Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردبیل - ایرنا- امام جمعه نیر بر فراهم کردن امکانات آموزش مناسب و استفاده بهینه از دانش و فناوری روز برای پیشرفت جایگاه علمی دانش آموزان توسط معلمان تاکید کرد.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام میکاییل مقدسی در خطبه های نماز جمعه نیر با گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش، بیان کرد: هدف از تشکیل این شوراها استفاده از پتانسیل های فکری و معنوی اقشار مختلف جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به جایگاه تعلیم و تربیت در دین مبین اسلام ، افزود: تعلیم و تربیت از سیاست های بنیادین اسلام و اهداف زیربنایی بعثت رسول اکرم (ص) است.
امام جمعه نیر در ادامه به دشمن ستیزی آمریکا با ایران اشاره کرد و گفت: ازجمله دلایل دشمن ستیزی آمریکا علیه ایران دانش و علمی است که کشورمان به آن دست یافته و واشنگتن چون روحیه استکباری و قدرت طلبی دارد با دیدن این پیشرفت با ایران دشمنی می کند.
وی به فرارسیدن سالرزو شهادت حضرت زهرا (س) اشاره کرد و گفت: حضرت زهرا(س) اولین شهیده در راه امامت و ولایت است.
7116/6016

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي نماز جمعه مقدسي نير

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۲۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحرایی: معلم محور اصلی تحول و راه حل تمام مسائل آموزش و پرورش است

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در جلسه شورای عالی آموزش و پرورش با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: معلم محور اصلی تحول و راه حل تمام مسائل آموزش و پرورش است.

وی افزود: مدارس جایگاه تحقق عدالت آموزشی است و سهم دانش آموزان مناطق محروم برای ورود به مدارس خاص باید بیشتر شود.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه امکانات مدارس باید بین همه دانش آموزان مناطق مختلف کشور تقسیم شود اظهار داشت: رئیس جمهور محترم بر ارتقای کیفیت و تقویت مدارس دولتی تاکید دارد و باید تلاش کنیم کیفیت آموزشی و تربیتی مدارس دولتی را ارتقا دهیم این امر با همکاری و همراهی معلمان میسر می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت تقویت مدارس دولتی ابراز داشت: تامین نیروی مورد نیاز مدارس دولتی، تهیه و تدوین برنامه عملیاتی برای تقویت و ارتقای مدارس دولتی، ارزیابی مستمر عملکرد مدارس دولتی، طراحی استاندارد‌های تقویت مدارس دولتی و تدریس معلمان خاص در این مدارس از جمله مواردی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه تاکید کرد: هدف اصلی ما در آموزش و پرورش، تقویت جایگاه مدرسه است برای تقویت و ارتقا جایگاه آن باید برخی از محدودیت‌ها را بر داشته واختیاراتی را به این مدارس تفویض کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • برپایی آئین جشن تکلیف دختران سرفاریاب
  • صحرایی: معلم محور اصلی تحول و راه حل تمام مسائل آموزش و پرورش است
  • تاکید بر بروز رسانی دانش پژوهشگران بخش کشاورزی
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • مسابقات قرآنی دانش آموزان دلیجان
  • به کارگیری ۲۸ هزار نفر از پذیرفته‌شدگان در مدارس ابتدایی
  • ۲۸ هزار نفر در مدارس ابتدایی کشور به کارگیری می‌شوند
  • علم در دست فردی تأثیرگذار است که با امید حرکت کند