Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیاطین سرخ در خانه میزبان برایتون هستند.

طرفداری- در چارچوب رقابت های هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس، تیم های منچستریونایتد و برایتون به مصاف هم می روند.

ورزشگاه تاریخ ساعت داور اولدترافورد 29 دی 1397 18:30 پل تیرنی ورزشگاه اولدترافورد

وضعیت دو تیم

منچستریونایتد در حالی پا به این دیدار می گذارد که از روحیه بسیار بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیاطین سرخ با هدایت اوله گونار سولسشر به روزهای خوب خود بازگشته اند. فرم بد آغازین فصل کاملا از میان رفته و باز هم تئاتر رویاها به جهنمی سوزان برای رقبا تبدیل شده است. همه این ها به علت حضور سولسشر است. منچستریونایتد در حال حاضر با 41 امتیاز در جایگاه ششم جدول رده بندی قرار دارد. آنها هم اکنون با آرسنال هم امتیاز هستند و به علت تفاضل گل کمتری که دارند، پایین تر از آرسنال قرار دارند اما بازی های این هفته می‌تواند جایگاه منچستر را در جدول بهبود ببخشد. در این دیدار منچستریونایتد پل پوگبا، مارکوس رشفورد، جسی لینگارد، آنتونی مارسیال و داوید دخیای آماده را در اختیار دارد. علاوه بر این، الکسیس سانچز هم به فرم مسابقه بازگشته و به نظر می رسد سولسشر و تیمش آماده مصاف با برایتون هستند. تیمی که در بازی رفت این فصل منچستریونایتد را شکست داد اکنون باید برای بازی برگشت به تئاتر رویاها بیاید. به نظر منچستریونایتد کار خیلی سختی در این بازی ندارد. آنها در بازی قبل تاتنهامِ مدعی را شکست دادند و از انگیزه بالایی برای کسب یک برد دیگر برخوردار هستند.

در مقابل برایتون قرار دارد. برایتون با 26 امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول رده بندی قرار دارد و در آخرین دیدارش نیز برابر لیورپول مغلوب شده است. تیم کریس هاتن فصل را خوب شروع کرد اما هر چه زمان گذشت آنها از فرم خوب شان فاصله گرفتند و اکنون جزو تیم‌های ضعیف لیگ به شمار می روند. البته که برایتون با قبول شکست در هفته گذشته، اکنون با انگیزه ای مضاعف پا به اولدترافورد می گذارد. آنها فصل قبل هم در اولدترافورد بازی خوبی انجام دادند و اگر سیوهای دخیا و شوت اشلی یانگ نبود، آنها در ورزشگاه خانگی منچستریونایتد هم می توانستند دست به کار بزرگی بزنند. قطعا آنها جدال سختی با شیاطین سرخ دارند و در مجموع کسب یک امتیاز از این بازی برای هاتن و شاگردانش نتیجه ای خوب ارزیابی می شود.

ترکیب احتمالی دو تیم

منچستریونایتد

برایتون

تقابل های اخیر دو تیم

مصدومان و محرومان منچستریونایتد برایتون مارکوس روخو علیرضا جهانبخش کریس اسمالینگ مت رایان مروان فلینی خوزه ایزکوئیردو   برناردو نکات آماری منچستریونایتد در ده دیدار اخیرش برابر برایتون در اولدترافورد شکست نخورده است. (8 پیروزی و 2 شکست) منچستریونایتد دو دیدار اخیرش برابر برایتون که در ورزشگاه برایتون برگزار شد شکست خورد. آخرین باری که منچستریونایتد 6 بازی پیاپی در لیگ برد به ژانویه 2017 باز می گردد و شیاطین سرخ در صورت شکست دادن برایتون در بازی فردا بار دیگر این آمار را تکرار می کنند. پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد در دو دیدار اخیری که در اولدترافورد بازی کرده در هر بازی موفق به ثمر رساندن 2 گل شده است. کریستیانو رونالدو تنها بازیکنی است که با لباس منچستریونایتد در 3 بازی پیاپی در اولدترافورد موفق به بریس شده است و پوگبا در بازی فردا می تواند به این رکورد برسد. در صورت بازی کردن مارکوس رشفورد در بازی فردا، او 150 مین بازی اش با لباس منچستریونایتد در تمام بازی ها را تجربه خواهد کرد. پیش بینی هواسکورد

منچستریونایتد 2-0 برایتون

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۲۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

10 تیم اروپایی با بیشترین روند شکست ناپذیری در قرن 21 (+عکس)

شیرهای بای‌آرنا به رکورد استثنایی یوونتوس رسیدند.

به گزارش طرفداری، بایرلورکوزن به رکورد خارق‌العاده یوونتوس رسید.

وب‌سایت ترانسفرمارکت در جدیدترین گزارش خود از 10 تیم اروپایی با بیش‌ترین روند شکست‌ناپذیری در قرن 21 رونمایی کرد. بر این اساس، بایرلورکوزن با پیروزی 5-0 مقابل وردربرمن و قهرمانی در بوندسلیگا به آمار 43 بازی بدون شکست متوالی در تمامی رقابت‌ها رسید و با رکورد خارق‌العاده یوونتوس برابری کرد. یووه در فصل 12-2011 توانسته بود بدون شکست در سری آ به قهرمانی برسد و این رکورد کم‌نظیر را نیز تحت هدایت آنتونیو کونته به جای گذاشت.

تیم شایسته ژابی آلونسو در صورت ثبت یک بازی بدون شکست دیگر رکورد شگفت‌انگیز یوونتوس را می‌شکند و با 44 مسابقه بدون باخت به تنهایی پرچم‌دار این رکورد خواهد شد! لورکوزن در دیدار بعدی به مصاف وست‌هم در بازی برگشت یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا می‌رود. 

10 تیم اروپایی با بیش‌ترین روند شکست‌ناپذیری در قرن 21 بایرلورکوزن به همراه یوونتوس رکوردار شد 13 قهرمان متفاوت تاریخ بوندسلیگا بایرن مونیخ، صدرنشین مطلق کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: محرومیت سنگین برای مربی خاطی لورکوزن بایرلورکوزن قهرمان فصل ۲۴-۲۰۲۳ بوندسلیگا شد

دیگر خبرها

  • طلسم اصفهان: رکورد خاص ذوب آهن شکست!
  • جانشین بیرانوند در آستانه رسیدن به رکورد حسین حسینی
  • تاج و تخت الهلال با کلی رکورد به باد رفت
  • جلسه ویژه گروه بازسازی اولدترافورد؛ ساخت ورزشگاه جدید در راس اهداف
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا/ العین رکورد تاریخی الهلال را شکست
  • سپاهان محکوم به برد/ ذوب‌آهن به دنبال دومین پیروزی متوالی
  • پاداش منچستریونایتد به کوبی مینو؛ قرارداد جدید با حقوق بیشتر
  • رقیب جدی الهلال ظهور کرد/ تیمی که از زمان تاسیس پیروز شده است
  • جنجال جدید ستاره منچستریونایتد و برخورد شدید تن‌هاخ
  • 10 تیم اروپایی با بیشترین روند شکست ناپذیری در قرن 21 (+عکس)