Web Analytics Made Easy - Statcounter

سولاری به تمجید از سویا پرداخت و ابراز امیدواری کرد مصدومان تیمش خیلی زود به تمرینات برگردند.

طرفداری - سانتیاگو سولاری، سرمربی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار حساس مقابل سویا در لالیگا شرکت کرد.

به گزارش as، سولاری گفت:

انگیزه و اشتیاق برای بازی در هر فوتبالیستی وجود دارد و این غیرقابل انکار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نه فقط برای فوتبالیست‌های حرفه‌ای که هر کس فوتبال بازی می‌کند. حتی اگر در باغچه خانه‌اش باشد. از همین اشتیاق و انگیزه استفاده می‌کنیم تا به مسیر و هدفمان در کم کردن فاصله‌مان با تیم‌های صدر جدولی ادامه دهیم. بردن سویا به معنای ادامه روند خوب تیم بعد از شکست سویا و کاهش فاصله خواهد بود و مسائل زیادی را حل می‌کند. برای این کار باید بازی فوق العاده‌ای انجام بدهیم. فارغ از اینکه حریف از چه سیستمی استفاده می‌کند. باید کار خودمان را انجام بدهیم. هدف ما همیشه پیروزی از دقیقه اول است. سویا نقاط قوت زیادی دارد. از فاز تهاجمی آنها گرفته تا پرس از جلو. برای شکست آنها باید فوق العاده بازی کنیم. 

بنزما؟ تایید می‌کنم که او جراحی نمی‌کند و فردا با ما خواهد بود. انگشت کوچک دستش شکسته شده ولی اعتقاد داریم وضعیتش به اندازه‌ای وخیم نیست که نتواند فردا یا حتی چهارشنبه به تیم کمک کند. طبعا اگر چنین اتفاقی برایش رخ نداده بود وضعیت بهتر بود ولی کریم را در فرم خوبی می‌بینم و خوشحالیم که دوباره در کنار ما است. کریم نقطع مرجع ما در خط حمله ما است و به لحاظ فردی سال فوق العاده‌ای را پشت سر می‌گذارد. او کمک زیادی به ما می‌کند و بسیار تیمی و فرصت طلبانه بازی می‌کند. خیلی خوشحالیم که دوباره او را در کنارمان داریم.

احتمال محرومیت بارسلونا؟ صحبت کردن در این باره کار من نیست و مسئولانی هستند که باید تصمیم بگیرند.

وضعیت مارسلو؟ او احتمالا موفق ترین دفاع کناری یک دهه اخیر دنیای فوتبال بوده است. تلاش می‌کنیم همه بازیکنان در بهترین فرم باشند. ترکیب اصلی؟ فردا خواهید دید. طبیعی است هر بازیکنی در طول فصل در فرم بهتر و بدتری قرار داشته باشد. همواره محرومیت، مصدومیت و ... وجود دارد. چنین چیزهایی در فوتبال یک اتفاق عادی به حساب می‌آید. سعی ما بر این است که همه بازیکنان در بهترین فرم باشند و بتوانیم بهترین‌ها را به زمین بفرستیم.

ایسکو؟ فکر می‌کنم تاکنون به بیش از 100 سوال درباره ایسکو پاسخ داده‌ام. او هم درست مثل دیگر اعضای این تیم فوق العاده، بازیکن بزرگی است. وقتی بازی جدیدی در پیش است، همه بازیکنان از شانس برابری برای بازی برخوردار هستند. دروازه بان؟ همان طور که گفتم، ترکیب را فردا اعلام می‌کنم نه امروز. مادرید بهترین دروازه بانان دنیا را در اختیار دارد. 

