Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@22:00:44 GMT

هیولای قرمز شاخدار در راه سینمای هالیوود+ عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۲۰۹۷

هیولای قرمز شاخدار در راه سینمای هالیوود+ عکس

نخستین تصاویر رسمی از فیلم سینمایی پسر جهنمی با نام فرعی ظهور ملکه خون توسط کمپانی سازنده این اثر سینمایی منتشر شد. آفتاب‌‌نیوز : نخستین تصاویر رسمی از فیلم سینمایی «پسر جهنمی» با نام فرعی «ظهور ملکه خون» توسط کمپانی سازنده این اثر سینمایی منتشر شد.

نخستین تصاویر رسمی از فیلم سینمایی پسر جهنمی با نام فرعی ظهور ملکه خون توسط کمپانی سازنده این اثر سینمایی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این فیلم به کارگردانی نیل مارشال و نویسندگی مایک میگنولا است که قرار است از سوی دارک هورس انترتیمنت در ۱۱ ژانویه ۲۰۱۹ منتشر شود. این فیلم، بازنگری‌ای بر سری قبلی فیلم پسر جهنمی است.

با وجود ابراز علاقه گیلمو دل‌تورو برای ساخت نسخه سوم از فیلم سینمایی «پسر جهنمی»، آخرین اخبار حاکی از آن است که سران کمپانی ملنیوم به دنبال حضور کارگردان دیگری هستند.

دیوید هاربر، میلا جوکوویچ، ساشا لین، یان مک شین، کریستین کلب، پنلوپه میشل و سوفی اوکوندو در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پیش از این گیلمو دل تورو در روزهای فیلمبرداری نسخه دوم از فیلم سینمایی «حاشیه اقیانوس آرام» با نام اصلی «گرداب» از علاقه خود برای ساخت نسخه سوم فیلم پرطرفدار «پسر جهنمی» خبر داده بود.

لری گوردون و لوبد لوین از گزینه‌های اصلی تهیه‌کنندگی فیلم نیل مارشال هستند و به احتمال فراوان مارک ریچاردسون نیز به آنها اضافه خواهد شد.

جدیدترین نسخه از فیلم «پسر جهنمی» با نام فرعی «ظهور ملکه خون» بهار امسال فیلمبرداری خود را به پایان رسانده امام همچنان به جز یک عکس، تصویری تازه از فیلم منتشر نشده است. حضور داگ جونز بازیگر نقش مرد ماهی"در فیلم «پسر جهنمی» نیز قطعی شده است.
منبع: میزان

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سینمای هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۲۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۱۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه‌های کشور

داریوش امانی با اشاره به شدت بارش‌ها که موجب خرابی‌هایی در سطح جاده‌های کشور و راه‌های روستایی و محور‌های فرعی شده است، گفت: خسارت وارد طبق کارشناسی‌های اولیه ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای راه‌ها برآورد شده است.

به گزارش تسنیم، وی که به دنبال بارش‌های اخیر و به منظور بازدید میدانی از وضعیت راه‌های جنوب سیستان و بلوچستان عازم این استان شده بود، با اشاره به شدت بارش‌ها که موجب خرابی‌هایی در سطح جاده‌های کشور و راه‌های روستایی و محور‌های فرعی شده، گفت: خسارت وارد شده طبق کارشناسی‌های اولیه ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای راه‌ها برآورد شده است.

به گفته امانی، نزدیک به ۲۵ راه اصلی و فرعی در جنوب استان سیستان و بلوچستان مسدود شده است.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اظهار کرد: راه‌های حدود ۲۵۰ روستا نیز مسدود شده که راهداران در حال تلاش برای بازگشایی آن‌ها هستند.

معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: ۵۰ اکیپ فعال و سیار راهدار به همراه ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات مشغول فعالیت و تلاش برای بازگشایی راه‌ها هستند.

امانی افزود: برخی از این ماشین آلات از روستا‌های معین هرمزگان، کرمان و جنوب کرمان عازم استان سیستان و بلوچستان شده و مشغول فعالیت هستند.

وی ادامه داد: ظرف ۱۰ روز آینده تمام راه‌های مسدود شده باز خواهند شد، اما اولویت، بازگشایی راه‌های اصلی شهرستان چابهار به دیگر نقاط است که می‌کوشیم ظرف ۲۴ تا ۴۸ ساعت آینده بازگشایی شوند.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل همچنین از همکاران راهدار برای بازگشایی راه‌ها و انجام عملیات امداد و نجات برای دو ناوگان اتوبوس حمل‌ونقل عمومی از سیلاب تقدیر و تشکر کرد.

دیگر خبرها

  • «گلوری»؛پدیده‌ای شگفت انگیز در آسمان فضای جهنمی
  • خسارت ۱۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه‌های کشور
  • سردار شهید حجازی؛ از مقابله با داعش تا ترور شخصیت در سریال هالیوود
  • دروغ‌های شاخدار صهیونیستها/ هاگاری یا «گوبلز اسرائیل»؟
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • اولویت‌های پژوهشی سال ۱۴۰۳ سازمان سینمایی منتشر شد
  • فراخوان پژوهشی سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • سازمان سینمایی فراخوان پژوهشی سال ۱۴۰۳ را منتشر کرد
  • انتشار فراخوان پژوهشی سال ۱۴۰۳
  • بازگشایی محور رودبارجنوب به کهنوج در جنوب کرمان