Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیر فرودگاه شهدای ایلام روز جمعه گفت: پروازهای صبح فرودگاه ایلام شامل شرکت هواپیمایی آسمان و ایران ایر از تهران به ایلام و بالعکس به دلیل بارش برف در ایلام و کاهش دید افقی لغو شدند.
وی افزود: در خصوص پروازهای عصر در این فرودگاه نیز نسبت به انجام یا لغو آنها اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است روز گذشته نیز تمامی پروازهای صبح و ظهر فرودگاه ایلام به دلیل بارش برف و عدم امکان خلبان برای فرود در فرودگاه شهدای ایلام انجام نشده بود.
مدیریت فرودگاه شهدای ایلام از عموم مسافران خواست با توجه پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش برف و کاهش دید افقی، برای اطلاع از وضعیت پروازها قبل از عزیمت به فرودگاه با اطلاعات پرواز با شماره تلفن ۱۹۹یا تلفن مستقیم ۳۲۲۳۶۸۰۰-۰۸۴تماس بگیرند.
6119
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها بارش برف تلفن شماره تلفن مسافران هواشناسی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۲۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فرودگاه بین‌المللی گرگان مطابق استانداردهای تعریف شده است

ایسنا/گلستان سرپرست اداره کل تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی کشور، توسعه و تجهیز فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان را مطابق استانداردهای تعریف شده دانست و افزود: قطعاً این روند توسعه‌ای تداوم دارد.

رضا نیک‌صفت ظهر امروز «چهارشنبه هشتم فروردین ماه ۱۴۰۳» با سفر به استان گلستان از زیرساخت‌های فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان بازدید و اظهار کرد: اقدامات انجام شده در این فرودگاه، در راستای توسعه و تجهیز زیرساخت‌ها بوده که قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه اقدامات صورت گرفته مطابق استانداردهای تعریف شده، بوده است، ادامه داد: طرح‌ها و پروژه‌های اجرا شده به عنوان پیشران توسعه صنعت فرودگاهی در مرکز استان گلستان است.

سرپرست اداره کل تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی کشور با اشاره به اینکه در جریان این سفر از ترمینال‌های داخلی و خارجی، سیستم‌های کمک ناوبری بصری، تأسیسات برق و مکانیک بازدید به عمل آمده است، خاطرنشان کرد: فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان روند رو به رشد خود را طی می‌کند و قطعاً این روند ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، در جریان این بازدید، «رضا نیک‌صفت» سرپرست اداره کل تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی کشور را «علی متانت» مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان همراهی کرد.

گفتنی است، استان گلستان دارای دو فرودگاه در شهرستان‌های گرگان و کلاله است که در حال حاضر فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان به صورت کامل فعال بوده و فرودگاه شهدای کلاله نیز پس از چند سال وقفه در فعالیت، در حال آماده‌سازی و ایجاد جایگاه سوخت به منظور فعالیت دائمی است.

فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان از فرودگاه‌های مهم شمال کشور است که علاوه بر پروازهای داخلی تهران، مشهد، زابل، عسلویه و زاهدان، پروازهای خارجی برای جابجایی مسافران به کشور قزاقستان از طریق آن انجام می‌شود.

رفع نواقص سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی ساختمان‌ها، زیباسازی فضای سبز، محوطه و جداول، سرویس دستگاه‌های کمک ناوبری و دستگاه‌های بازرسی و کمک بازرسی از قبیل گیت وی و ایکس ری و بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی از اقدامات خدماتی ستاد خدمت‌رسانی نوروز ۱۴۰۳ فرودگاه بوده و از ابتدای اجرای طرح نوروزی تاکنون برنامه‌های فرهنگی، پهن کردن سفره هفت سین، تهیه کلیپ و انتشار گسترده و پوشش بی‌سابقه در فضای مجازی انجام شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • افزایش پروازهای فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • توسعه فرودگاه گرگان مطابق استانداردهای تعریف شده است
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه
  • توسعه فرودگاه بین‌المللی گرگان مطابق استانداردهای تعریف شده است
  • رکورد پروازهای مسافری فرودگاه خارگ شکسته شد
  • معرفی فرودگاه دبی
  • تأمین امنیت مطلوب در نوروز ۱۴۰۳ / افزایش ۲۳ درصدی پروازهای خارجی
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول