Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@19:44:29 GMT

همت مردم عامل اصلي پيشرفت بيله سوار است

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۲۶۱۹

همت مردم عامل اصلي پيشرفت بيله سوار است

خبرگزاري آريا - اردبيل - ايرنا- امام جمعه بيله سوار اصلي ترين عامل پيشرفت اين شهرستان را همت مردم دانسته و تاکيد کرد: امروز بايد مهم ترين دغدغه مردم منطقه عمران، آباداني و زيبايي شهرباشد.

حجت الاسلام جدايي در خطبه هاي نماز جمعه بيله سوارافزود: اگر مردم فهيم در آباداني منطقه مشارکت فعال نداشته باشند ديگر نبايد انتظاري براي تغيير داشت، همگي بايد به کمک شهرداري و مسئولان شتافته و نبايد کسي خود را کنار کشيده و جداي از کار بداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد: يکي از بزرگترين مشکلات ظاهري شهر بيله سوار گل آلود بودن آن به علت خاکي است که توسط ماشين آلات کشاورزي وارد شهر مي شود، براي حل اين مشکل يا بايد کارواش هايي در ورودي شهر باشد که ماشين آلات در حين ورود به شهر در آنجا شسته شوند و يا اينکه در ورودي شهر پارکينگ هايي تعبيه شود که اين ماشين آلات در آنجا پارک شوند، در هر حال بايد براي خارج کردن شهرستان از حالت روستايي دست به دست هم داد‌.
جدايي همچنين گفت: يکي از بهترين راه هاي رفع مشکلات بيله سوار اين است که هزينه هايي که در مراسم عزا هزينه مي شود به امور خيريه پرداخت گردد.
جدايي با گراميداشت هفته شوراهاي آموزش و پرورش گفت: تشکيل شوراهاي آموزش و پرورش، پتانسيل خوبي براي استفاده کردن از نقطه نظرات و انديشه هاي متفاوت در مديريت آموزش و پرورش است.
وي افزود: يکي از بزرگترين آسيب هاي شوراهاي آموزش و پرورش ، حضور کساني است که به صورت فرمايشي در جلسات حضور دارند و هيچ‌گاه نگاه نو و نظر جديدي براي ارائه ندارند .
خطيب جمعه بيله سوار همچنين ضمن تسليت شهادت حضرت زهرا(س) عنوان کرد: يک شنبه سالروز شهادت سيده نساء عالميان ، بي بي دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) است و در عصر روز شنبه که شب شهادت حضرتش مي باشد مجلس عزاي عظيمي برگزار خواهد شد .
بيله سوار در شمال اردبيل واقع است.
6019/6016
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۲۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری و اجرای طرح های جوانی جمعیت در آموزش و پرورش

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان در این نشست آقای فداکار استاندار با تاکید بر پیگیری و اجرای طرح های جوانی جمعیت در آموزش و پرورش گفت: ارائه تسهیلات ۳۰ میلیارد تومانی برای درمان ناباروری یکی از اقدامات در حمایت از طرح های جوانی جمعیت است.
آقای رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان در این جلسه گفت: امسال ۱۱۵۲ نفر از فرهنگیان در سامانه انتخاب معلم نمونه ثبت نام کردند که از این تعداد ۵ معلم و ۷ کادر مدیریتی مدارس انتخاب شدند.
در این جلسه همچنین از شورای های آموزش و پرورش زرند،بردسیر و رفسنجان بعنوان شوراهای برتر استان در سال ۱۴۰۲ تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • پیگیری و اجرای طرح های جوانی جمعیت در آموزش و پرورش
  • جواد خیابانی چه ماشینی سوار می‌شود؟
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است
  • جمعیت سالم عامل اقتدار هر کشور است
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم /در جلسه با نمایندگان و حدادعادل گفتم اجازه نمی دهم تولید ال ۹۰ را متوقف کنید
  • آموزش عامل شکل‌گیری روان است
  • ورود ماشین‌ های ایرانی به آذربایجان محدود شد/​ مرزهای مسافری هنوز بسته است
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان