Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@23:37:03 GMT

شالگردن، جان یک کارگر شاغل در معدن بافق را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۲۸۷۴

شالگردن، جان یک کارگر شاغل در معدن بافق را گرفت

سعیدملکزاده روز جمعه به خبرنگار ایرنا افزود: این کارگر غیر بومی و 37 ساله، روز گذشته هنگام کار، شالگردنش به قسمتی از دستگاه حفاری این معدن گیر کرده و بر اثر این حادثه جان خود را از دست داد.
وی افزود: به محض اطلاع از وقوع این حادثه یک دستگاه آمبولانس اورژانس جاده ای کوشک که نزدیکتر به معدن فسفات بود به محل سانحه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس مرکز فوریت های پزشکی بافق بیان کرد: به گفته همکاران که شاهدان عینی بودند شالگردن این جوان به دور دستگاه حفاری پیچیده و دچار خفگی شده و در دم جان باخته است.
این جوان از نیروهای پیمانکاری شرکت فسفات آسفوردی شهرستان بافق بود.
جنازه این کارگر جوان به سردخانه بیمارستان بافق منتقل شد تا پس از طی مراحل قانونی به خانواده اش تحویل شود.
شرکت معدن فسفات آسفوردی بافق زیر مجموعه شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، در فاصله 35 کیلومتری شهر بافق قرار دارد.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری بافق در فاصله 110 کیلومتری جنوب شرقی یزد واقع شده است.
7543/ 6197
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها جنوب شرقی خانواده مرکز فوریت های پزشکی معدن یزد جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۲۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در نشستی در زمینه ساخت فضای آموزشی، تأمین تجهیزات کارگاهی، آزمایشگاهی و کمک آموزشی و مامور نمودن دبیر و آموزگار مرد تصمیم گیری شد.

دهقان فرماندار بافق در این نشست گفت: صنایع و معادن در اجرای مسؤولیت‌های اجتماعی خود به ویژه در حوزه بیمارستان و آموزش و پرورش کوتاهی می‌کنند.

او افزود: سیاست‌های سرمایه گذاری صاحبان سرمایه و معادن مثل فسفات آسفوردی باید در شهرستان باشد.

دهقان بیان کرد: مقرر شد توسط شرکت‌های معدنی و صنعتی فعال شهرستان از جمله مجتمع معدنی فسفات آسفوردی از قرارگاه خاتم الانبیا، یک آموزشگاه ۱۲ کلاسه در مظفریه بافق ساخته و یک میلیارد تجهیزات آموزشی تا پایان اردیبهشت ماه تأمین شود. 

او ادامه داد: شرکت یزد یوتاب تا سال تحصیلی ۱۴۰۴ ساخت یک باب آموزشگاه ۱۲ کلاسه در روستای مبارکه جنب آموزشگاه شهید صدوقی و اجرای طرح درآمدزایی پایدار به مدت یک ماه را متعهد شد که در صورت اقتصادی نبودن این طرح، باید یک باب آموزشگاه شش کلاسه احداث کند. 

فرماندار بافق تصریح کرد: مجتمع معدنی کوشک تا سال تحصیلی ۱۴۰۴، موظف است ۲ باب آموزشگاه آیت‌الله طالقانی و رضاییان را که ۳۵ درصد آن انجام شده است، به پایان برساند. 

او گفت: شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق هم مقرر شد طبق مصوبات تعیین شده در تیرماه ۱۴۰۲، ساخت یک باب آموزشگاه ۱۲ کلاسه و استخر شنا در محله مناجات را تا سال تحصیلی ۱۴۰۴ تکمیل کند و تحویل آموزش و پرورش دهد.

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • کشف حدود ۶ هزار ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • استان یزد میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور می‌شود
  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق
  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش
  • کشف حدود ۶ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • بومی‌سازی کود «تریپل سوپر فسفات» توسط متخصصان یک شرکت دانش‌بنیان
  • صرفه جویی ارزی ۳۷ میلیون دلاری با بومی سازی کود سیاه
  • بخش معدن آذربایجان شرقی بیشترین ارزش افزوده را دارد