Web Analytics Made Easy - Statcounter

داور مطرح مکزیکی دیدار تیم‌های ملی ایران و عمان در مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ را قضاوت می‌کند. ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۷ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از شبکه الکاس قطر، سزار راموس پالاز لوس از مکزیک بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و عمان را سوت می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این 2 تیم از ساعت 20:30 دقیقه یکشنبه آینده به مصاف هم می‌روند.

همچنین علیرضا فغانی، داور ایرانی بازی تیم‌های ملی اردن و ویتنام در مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا را قضاوت می‌کند. فو مینگ از چین بازی تیم‌های ملی امارات و قرقیزستان، عبدالرحمن جاسم از قطر بازی تیم‌های ملی استرالیا و ازبکستان، روشن ایرماتوف از ازبکستان بازی تیم‌های ملی ژاپن و عربستان و محمد عبدالله از امارات بازی تیم‌های ملی تایلند و چین را در این مرحله سوت می‌زنند.

اوسیانو کروز: برای انتخاب 11 بازیکن سردرد خواهیم داشت

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۳۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ ازبکستان حریف ایران در نیمه‌نهایی شد

تیم ملی فوتسال ازبکستان با پیروزی برابر ویتنام، حریف ایران در مرحله نیمه‎‌نهایی جام ملت‌های آسیا شد.

به گزارش مشرق، در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا که به میزبانی تایلند در حال برگزاری است، تیم‌های ازبکستان و ویتنام از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف هم رفتند.

ازبکستان در این دیدار توانست با نتیجه ۲ بر یک ویتنام را شکست دهد و راهی مرحله نیمه‌نهایی شود.

ازبکستان روز جمعه ۷ اردیبهشت از ساعت ۱۷:۳۰ در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف تیم ملی کشورمان خواهد رفت. در دیگر بازی این مرحله تایلند و تاجیکستان از ساعت ۱۴:۳۰ با هم روبه‌رو می‌شوند تا تکلیف دو تیم صعود کننده به فینال ۹ اردیبهشت مشخص شود.

دیگر خبرها

  • ازبکستان 2 - 1 ویتنام، چهارمین سهمیه جام جهانی
  • ازبکستان ۲ - ۱ ویتنام/ ازبک‌ها حریف ایران شدند
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ ازبکستان حریف ایران در نیمه‌نهایی شد
  • فوتسال قهرمانی آسیا / تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان
  • علیرضا فغانی فینالیست آسیا را مشخص کرد!
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان از آسیا
  • اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • سریال VAR تمام شدنی نیست
  • (تصاویر) ضیافت شام رئیس امارات به افتخار سلطان عمان