Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-25@05:13:55 GMT

کی‌روش: زمان حال برای من همه چیز است

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۳۲۴۱

کی‌روش: زمان حال برای من همه چیز است

به گزارش جهان نيوز، کارلوس کی روش گفت‌: همانطور که گفتم بازی برابر عراق دیدار سختی بود. زمانی که بحث فوتبال و انجام بازی فوتبال مطرح است، ما موقعیت‌های زیادی خلق کردیم.
وی در ادامه افزود: بازیکنانم نشان دادند زمانی‌که نیاز باشد یک جنگجوی واقعی هستند و با اجرای استراتژی تعیین شده در این بازی به عنوان تیم اول صعود خود را قطعی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کی روش ادامه: در حال حاضر مهمترین موضوع قابل اهمیت، زمان حال و فعلی تیم ملی است و بقیه موضوعات در درجه دوم اهمیت قرار دارند. خوشبختانه در شرایط فعلی در وضعیت مناسبی قرار داریم و توانسته ایم با دو بر و یک تساوی و به ثمر رساندن ۷ گل و بدون دریافت گل به مرحله بعدی صعود کنیم.
 
سرمربی تیم ملی گفت: در حال حاضر پل اول را پشت سر گذاشته ایم و از هم اکنون جام ملت‌ها برای ما شروع می‌شود.

وی ادامه داد: از الان نحوه بازی‌ها تغییر می‌کند و همانطور که گفتم از این به بعد تیم پیروز میدان همه چیز را بنام خود می‌کند و بازنده همه چیز را می بازد. از این به بعد تک تک بازی‌ها برای ما فینال جام ملت‌های آسیا دارد. بدون در نظر گرفتن اینکه با چه تیم‌هایی روبرو خواهیم شد، به تمام حریفان احترام می‌گذاریم و سعی می‌کنیم همیشه بهتر شویم.

سرمربی تیم ملی گفت: من به بازیکنانم ایمان دارم و هزار درصد به بازیکنان و اعضای کادرم اعتماد دارم.

وی تاکید کرد: هم اکنون و زمان حال برای من همه چیز است. اگر ما بهترین تیم‌ها را به چالش نکشیم نمی‌توانیم به قهرمانی برسیم. ما در این جام حضور نداریم که حریفان خود را انتخاب کنیم، ما اینجا هستیم تا بهترین عملکردمان را مقابل تمام حریفان به نمایش بگذاریم، بدون در نظر گرفتن حریف مقابل‌مان. ما با فروتنی و بدون غرور به مسیر مقابل حرکت می‌کنیم.
وی در پایان گفت: ما تا آخر برای رسیدن به هدف‌مان خواهیم جنگید و این به خاطر مردم ایران و خدمت به آنها است.
  منبع: فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۳۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی

با کنار رفتن استقلال از رقابت‌های جام حذفی، این تیم از زمان برگزاری دیدار برابر شمس آذر تا جدال حساس هفته بعد مقابل تراکتور، دوازده روز زمان داشت و به همین دلیل، آبی پوشان امروز یک مسابقه دوستانه را برگزار کردند.

استقلال که در این مسابقه با ترکیبی از بازیکنان جوان و نیمکت نشین خود پای به زمین مسابقه گذاشته بود، با یک گل برابر آریو اسلامشهر تن به شکست داد.

در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی‌فر، حسین زواره‌ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

 

دیگر خبرها

  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم
  • سرمربی تیم فوتسال قرقیزستان: مقابل ایران بدون استرس بازی می‌کنیم
  • میلان قهرمانی اروپا را از دست داد
  • عکس| اولین تصویر بیرانوند بدون گچ دست!
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • دومین فصل بدون جام بارسلونا با ژاوی