Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-19@22:44:44 GMT

یاد شهدا همیشه زنده می‌ماند

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۲۹۷۵

به گزارش خبرگزار یبسیج از خوی، رزمندگان 8 سال دفاع مقدس درعملیات های کربلای 4 و 5 به همراه خانواده های معظم شهدا، امام جمعه، مسئولین شهرستان و استانی، فرماندهان نظامی و انتظامی شورای تامین و اداری، بسیجیان و آحادمردمی یاد و خاطره 66کبوتر خونین بال عملیات کربلای 4و5 را در سالن اجتماعات اداره ارشاداسلامی شهرستان خوی  گرامی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده وقت لشکر عاشورا در جمع صمیمی همرزمانش در کربلای 4 و 5 با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: حرف زدن راجع به ایثار، فداکاری و جانفشانی شهدا بسیار سخت است و زبان ها از بیان رشادت های این دلاوردان قاصر است.

سردار سرتیپ پاسدار امین شریعتی افزود: چه بگویم از کدام خصوصیت شهدا حرف بزنم از شهیدحاج حسینلو که خود کوهی از عظمت و تواضع بود؛ از دریای ایثار مرحوم قربان الهیارلو حرف بزنیم که با آنکه فرمانده وقت سپاه بود اما در کربلای 5 به جای پیک کار کرد.

وی ادامه داد: با گذر از مزار شهیدان این شهرستان ما فرمانده لشکر،  فرماده گروهان، دسته، رزمنده و ... را می‌بینیم ولی به خاطر تواضع و خلوصی که داشتند در برابر آقا مهدی سر خم می کردند و یک قدم هم جلوتر نمی رفتند.

شریعتی با این جمله که خوی گل سرسبد آذربایجان بود، خاطرنشان کرد: این را غلو نمی کنم چرا که دریایی از کارهای بزرگ و مهم را خوی در دوران انقلاب  و 8 سال دفاع مقدس انجام داد و همینک ادامه دارد.

وی افزود: جوانان خوی در جبهه های حق علیه باطل در برابر صدام قد علم می کردند و هم در داخل با گروهک درگیر بودند و با این فداکاری دین خود را به اسلام و قرآن و ولایت ادا کرد.

فرمانده وقت لشکر عاشورا پس از این مقدمه با بیان خاطراتی از شب های عملیات کربلای 4و 5همرزمان و همشهریان خویی را به حال و هوای دوران دفاع مقدس برد و اظهار داشت: کربلای 4و5 جدا از هم نیستند و هر کدام تدابیر و تصمیمات به وقت خود را داشت و نباید اجازه بدهیم به برخی از سوء استفاده کنندگان که هرچه دلشان بخواهد بنویسند چرا که واقعا در حق شهدا بی انصافی است و با این یاوه گویی ها دل خانواده های شهدا را می رنجانند.

وی ابراز داشت: اگر کربلای 4نیمه تمام ماند و دستور عقب نشینی صادر شد شرایط اینطور ایجاب کرد چرا که برخی از یگان های ما نتوانسته بودند از رودخانه عبور کنند همانطور که در بیت المقدس و فتح المبین نتوانسته بودند.

شریعتی گفت: اما با تجدید قوا و رفع برخی از ضعف ها 15 روز بعد در منطقه پنج ضلعی با اجرای عملیات کربلای 5 کمر نیروهای بعث عراق را شکستیم.

وی گفت: مراقب ولایت باشید مراقب بصیرت و آگاهی خودتان باشید از ولایت روی برنگردانید ولایت را پشتیبانی بکنید چرا که در این صورت هیچ آسیبی به مملکت نمی رسد .

فرمانده لشکر 31 عاشورا اظهار داشت: امروز هم باید کمر همت بست و مجاهدانه بااستفاده از مدیریت جهادی تلاش و کوشش کنیم و از بحران ها خارج شویم.

وی ادامه داد: در این شرایط که دشمن نقشه ها برای چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی کشیده باید هوشیار باشیم و در راهپیمایی 22 بهمن درس فراموش نشدنی به دشمنان بدهیم تا دیگر نه  گوشه چشمی به این کشور کنند و نه خیال خامی بکنند.

انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۲۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر هدف قرار دادن مقر لشکر ۹۱ ارتش اسرائیل توسط حزب‌الله + فیلم

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، مقر لشکر ۹۱ ارتش اسرائیل در پادگان برانیت توسط حزب‌الله مورد هدف قرار گرفت.

کد خبر 845563 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین لبنان - حزب الله

دیگر خبرها

  • تصاویر هدف قرار دادن مقر لشکر ۹۱ ارتش اسرائیل توسط حزب‌الله + فیلم
  • تاکید شهدا بر «ولایت مداری» است
  • جانشین فرمانده کل سپاه: هرگونه تعرض به ایران با پاسخی شدیدتر مواجه می‌شود
  • دنیا مات و مبهوت حمله ایران اسلامی به اسرائیل مانده‌است
  • دستاورد‌های عملیات کربلای ۱۰
  • اجتماع بزرگ میثاق با شهیدان و بیعت با ولایت ۲ برگزار شد
  • برگزاری آئین میهمانی آلاله‌ها در لرستان
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • تجلیل مادران شهدا از نماینده ولی فقیه و فرماندهان سپاه ایلام
  • ارتش با اقتدار و صلابت از کیان ایران اسلامی دفاع می‌کند