Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی قرمزها همچنین معتقد است که چمبرلین در وضعیت خوبی قرار داشته و در هفته های آتی شاید برای تیمش به میدان برود.

طرفداری- در چارچوب لیگ برتر انگلستان، فردا (شنبه) تیم های لیورپول و کریستال پالاس در استادیوم آنفیلد مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

به نقل از لیورپول اکو، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در کنفرانس خبری پیش از این دیدار ابتدا در خصوص اخراج دیوید واگنر از هادرزفیلد گفت:

او مشکلی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیوید به کاری که آنجا انجام داده و دستاوردش افتخار می کند. کار او یکی از خاص ترین داستان های فوتبال طی چند سال اخیر بوده و به نظرم باورنکردنی بوده است.

وی در مورد تمدید قرارداد اندی رابرتسون افزود:

زبان اسکاتلندی ام را (هنگام مکالمه با او) بهبود بخشیده ام! زبانی که کنی دالگلیش نیز صحبت می کند متفاوت است! قرارداد جدید خبری خوب برای لیورپول بود. این یک سرمایه گذاری است و باشگاه این فرصت را به ما داده تا این کار را انجام دهیم. اگر ما این چنین بازیکنان را در تیم حفظ کنیم، واقعا برای کل ترکیب و آینده باشگاه خوب خواهد بود. در این فصل پیشرفت ما به اتمام نمی رسد و بازیکنی کلیدی از دست نخواهیم داد. پیشرفتی که تاکنون داشته ایم واقعا جذاب بوده است و برای پیشرفت های بیشتر مشتاقم.

سرمربی لیورپول در خصوص مصدومیت ها اضافه کرد:

در خصوص وینالدوم و الکساندر آرنولد فردا تصمیم خواهی گرفت. ترنت نزدیک به بازی کردن است ولی کاری نخواهیم کرد که مصدومیتش بدتر شود.  لوورن از زمان قبل بهتر شده ولی هنوز به زمان نیاز دارد. با درصد اطمینان خوب می توانم بگویم به بازی مقابل لسترسیتی خواهد رسید. لالانا نیز روز گذشته تمرین کرد. جو گومز نیز پیشرفت داشته ولی هنوز آماده بازی نیست.

کلوپ در خصوص رکورد 31 بازی بدون شکست در آنفیلد در لیگ برتر ادامه داد:

آیا آخرین باخت به همین کریستال پالاس بود که احساس تنهایی کردم؟ اکنون نسبت به آن زمان همه چیز فرق کرده است و ما به سطحی فوق العاده رسیده ایم.

او در مورد الکس اوکسلید چمبرلین افزود:

آخرین دفعه، به کادر پزشکی فشار آوردم ولی وقتی دیدم او با توپ حرکت می کند، واقعا کارش خوب به نظر می رسید. به نظر می رسد که اوکس در حال حاضر مشکلی ندارد و فکر می کنم در این فصل او را خواهیم دید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۲۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله ۶ هفته تا پایان فصل بیست و سوم یکی از دو مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌رود و هواداران این تیم از عملکرد بازیکنان و کادر فنی در دیدارهای اخیر رضایت داشته‌اند.

«اوسمار ویه‌را»سرمربی برزیلی پرسپولیس که پس از جدایی یحیی گل محمدی به این سمت منصوب شد توانسته عملکرد خیلی خوبی را داشته باشد و تنها یک بازی برابر آلومینیوم اراک را واگذار کرده و در مابقی دیدارها با کسب امتیاز از زمین خارج شده است.

قرارداد اوسمار با پرسپولیس تا پایان فصل است و هنوز مدیران این باشگاه قرارداد هیچ یک از اعضای کادر فنی را تمدید نکرده‌اند.

اوسمار در این خصوص اظهار داشت: صحبت‌هایی را با مدیریت انجام داده‌ام و دوست دارم در پرسپولیس بمانم اما در بازه زمانی کنونی تمرکز ما روی دیدار جام حذفی و لیگ برتر است و پس از پایان مسابقات تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

کد خبر 6085960

دیگر خبرها

  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • مذاکرات مثبت لیورپول با فاینورد برای جانشینی اشلوت با کلوپ
  • مذاکرات مثبت لیورپول با آرنه اسلوت
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده
  • وضعیت رامین رضاییان برای بازی مقابل پرسپولیس مشخص شد