلال احمر 16 نفر به همراه 5 خودرو گرفتار در برف را نجات داد.

وی با تاکید بر اینکه جاده آتشگاه – دروان مسدود است و تا کنون 2 مورد بهمن در آن رخ داده است، گفت: مردم امروز در این محور تردد نکنند تا گرفتار برف نشوند زیرا از شامگاه پنج شنبه تا کنون هلال احمر در تکاپوی نجات مسافرانی است مسیرهای این چنینی را برای تفریح انتخاب کرده بودند.

رئیس هلال احمر کرج در خاتمه خاطر نشان داشت: تردد در محور مذکور حتی با زنجیر چرخ ممکن نیست زیرا به محض وزش باد یا ریزش برف مجددا جاده بسته می شود و مسافران در برف گرفتار خواهند شد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۲۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر کرمان به بیش ۱۵۰۰ نفر در جریان سیل اخیر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از امدادرسانی به یک هزار و ۵۱۷ نفر متاثر از سیل در ۵۳ شهر و روستای متاثر از سیل در نقاط مختلف استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو رضا فلاح اعلام کرد: در پی وقوع باران‌های شدید، سیل آسا و آبگرفتگی در نقاط مختلف استان کرمان نیرو‌های امدادی هلال احمر از روز‌های اخیر تا کنون یک هزار و ۵۱۷ نفر متاثر از سیل امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به خدمات رسانی جمعیت هلال احمر در ۵۵ شهر و روستا افزود: ۱۱۱ نفر توسط هلال احمر نیز اسکان داده شدند.

وی به حضور ١۳۳ نیروی امدادی در قالب ٢۹ تیم در مناطق سیل زده اشاره کرد و گفت: تا کنون بسته‌های غذایی، پتو، چادر و موکت به مقدار لازم در مناطق متاثر از سیل توسط هلال احمر توزیع شده است.

لازم به ذکر است تا کنون شهرستان‌های رودبارجنوب، منوجان، قلعه گنج، جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، سیرجان، رابر، ریگان و بافت تحت تاثیر حوادث جوی قرار گرفته اند.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر کرمان به بیش ۱۵۰۰ نفر در جریان سیل اخیر
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲ طبیعت گرد گرفتار شده در باجگیران
  • هلال احمر به ۱۵۰۰ نفر در مناطق سیل زده کرمان امدادرسانی کرد
  • امدادرسانی هلال احمر کرمان به بیش ۱۵۰۰ نفر متاثر از سیل
  • نجات ۴ نفر گرفتار در سیلاب بلوچستان توسط امدادگران + فیلم
  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای
  • نجات ۴۳ نفر از سرنشینان دو اتوبوس از سیلاب چابهار
  • اجرای مانور لحظه صفر نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن
  • آخرین جزئیات از نحوه امدادرسانی در سیل جنوب کشور | ۴۳ مسافر نجات یافتند | اعزام ۲۰ تیم واکنش سریع و امداد و نجات | ببینید
  • ۴۳ مسافر اتوبوس‌های گرفتار شده در سیلاب کنارک نجات یافتند