Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان فردیس از شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلیه ضایعات و نخاله از پلاک خودرو متخلف فیلم و عکس گرفته و برای وی ارسال کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، دادستان فردیس ضمن گلایه از وضعیت نخاله‌ هایی که در مناطق مختلف این شهرستان تخلیه می‌ شود، از شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلیه ضایعات و نخاله از پلاک خودرو متخلف فیلم و عکس گرفته و برای وی ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
حسن جهانشاهلو در کانال خود نوشت:

   
«سلام بر شهروندان و دلسوزان فردیس، حتماً از وضعیت نخاله‌های موجود در فردیس که چهره شهرمان را بهم زده است خیلی‌ها آزرده خاطر هستید؛ از سال ٩٥ منتظر اقدام متولیان مربوطه در خصوص جلوگیری از تخلیه نخاله‌های ساختمانی هستم، مکاتبات هم صرفاً منجر به اقدام تعداد محدودی شده است، بر آن شدم از مردم کمک بگیرم و در خواست دارم در صورت مشاهده تخلیه هر نوع ضایعات یا نخاله در سطح شهر نسبت به مستندسازی آن اقدام و از پلاک وسیله نقلیه متخلف تصویر و فیلم تهیه به اینجانب ارسال کنید تا نسبت به توقیف خودرو اقدام شود؛ شهر را باید با هم سالم کنیم.
       
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۲۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس، لینکی برای ثبت ‌نام در تذکرکشف حجاب ارسال نکرده ‌است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، مرکز اطلاع رسانی فراجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: لینک های منتشره برای ثبت نام و نقش آفرینی در طرح تذکر لسانی و مقابله پلیس نیست.

بر اساس این اعلام، مرکز اطلاع رسانی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، لینک‌های منتشره برای ثبت نام و نقش آفرینی در طرح "تذکر لسانی و مقابله با کشف حجاب و برهنگی" و موارد مشابه، از جانب پلیس نیست.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: هر گونه اقدام رسانه‌ای و اطلاع رسانی در موضوعات مرتبط با پلیس، صرفاً از طریق وبگاه رسمی به نشانی www.police.ir انجام می‌شود.

فراجا از ۲۵ فروردین با دعوت از مردم به رعایت هنجار‌های دینی و اخلاقی از اجرای طرح نور در کشور خبر داد.

دیگر خبرها

  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلالان
  • توقیف ۲۰ خودروی تخلیه نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلا‌لان
  • چندین تن زباله از یک منزل مسکونی در بجنورد کشف شد
  • پلیس، لینکی برای ثبت ‌نام در تذکرکشف حجاب ارسال نکرده ‌است
  • یک خانواده رمال افغانستانی در فردیس دستگیر شدند
  • پلیس لینکی برای ثبت‌نام در تذکر کشف حجاب ارسال نکرده‌است
  • پلیس لینکی برای ثبت‌نام در تذکر لسانی کشف حجاب ارسال نکرده‌است
  • رمالی خانوادگی در فردیس
  • دستگیری یک خانواده رمال در فردیس