Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@04:28:25 GMT

بیش از 50 سانتیمتر برف در خلخال بارید

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۲۷۹۷

بیش از 50 سانتیمتر برف در خلخال بارید

فرامرز فرض الله پور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت دمای هوای خلخال نیز از یک درجه تا 15 درجه زیر صفر در نوسان بوده و در روزهای پس از قطع بارش برف و صاف شدن آسمان دمای هوای این شهر به پایین ترین حد خود کاهش یافته و پدیده یخبندان معابر را سبب شده است.
او با بیان اینکه در طول شبانه روز گذشته بیش از 22 سانتیمتر برف در این شهر باریده، اظهار داشت: گزارش های دریافتی از ایستگاه های باران سنجی روستایی مناطق مختلف شهرستان حاکی از بارش های سنگین برف در مناطق کوهستانی و بارش برف با ارتفاع بیش از ارتفاع برف شهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار خلخال نیز از بازگشایی بیشتر خیابان ها ، کوچه ها و معابر پوشیده از برف این شهر در شبانه روز گذشته خبر داد و افزود: با توجه به آغاز بارش برف از بامداد روز گذشته و ادامه آن تا ظهر امروز در این شهر تلاش شبانه روزی گروه های برفروبی خدمات شهری مانع از مسدود شدن کوچه ها و معابر عمومی شده است.
فاطمه جوادی گفت: از صبح دیروز تاکنون سطح بیش از هزار خیابان ، کوچه و معبر عمومی توسط گروه های برفروبی با استفاده از 6 دستگاه لودر ،گریدر ، مینی لودر و بصورت دستی با کمک ماموران خدمات شهری برفروبی ، بازگشایی و نمک پاشی شده است.
وی از شهروندان خلخالی خواست با پرهیز از پارک خودروهای خود در کنار خیابان ها در پاکسازی معابر پوشیده از برف شهر به ماموران خدمات شهرداری کمک کنند.
خلخال در جنوب اردبیل از مناطق سردسیر کشور است.
7119/6018
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها بارش برف شبانه روزی شهرداری برف خلخال جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۲۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد مرد جوانی در محور پونل به خلخال

سید نادر صفوی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: جسد مرد جوانی در محور پونل به خلخال محدوده ییلاق جهانگیریه کشف شده است.

فرماندار رضوانشهر با اشاره به اینکه هویت این جسد هنوز مشخص نشده است، تصریح کرد: تحقیقات در مورد نحوه فوت این شخص همچنان ادامه دارد.

کد خبر 6082098

دیگر خبرها

  • کشف جسد مرد جوانی در محور پونل به خلخال
  • هواشناسی: بارش‌های مناطق جنوب ایران در نیم قرن اخیر بی‌سابقه بود/ حتی از طوفان "گونو" هم بیشتر بارید
  • بارش‌های برخی مناطق جنوب در نیم قرن اخیر بی‌سابقه بود / حتی از طوفان گونو هم بیشتر بارید
  • خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • فیلمی از بارش باران در بهاباد و آبگرفتگی معابر
  • بارش باران در بهاباد و آبگرفتگی معابر
  • بارش باران و آبگرفتگی در معابر جاسک + فیلم
  • مرد ۶۰ سانتیمتری هندی تنها ۷ کیلو وزن دارد
  • کدام نقطه ایران در روزهای اخیر باران بیشتری بارید؟
  • تفاوت قد عجیب این زوج در گینس ثبت شد