Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیش-ایرنا-امام جمعه کیش گفت:پیشرفت های علمی در زمینه های مختلف از دستاورد های انقلاب و رشد سریع علم در ایران نشان دهنده جدیت در امر آبادانی و پیشرفت کشور است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین احمد حسن زاده درخطبه های نماز جمعه کیش؛ عضویت ایران در جمع هشت کشور برتر در تولیدات هوا و فضا دارا بودن رتبه ششم در تولید زیردریایی و رتبه هشتم در تولید اورانیوم با تامین 20درصد از اورانیوم جهان، دومین کشور تولیدکننده پهباد رادارگریز بودن و حضور در بین پنج کشور برتر جهان در زمینه المپیادها را از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و تاکید کرد باید قدردان این نظام باشیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با اشاره به خطبه فدکیه بعنوان یکی از ارزشمندترین خطبه های ایشان گفت : یکی از آثار خطبه فدکیه این است که حضور زن در میدان های اجتماعی به شرط رعایت حجاب مورد تایید دین است و زنان در هر جایگاهی می بایست رعایت حجاب اسلامی را در نظر بگیرند.
امام جمعه کیش با اشاره به جلسه خداحافظی و معرفی فرمانده سابق و جدید انتظامی کیش گفت: از خدمات سرهنگ رحیم جهانبخش که افسری انقلابی، مومن و تحصیلکرده است قدردانی می کنم.
وی اضافه کرد :سرهنگ جهانبخش در مدت سه سال ماموریت، منشا خدمات خوبی برای امنیت، بخصوص امنیت اخلاقی در جزیره کیش بود.
امام جمعه کیش همچنین انتصاب سرهنگ علی اصغر جمالی به فرماندهی انتظامی کیش را تبریک گفت و افزود: یکی از کارهای خوب سردار اشتری، انتخاب فرمانده انتظامی از بدنه انتظامی کیش بود که به حُسن انتخاب ایشان نیز تبریک می گویم؛
حسن زاده توجه به معضلات اجتماعی، مبارزه با فساد و توجه ویژه به حوزه حجاب و حفظ آن را از فرماندهی جدید انتظامی کیش خواستار شد.
وی همچنین با بیان این مطلب که کیش نیروهای متدین، مدبر و انقلابی خوبی دارد به مسئولان توصیه کرد که از نیروهای انقلابی و خدوم در جزیره کیش بیشتر استفاده کنند.
1341/1339

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي نماز جمعه كيش منطقه آزاد كيش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۳۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس ستاد مرکزی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و بزرگداشت شهدای هفتم تیر منصوب شد

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، متن حکم صادره به شرح زیر است:


برادر ارجمند جناب آقای دکتر کاظم غریب آبادی (دام عزه)

 سلام علیکم؛

بازخوانی و آگاهی‌بخشی جنایات و اقدامات خصمانه‌ی ایالات متحده آمریکا به مثابه شر مطلق و به عنوان بزرگترین ناقض حقوق بشر بویژه در حوزه تروریسم دولتی و اعمالِ تحریم‌های ظالمانه و نقضِ حاکمیت کشورهای مستقل و رونمایی از چهره مزورانه مدعیان دروغین انسان ستیز دولتمردان آن کشور یک ضرورت انقلابی است که همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و مهمترین کار ویژه ستاد بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی است .

کارنامه و عملکرد حقوق بشری آمریکا در طول دهه‌های گذشته همانند فاجعه هفتم تیر و به ویژه وقایع اخیر از جمله به شهادت رساندن سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی و نیز حمایت از جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیسم در غزه و حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در سوریه و شهادت جمعی از مستشاران نظامی ایران مؤید این واقعیت است که دولتمردان آمریکایی با دستاویز قرار دادن حمایت ‎از حقوق بشر، بسترهای لازم را برای دخالت‌های غیرقانونی خود در نقاط مختلف جهان فراهم و به بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان تبدیل شده‌اند.

لذا با عنایت به مأموریت‌های ذاتی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مبنی بر گرامیداشت ایام الله و پاسداشت رویکردهای ضد استکباری مناسب‌های ملی و انقلابی ، جناب‌عالی را که بحمدالله دارای تجارب ارزنده و صلاحیت‌های علمی و عملی هستید به‌عنوان «رئیس ستاد مرکزی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و بزرگداشت شهدای هفتم تیر» سال 1403 منصوب می‌‌نمایم.

امید است با تشریک مساعی، هم‌افزایی و بهره ‌مندی از ظرفیت‌های ملی و بین المللی ، نهادهای انقلابی، سازمان‌ها، مراکز علمی پژوهشی و دستگاه‌های اجرایی، شبکه‌های گسترده مردمی، سازمان‌های مردم‌نهاد، مؤسسات هنری و هنرمندان متعهد، دانشگاه‌ها و فرهیختگان و فرزانگان، گام‌های مؤثر و اثربخشی برداشته و در تبیین و پاسداشت این رخداد مهم تاریخی موفق و مؤید باشد.

 مزید توفیقات شما را در پرتو توجهات حضرت ولی‌عصر(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) از خداوند متعال مسألت دارم.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس ستاد مرکزی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و بزرگداشت شهدای هفتم تیر منصوب شد
  • حرکت در مدار انقلاب مهم‌ترین دلیل پیشرفت صنایع نظامی ایران است
  • دستاورد عملیات «وعده صادق» سرافرازی و سربلندی کشور بود
  • بساط کشف حجاب کم کم جمع می‌شود
  • صادق خلخالی در فروردین ۵۸: زمانی می‌خواستیم جنازه‌ی منحوس پهلوی را آتش بزنیم/ اعدام هویدا یک عمل انقلابی بود
  • جلوه‌های اقتدار ارتش ایران برای جهانیان آشکار شده است
  • هنر انقلاب اسلامی ظرفیت بالایی برای تولید آثار درسطح فراملی دارد
  • حقیقت‌یابی و حق‌طلبی ‌ویژگی‌ بارز هنر انقلابی است
  • کشف ۴۷ تن پیاز قاچاق در دشت آزادگان
  • همکاری فرهنگستان علوم با سایر فرهنگستان‌ها/ تقدیر از عملیات غرورآفرین «وعده صادق» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی