Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سرهنگ رحمت الله نجفی رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری از ترافیک سنگین در محور‌های بازگشت از پیست‌های اسکی استان، بویژه بارده و چلگرد به شهرکرد خبر داد.

وی افزود: مسیر‌های پیست اسکی بارده در شهرستان بن به سمت شهرکرد و پیست اسکی چلگرد در شهرستان کوهرنگ به سمت شهرستان‌های فارسان و شهرکرد با ترافیک سنگین روبرو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نجفی، از تمامی رانندگان خواست؛ در مسیر برگشت از محور‌های اعلام شده، ضمن رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی، با نیرو‌های پلیس مستقر در مسیر همکاری کنند.

مرتضی زمانپور فرماندار کوهرنگ هم با اشاره به استقبال و حضور چشمگیر گردشگران و علاقمندان به ورزش‌های زمستانی از پیست اسکی و مناطق بکر و جذاب این شهرستان گفت: امروز جمعه ۲۹ دی ۹۷ حدود ۱۰ هزار خودرو در مسیر پیست اسکی چلگرد تردد کردند.

گفتنی است: استان چهارمحال و بختیاری در حال حاضر دارای سه پیست اسکی شامل پیست چلگرد در شهرستان کوهرنگ، و پیست‌های بارده و شیخ شبان در شهرستان بن می‌باشد که پس از بارش‌های هفته گذشته، راه اندازی و فعال شد.

این پیست‌ها در زمستان هر سال، میزبان تعداد زیادی از گردشگران، مسافران و علاقمندان به ورزش‌های زمستانی، از نقاط مختلف کشور است.

انتهای پیام/ش راه اندازی پیست‌های اسکی چهارمحال و بختیاری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت راه ها ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۲۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در فارسان

محمود شمسی پور رئیس مرکز اورژانس چهارمحال و بختیاری گفت: با تلاش کارشناسان عملیاتی اورژانس پایگاه فارسان دو آقایان «یاسر محمدی و رضا محمدی» پس از تلاش و انجام عملیات احیا برای مرد ۷۰ ساله که به دنبال تصادف دچار ایست قلبی تنفسی شده بود به زندگی دوباره بازگشت.

بیشتر بخوانید

بازگشت به زندگی خانم ۶۸ ساله در شهرکرد

وی افزود: بیمار جهت اقدامات درمانی تکمیلی به بیمارستان کاشانی منتقل گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • بارش سنگین برف بهاری در محور شاهرود-توسکستان-گرگان
  • ترافیک سنگین در محور دامغان - سمنان
  • قرق مطلق دشت لاله‌های واژگون کوهرنگ
  • بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در فارسان
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • عکسی تازه از علی دایی با یک دختر در پیست اسکی
  • پادکست | ترافیک سنگین در محورهای چالوس و تهران پردیس
  • ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان