Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: حشمت بهمنی اظهار داشت: از شب و روز گذشته بارش شدید برف در شهرستان دلفان شروع به باریدن کرده که سبب قطع شدن راه ارتباطی ۲۲۵ روستای این شهرستان شده است و تمام امکانات موجود برای بازگشایی این مسیر‌ها اعزام شده است.

وی با اشاره به باز بودن مسیر‌های اصلی شهرستان دلفان افزود: تردد در مسیر‌های اصلی به کندی انجام می‌شود که از مردم و مسافران عزیز می‌خواهیم از سفر‌های غیر ضروری خود داری کنند و کسانی هم که قصد سفر در این مسیر‌ها را دارند حتما با تجهیزات کامل باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان دلفان گفت: ستاد بحران شهرستان از روز گذشته تاکنون در آماده باش کامل قرار دارد و در حال کمک رسانی و امدادی به گرفتار شدگان در برف هستند.

منبع: فردا

کلیدواژه: قطع راه ارتباطی روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۲۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجم سنگین برف گردنه تته کردستان در بهار ۱۴۰۳

آفتاب‌‌نیوز :

 گردنه تته اورامان در مسیر ارتباطی بین استان‌های کردستان و کرمانشاه هرساله به‌علت بارش سنگین برف و کولاک شدید تقریباً ۶ ماه از سال بسته است.

در همین زمینه؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کردستان به خبرنگار تشنیم گفت: ادامه عملیات بازگشائی گردنه ته‌ته محور سروآباد ـ نودشه ـ پاوه توسط نیرو‌های راهداری شهرستان سروآباد در حال انجام است.

فرزاد حسنی افزود: با توجه به حجم بیش از حد برف و احتمال سقوط بهمن، بازگشائی مسیر ادامه دارد.

در همین راستا؛ عملیات بازگشایی این محور ارتباطی در مسیر سروآباد، نودشه- پاوه از یک ماه قبل آغاز شده و همچنان ادامه دارد

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • سیل راه ارتباطی ۲۹ روستای عنبرآباد را مسدود کرد
  • سیلاب راه ارتباطی ۳۷ روستای ریگان را مسدود کرد
  • بهره‌برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • بهره برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • طغیان کم سابقه رودخانه سرباز در پی بارش‌های شب گذشته
  • قطع شدن راه ارتباطی ۵۰ روستای کوهستانی درشرق کرمان
  • بسته شدن راه ارتباطی ۳۰۰ روستا، در جنوب سیستان و بلوچستان
  • راه ارتباطی ۱۲ روستای بخش جبالبارز جنوبی عنبرآباد مسدود شد
  • افزایش سطح آب‌های زیرزمینیِ دلفان پس‌ از ۲۰ سال
  • حجم سنگین برف گردنه تته کردستان در بهار ۱۴۰۳