Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در خطبه های این هفته نماز جمعه اراک با اشاره به فرارسیدن ایام فاطمیه گفت: حضرت زهرا(س) برای همه انسان ها اسوه حسنه است؛ پیامبر اسلام(ص) فرمودند«زهرای مرضیه(س) سرور زنان عالم است».

وی به حادثه دلخراش سقوط هواپیمای 707 ارتش و شهادت تعدادی از نیروهای خدوم ارتش در این سانحه گفت: شهادت 15 نفر از عزیزان ارتشی در این حادثه را به خانواده قربانیان، ارتش جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی تسلیت می گوییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی به سخنان شب گذشته بازمانده این حادثه اشاره کرد و  گفت: افسر عزیز بازمانده این حادثه سخنان زیبایی را مطرح کرد و گفت ما خدمتگزار مردم و وفادار به نظام هستیم و این لباس را پوشیدیم تا خدمت کنیم و چه افتخاری بالاتر از شهادت در راه خدا است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی شهادت در راه خدا را بالاترین افتخار دانست و گفت: ملت بزرگ ایران وفادار به‌نظام هستند و در کنار روحانیون با پوشیدن لباس خدمت، آماده شهادت در مسیر انقلاب هستند.

وی با یادآوری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و دهه مبارک فجر افزود: ان شاءالله مردم شریف ایران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با انسجام و یکپارچگی جشن می گیرند چرا که انقلاب کشور را از پرتگاهی بزرگ نجات داد و کشور را در اختیار شایستگان قرار داد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه باید با چشمان باز خدماتی را که انقلاب اسلامی برای مردم داشته را ببینیم و آن‌ها را بیان کنیم، گفت: هیچ کشوری امنیت ایران را ندارد و این افتخاری است که زیر چتر آسمان به برکت غدیرخم، عاشورا و قائم آل محمد (عج) نصیب ملت بزرگ ایران شده است.

ویبا اشاره به اینکه رهبر بزرگ، فرزانه، عادل و آگاه، قافله‌سالار کاروان بزرگ کشور است، افزود: باید خدا را بابت داشتن چنین رهبری شکر کرد چراکه هیچ جای دنیا این چنین رهبری ندارد و این به برکت اسلام است.

آیت دری نجف‌آبادی تصریح کرد: در این بین منافقین و دشمنان نظام و انقلاب با تمام توان خود توطئه‌ها و دسیسه‌های متعددی را برای کارشکنی و تضعیف نظام اسلامی به کار گرفته‌اند ولی ما راه‌مان را ۴۰ سال ادامه دادیم و ان شاءالله ۴۰۰ سال دیگر هم با قدرت ادامه خواهیم داد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: رمز موفقیت ملت ایران را وحدت کلمه، حضور در صحنه ها، پایبندی به اسلام و نظام و رهبری و حرکت در راستای آرمان های بزرگ شهدا و انقلاب اسلامی است.

وی به خباثت دولت آمریکا در دستگیری خبرنگار پرس تی وی هم اشاره کرد و گفت: حجاب برداشتن از سر این خبرنگار مسلمان، شکنجه و دادن گوشت خوک به او نقض حقوق بشر و محکوم است. این دموکراسی، لیبرالیسم و آزادی بیان آمریکایی است!

آیت‌الله دری نجف‌آبادی به بودجه سال ۹۸ هم اشاره کرد و گفت: نمایندگان باید تلاش خود را در راستای حفظ منافع کشور به کار گرفته و تولید کشور را حمایت کنند چراکه کشور با تولید آباد می‌شود؛ جمع‌بندی بودجه کلان کشور بر اساس توزیع عادلانه و منافع و مصالح عالی کشور باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تاکید کرد: در توزیع عادلانه هم باید دولت و دستگاه‌های نظارتی دقت کنند تا اجازه ندهیم عده ای فرصت طلب و خائن با تجاوز به بیت المال حقوق ملت را تضییع کنند.

وی با تاکید بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب بر ایجاد اشتغال و کیفی سازی آموزش تاکید و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی خدمت بسیاری به کشور کرده اما هنوز هم جای کار هست. برای نمونه سرانه آموزشی برای هر دانش آموز قبل از انقلاب 1.5 متر مربع بوده اما امروز به 5.2 متر مربع رسیده است که بسیار جای افتخار دارد. 

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۲۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق تحول جدی در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی ایجاد کرد

احمد وحیدی روز یکشنبه در نشست شورای معاونان وزارتخانه بار دیگر از نیرو‌های مسلح، ستاد کل نیرو‌های مسلح و شورای عالی امنیت ملی به دلیل انجام این عملیات غرورآفرین تقدیر کرد و افزود: وعده صادق یک عملیات بسیار بزرگ بود که با وجود توان پدافندی آمریکا، انگلیس و فرانسه در حمایت از رژیم صهیونیستی با موفقیت انجام شد.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستیبیش از ۲۰ سال سرمایه‌گذاری کرده و از حمایت‌های تمام عیار رژیم آمریکا م برخوردار بوده است، اما جمهوری اسلامی ایران تنها با اتکا به خدای متعال و توان دفاعی خود متکی است و باید به اقتدار و عزتی که جوانان فرهیخته و دانشگاهی ما خلق کردند، افتخار کرد.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه ابعاد این عملیات بسیار حائز اهمیت و قابل واکاوی است، اضافه کرد: مهم‌تر از این عملیات، تصمیم بزرگ و عظمت آفرینی بود که در سایه رهنمود‌های حکیمانه و شجاعانه رهبر فرزانه انقلاب برای اجرای این عملیات اتخاذ شد.

وحیدی، دوراندیشی رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی را عامل اصلی تصمیم‌های بزرگ در کشور دانست و یادآور شد: این تصمیمات بزرگ همواره راه انقلاب را در عرصه‌های خطیر گشوده است، هر چند عده‌ای اندک که سروصدای بلندی دارند از روی حسادت و بغض نخواهند این تصمیمات بزرگ را ببینند و بپذیرند.

وی خاطرنشان کرد: البته مردم بزرگ ایران و جوانان آن قدرشناس هستند. دانشگاهیان و فرهیختگان جامعه باید به این تصمیمات بزرگ که جهان با حساسیت نظاره‌گر آن بود و درباره این عملیات، دستاورد‌های آن و تغییر و تحولاتی که در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی گذاشته است، بحث، گفتگو، تحلیل و ارزیابی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • رئیسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط تاریخی است/ اسحاق‌دار: امت اسلامی به رهبرانی همچون رهبر جمهوری اسلامی ایران نیاز دارد
  • تقویت روابط ایران و پاکستان مطلوب برخی بیگانگان نیست
  • روابط ایران و پاکستان فراتر از همسایگی و متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی است
  • «وعده صادق» هدیه بزرگ سپاه به ملت ایران و مظلومان فلسطین
  • وعده صادق تحول جدی در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی ایجاد کرد
  • «وعده صادق» تحول جدی در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی ایجاد کرد
  • دریادار سیاری: وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است
  • وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد قیام مردم بلخاب افغانستان + فیلم
  • حمایت ائمه جمعه و شورای فرهنگی اهل سنت گلستان از اقدام فراجا برای اجرای طرح نور