Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@14:03:28 GMT

عامل هتک حیثیت در فضای مجازی دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۳۲۳۹

عامل هتک حیثیت در فضای مجازی دستگیر شد

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ شاهین حسنوند عصر جمعه در این خصوص اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فرد ناشناسی اقدام به توهین و هتک حیثیت وی در فضای مجازی کرده و امنیت و آسایش وی را برهم زده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس فتا با بررسی‌ مطالب منتشر شده و انجام اقدامات تخصصی هویت عامل توهین و هتک حیثیت که یکی از بستگان شاکی بود را شناسایی و وی را احضار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس فتای خوزستان گفت: متهم با مشاهده مدارک پلیس لب به اعتراف گشود و دلیل جرم خود را اختلافات خانوادگی بیان کرد.
وی با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضایی، از شهروندان خواست در صورت مواجهه با هرگونه توهین، تهدید و نشر اکاذیب در فضای مجازی، از مقابله به مثل خودداری کرده و در اسرع وقت پلیس را در جریان قرار دهند.
همچنین سرپرست فرماندهی انتظامی دزفول روز گذشته و نیز 6 ابان ماه از دستگیری عاملان انتشار عکس های خصوصی در فضای مجازی خبر داده بود.
7152/6002
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها جرم رئیس پلیس فرماندهی انتظامی فضای مجازی ماموران پلیس جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۳۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراذل و اوباش مخل نظم و امنیت اجتماعی در کرمانشاه دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد رضا یاری صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز پنجشنبه گذشته (۲ فروردین) در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مبنی بر حضور ۲ نفر از اراذل و اوباش مخل نظم و امنیت اجتماعی، در یکی از تفرجگاه‌های این شهرستان، که با حالت غیر طبیعی، برای شهروندان، ایجاد مزاحمت می‌نمایند.

وی افزود: بلافاصله واحد گشت انتظامی کلانتری ۲۲ ظفر، به محل اعزام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: این اراذل و اوباش، به محض مشاهده عوامل گشت انتظامی، با سلاح سرد در اختیار، به سمت آنان حمل ور شدند که پلیس نیز به منظور دفاع از خود، با رعایت قانون بکارگیری سلاح، ۲ نفر از آنان را زمین گیر، و جهت انجام اقدامات درمانی، به یکی از بیمارستان‌های شهرستان انتقال داد که که در حال حاضر، حال عمومی آنان مساعد است.

وی گفت: امنیت شهروندان، خط قرمز است و پلیس با افرادی که با انجام اقدامات مجرمانه و هنجارشکنانه، به این امنیت خدشه وارد کند، با اقتدار، برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6062683

دیگر خبرها

  • دستگیری هتاک انتقام جو در سمنان
  • دستگیری سه نفر در لرستان به جرم توهین به نظام و مقدسات
  • دستگیری ۳ نفر در لرستان به جرم توهین به نظام و مقدسات
  • عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات در بروجرد دستگیر شدند
  • عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی در بروجرد دستگیر شدند
  • قاتل فراری در دیلم دستگیر شد
  • ۴۱ متهم فضای مجازی اردستان به مراجع قضایی معرفی شدند
  • رسانه‌ها بازوی توانمند پلیس در ارتقاء نظم و امنیت هستند
  • اراذل و اوباش مخل نظم و امنیت اجتماعی در کرمانشاه دستگیر شدند
  • زورگیری با شیوه دعوت به مهمانی