Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشدار بخش چهاردانگه مازندران علت قطعی برق را شکستن شاخه های درخت اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،مرتضی جعفری بعدازظهر امروز در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اعلام اینکه بارش برف در منطقه چهاردانگه مازندران از شب گذشته شروع شده است و همچنان در مناطق بالادست ادامه دارد، اظهار داشت: راه مواصلاتی ساری-کیاسر-سمنان باز است و مشکلی برای تردد وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در برخی از مناطق چهار دانگه با قطعی برق مواجه ایم که با استقرار4 اکیپ برق رسانی که دو اکیپ از شب گذشته مستقر شده بودند هم اکنون برق بیشتر روستاها  وصل شده و عملیات برق رسانی همچنان ادامه دارد.

بخشدار بخش چهاردانگه مازندران علت قطعی برق را شکستن شاخه های درخت اعلام کرد.

وی افزود: بر اساس اعلام هواشناسی مازندران بارش برف از ساعت 4 بعدازظهر امروز تا ساعت 21 امشب ادامه دارد.

جعفری ادامه داد: هم اکنون اکیپ های مختلف امداد رسانی از هلال احمر،اورژانس و دیگر دستگاه های خدمات  رسان در بخش چهاردانگه مستقر هستند.

وی ضمن قدردانی از بخشداری کلیجانرستاق گفت: بخشدار کلیجانرستاق نیز با دو دستگاه لودر برای بازگشایی راههای این بخش حضور پیدا کرد.

بخشدار بخش چهاردانگه ساری خواستار شد که در شرایط فعلی مردم از تردد غیر ضروری در این منطقه پرهیز کنند.

بر اساس اعلام آموزش و پرورش تمامی مدارس چهاردانگه فردا شنبه تعطیل است.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آموزش و پرورش بارش برف برق هلال احمر هواشناسی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۲۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد جوجه ریزی مازندران شکسته شد.

خیریانپور معاون هماهنگی و امور اقتصادی و گردشگری استانداری مازندران گفت: رکورد بی سابقه جوجه ریزی ماهانه استان مازندران با ثبت ۱۷ میلیون و ۴۳۷ هزار قطعه در فروردین ماه در کشور و استان شکسته شد.

او افزود: مازندران طی ۶ ماهه اخیر برای سومین بار به رکورد جوجه‌ریزی دست یافت و استان گلستان که همتراز مازندران در میزان جوجه ریزی قرار دارد در این مدت ۲ میلیون قطعه کمتر از مازندران جوجه ریزی داشته است که نشان از تعهد و تلاش مدیران و مرغداران استان برای تحقق جهش تولید در این بخش است. ‎

معاون هماهنگی و امور اقتصادی و گردشگری استانداری مازندران گفت: این اقدام اولین گام بلند کشاورزی مازندران در راستای تحقق برنامه‌های جهش تولید مدنظر مقام معظم رهبری در بخش کشاورزی است.

خیریانپور افزود: تعداد جوجه ریزی استان در فروردین ماه امسال با رکورد بی سابقه در بازه زمانی مشابه با ۱۷ میلیون و ۴۳۷ هزار قطعه در واحد‌های مرغ گوشتی بود که معادل ۱۲.۸ درصد جوجه ریزی کشور است.

او گفت: پیش بینی می‌شود بیش از ۳۳ هزار تن گوشت مرغ آماده طبخ از این تعداد جوجه ریزی استحصال شود.

خیریانپور گفت: در این مدت سه شهرستان ساری با ۲ میلیون و ۷۱۱ هزار و ۳۵ قطعه رتبه اول، آمل با بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار قطعه رتبه دوم و بهشهر با یک میلیون و ۵۴۸ هزار و ۳۲۰ قطعه رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • تاکید بر انتخاب شهردار پس از قطعی شدن حکم شهرداِر قبلی
  • کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران
  • جزئیات اعزام زائران مازندرانی به حج عمره
  • اعزام زائران عمره مازندران از ۱۰ اردیبهشت
  • ورود وزیر کشور به مازندران + فیلم
  • ورود وزیر کشور به مازندران
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ساری
  • قطعی ۱۲ ساعته گاز در برخی مناطق رشت و خمام
  • رکورد جوجه ریزی مازندران شکسته شد.