واکنش نشان دادن به شرایط بد نکته مثبتی است چون در دشواری‌ها است که شخصیت تیم نمایان می‌شود. بازیکنان مهم زیادی داریم که مصدوم هستند و می‌خواهیم هر چه زودتر به جمع مان اضافه شوند. مهم است که آنها هم به تمرینات اضافه شوند و بتوانیم از بین همه اعضای تیم انتخاب کنیم. برای پیدا کردن راه حل‌ها باید دقیق‌تر شویم. ماریانو بخشی از تمرینات را انجام می‌دهد و منتظر کروس، یورنته و بیل هستیم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۲۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فتح قله‌های نفتی/ صادرات نفت ایران رکورد شش سال اخیر را شکست

بر اساس گزارش‌های منتشر شده در هفته‌های جاری، تولید و صادرات نفت ایران افزایش پیدا کرده و به بالاترین میزان خود در شش سال اخیر رسیده است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو- ندا زارعی: اعمال تحریم‌های نفتی جدید، برنامه‌ای است که دولت آمریکا بعد از حمله موشکی ایران به اسرائیل برای آن درنظر دارد. بعد از حمله مستقیم ایران در ۲۶ فروردین سال جاری با بیش از حدود صدها پهپاد، موشک کروز و بالستیک، دولت آمریکا به دنبال اعمال تحریم‌های جدیدی برای صادرات نفت ایران است تا علاوه بر جبران حمله ایران به اسرائیل، بتواند از این طریق کشور را تحت فشار قرار دهد.

 

اما خبری که در روز‌های اخیر درباره میزان صادرات نفت ایران و افزایش آن منتشر می‌شود، بسیار مهم است و حکایت از مقاوم شدن ایران در برابر تحریم‌های نفتی دارد.

هفته گذشته بود که اوپک گزارشی منتشر کرد مبنی بر افزایش میزان تولید نفت ایران در ماه مارس و اینکه جایگاه سوم تولیدکننده نفت بعد از عربستان و عراق، همچنان توسط ایران حفظ شده است. طبق این گزارش ایران در ماه مارس با افزایش ۲۸ هزار بشکه‌ای تولید نفت، تولید خود را به سه میلیون و ۱۸۸ بشکه نفت دور روز ارتقا داد.

 

حالا تنها بعد از گذشت چند روز بار دیگر گزارشی منتشر شده از روزنامه فایننشال تایمز که در آن به افزایش صادرات نفت ایران اشاره می‌کند. این رزنامه نوشته است که صادرات نفت ایران به بالاترین میزان در ۶ سال گذشته رسیده و ۳۵ میلیارد دلار درآمد برای این کشور داشته است.

 

همچنین این روزنامه در گزارش خود با استفاده از داده‌های شرکت تحلیل انرژی ورتسکا، اظهار کرده است که تهران در ۳ ماه اول سال جاری میلادی به‌طور متوسط روزانه یک میلیون و ۵۶۰ هزار بشکه نفت صادر کرده که عمده آن به چین بوده است. این رقم بالاترین میزان از سه ماهه سوم سال ۲۰۱۸ به این سو به شمار می‌رود. علاوه بر این، فرناندو فریرا از گروه انرژی موسسه آمریکایی راپیدان نیز در این باره گفت است: ایران هنر دور زدن تحریم‌ها را پیدا کرده و صادرات آن به دو میلیون بشکه نزدیک شده است.

با وجود اینکه ایران در اوایل سال‌هایی که مورد تحریم‌های ظالمانه آمریکا قرار گرفته بود، وضعیت نامناسبی در زمینه تولید و صادرات نفت را تجربه کرد، حالا در این روز‌ها به عنوان سومین تولیدکننده نفت در بین کشور‌های عضو اوپک، وضعیت صادرات خود را نیز بهبود بخشیده است. به طوری که این موضوع با واکنش‌های بسیاری از سمت کشور‌های دیگر همراه بوده است.

دیگر خبرها

  • دقیقی: بین دو نیمه خیلی تند با بازیکنان حرف زدم
  • فتح قله‌های نفتی/ صادرات نفت ایران رکورد شش سال اخیر را شکست
  • عبدلکریم حسن، مرد سال آسیا حالا در حد انتظار !
  • علاقه سویا به جذب دو استعداد جوان از رئال مادرید و بارسلونا
  • گل فوق‌العاده تیم شجاعی روی کار ترکیبی
  • کنایه‌های تندوتیز هاشمی‌نسب به محمدحسین میثاقی
  • گواردیولا: شانس وجود ندارد، رئال عجیب دفاع کرد
  • عالیشاه در فکر سبقت از ترابی در آبادان
  • مورایس: سپاهان شایسته بُرد در شهرآورد اصفهان بود
  • ترکیب العین برای جدال با پرافتخارترین تیم آسیا