Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@16:38:47 GMT

اهواز| قاتل فراری در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۲۳۸۱

اهواز| قاتل فراری در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد

فرمانده ‌انتظامی خوزستان گفت: قاتل فراری کمتر از ۱۲ ساعت توسط نیروهای پلیس دستگیر شد. ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سردار عباس حیدر‌زاده در جمع خبرنگاران از دستگیری قاتل فراری در کمتر از 12 ساعت خبر داد و اظهار داشت: دیروز در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی منجر به قتل شخصی به هویت "ج س" و مجروحیت فردی دیگر در یکی از مناطق شهرستان اهواز، دستورات لازم جهت شناسایی و دستگیری قاتل فراری به مأمورین ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد قاتل از مقتول مقدار زیادی ارز به سرقت برده است.

روایتی عبرت‌آموز از ماجرای قتلِ شیخ فضل‌الله نوریصحنه‌سازی نوه پس از قتل پدربزرگ بی‌نتیجه بودراز قتل کودک 5 ساله مشهدی برملا شد

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: مأموران پلیس با تحقیقات گسترده و به کارگیری روش های نوین کشف جرم قاتل به هویت "م د" را شناسایی و دستگیری وی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از منزل قاتل دراهواز یک قبضه سلاح کمری کشف شده وقاتل همچنان متواری بوده، افزود: مامورین انتظامی اهواز با پیگیری‌های ویژه و رصد اطلاعاتی قاتل را در کمتر از 12 ساعت در حالی که  با مدارک جعلی قصد فرار از مرز خرمشهر را داشت با کمک عوامل انتظامی شهرستان خرمشهر شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در بازرسی از وسایل قاتل مقدار زیادی دلار و مدارک هویتی جعلی کشف شد.

انتهای پیام/ش

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۲۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند

سرهنگ هادی کیان مهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روز گذشته در پی سرقت تلفن همراه و وجه نقد یکی از شهروندان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرارگرفت.

وی افزود: در این رابطه کارآگاهان در کمتر از ۵ ساعت و با اقدامات هوشمندانه پلیسی ۲ برادر که از سارقان سابقه دار بودند را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به کشف گوشی تلفن همراه مسروقه در بازرسی از مخفیگاه سارقان تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به مقر پلیس و در تحقیقات تکمیلی به بزه ارتکابی خود اعتراف و سپس با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6087882

دیگر خبرها

  • اختلافات ملکی منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • قاتل فراری در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی