Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@03:55:55 GMT

رکوردی که این دوره در امارات شکسته شد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۲۸۱۶

رکوردی که این دوره در امارات شکسته شد

روز گذشته در ٤ دیدار پایانی مرحله گروهی جام ملت های آسیا ١٤ گل در ٤ بازی به ثمر رسید. با این ١٤ گل تعداد گل های مرحله گروهی جام ملت های این دوره به عدد ٩٦ رسید. عددی که باعث شد رکورد تعداد گل زده شده تا پایان دور گروهی با ثبت میانگین ٢.٦ گل در هر بازی شکسته شود. البته که باید توجه داشت بازی های این دوره با تعداد تیم ها و طبیعتا بازی های بیشتری نسبت به دوره های قبلی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال اما رکورد ثبت شده رکوردی است که همه را به جذاب تر شدن بازی ها امیدوار کرده. در میان همه تیم ها قطر با ١٠ گل زده بیشترین سهم در بالا رفتن آمار را داشت. در حالیکه تیم های یمن و فلسطین تنها تیم هایی بودند که بدون زدن حتی یک گل به خانه برگشتند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: امارات جام ملتهای 2019 جام ملتها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۲۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانجام تابوی بزرگ مورایس شکسته شد

به گزارش "ورزش‌سه"، وقتی سپاهان در هفته‌های ابتدایی فصل گذشته در روزهای خوب و رو به اوج خود نتوانست مقابل ملوان در انزلی به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا کند، کسی تصور نمی‌کرد قرار است در آینده این تیم به کابوس مرد پرتغالی و هواداران اصفهانی بدل شود.

با این حال وقتی چند ماه بعد وقتی سوت پایان دیدار سپاهان و ملوان در ورزشگاه نقش جهان به صدا درآمد، مورایس از شدت عصبانیت و ناراحتی برای اولین و آخرین مرتبه حاضر نشد به نشست خبری برود. این مرد پرتغالی حق هم داشت، چرا که همین لغزش سبب شد تا پرسپولیس قهرمانی را از آن خودش کند.

در این فصل از مسابقات لیگ برتر هم اولین ضربه محکم توسط تیم‌های لیگ برتری به سپاهان از سوی ملوان زده شد. سپاهان در آن مقطع ترسناک و خطرناک بود و حتی حواشی ریز و درشت هم نتوانسته بود لطمه‌ای به این تیم وارد کند، اما در شرایطی که تصور می‌شد، سپاهان بتواند با یک پیروزی آسان از ملوان در دیدار رفت عبور کند، وقتی سوت پایان مسابقه به صدا درآمد، تابلوی ورزشگاه نقش جهان در میان بهت و حیرت هواداران اصفهانی نتیجه 3 بر 2 را نشان می‌داد.

سپاهان برعکس سه بازی گذشته با شرایط کاملا متفاوتی به بازی چهارم مقابل ملوان رسیده بود. در سه بازی قبلی شرایط سپاهان از نظر فنی و روانی خوب بود، اما آنها در حالی امروز مقابل تیم آماده مهدی تارتار صف آرایی کردند که فراز و نشیب زیادی داشتند و ثبت یک شکست دیگر چندان دور از انتظار نبود.

با این حال و با وجود اینکه سپاهان در مقابل هواداران ملوان نیمه اول را مقابل تیم منسجم تارتار با نتیجه یک بر صفر واگذار کرد، در نیمه دوم نمایش درخشانی داشت و موفق شد با دبل شهریار مغانلو به بازی برگردد و سه امتیاز این مسابقه را از آن خود کند.

این پیروزی علاوه بر اینکه سپاهان را با روحیه بالایی به مسابقات جام حذفی می‌فرستد و در لیگ نیز باعث تغییر شرایط تیم شد، برای مورایس هم از نظر فردی بسیار پراهمیت بود؛ چرا که او سرانجام موفق به شکست تابوی رویارویی‌هایش برابر ملوان شد و پس از دو تساوی و یک شکست، اولین پیروزی را دشت کرد.

دیگر خبرها

  • بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا
  • صیادمنش در بدترین وضعیت!
  • خیال کورتوا راحت است: لونین به خوبی جایم را پر کرده
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • هدیه شمسایی و شاگردانش به مردم افغانستان
  • عزت اللهی دومین بازیکن برتر شباب الاهلی + عکس
  • سرانجام تابوی بزرگ مورایس شکسته شد
  • آخرین مهلت ثبت‌نام در مسابقه ملی نانو
  • دوره یکسان سازی داوران دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در قم
  • آخرین مهلت ثبت نام در مسابقه ملی نانو اعلام شد