Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - دو هزار و 200 نفر از ساکنان مناطق تحت کنترل داعش از جنوب شرق دیرالزور سوریه خارج شدند.

دیده بان حقوق بشر سوریه روز جمعه اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته دو هزار و 200 نفر که 180نفر از آن ها عضو داعش بودند از مناطق تحت تسلط این گروه تروریستی در جنوب شرق دیرالزور خارج شده اند.
بیش از هزار نفر که بیشتر آن ها زنان ، مردان و کودکان دارای تابعیت عراقی بودند با 50 خودرو شخصی و 10 کامیون از این مناطق خارج شدند و به اردوگاه های تحت کنترل کردهای سوریه در شرق فرات منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دیده بان حقوق بشر سوریه 23 دی ماه اعلام کرد که تاکنون 15 هزار و 400 نفر از مناطق تحت کنترل گروه تروریستی داعش در استان دیرالزور سوریه خارج شدند.
این نهاد وابسته به مخالفان سوری افزود: این افراد شامل اتباع سوریه ، عراق، روسیه، سومالی، فیلیپین و دیگر کشورهای آسیایی بودند که از ابتدای ماه دسامبر2018 (10 آذرماه) از مناطق تحت تسلط داعش در جنوب شرق دیرالزور خارج شده اند.
بیش از 13 هزار و 350 نفر از این افراد پس از اعلام دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر تصمیم برای خروج نیروهای این کشور از سوریه، از مناطق داعش خارج شدند که 750 نفر از آن ها عضو داعش بودند.
دیده بان حقوق بشر سوریه به نقل از خارج شدگان از مناطق تحت کنترل داعش اعلام کرد که این گروه درحال فروپاشی کامل است و توان مقاومت بیشتر را ندارد و برای دفع حملات از مین گذاری و عناصر انتحاری استفاده می کند.
شبک**6116**1392

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي سوريه گروه تروريستي داعش استان ديرالزور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۳۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل‌زدگان بلوچستان مراقب خروج گاندوها از برکه‌های محل زیستشان باشند

محمدرضا علیمرادی اظهار کرد: پیرو بارندگی اخیر سیستان و بلوچستان، سیلابی شدن رودخانه‌ها و سر ریز شدن بیشتر سدهای استان از جمله پیشین، زیردان و ادامه شرایط نامساعد جوی، استرس و تنش در حیات وحش به ویژه تمساح پوزه کوتاه (گاندو) دور از انتظار نیست از این رو احتمال خروج تمساح‌ها از برکه محل زیست اصلی وجود دارد.

وی بیان کرد: از ساکنان مناطق سیل زده درخواست می شود نسبت به تردد غیر ضروری در مناطق سیلابی، حاشیه رودخانه باهوکلات، هوتک‌ها، مرداب‌ها و مناطق حاشیه‌ای زیستگاه های حیات وحش تا زمان فروکش کردن سیلاب و برگشت به شرایط عادی، خودداری کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان تصریح کرد: به منظور پیشگیری از وقوع حوادث تلخ و حملات احتمالی حیات وحش به مردم توصیه می‌شود در زمان مشاهده هر گونه جانور وحشی گرفتار در مناطق سیلابی، مراتب را به نزدیکترین اداره حفاظت محیط زیست اعلام و یا با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تزریق ۲ همت اعتبار برای اجرای طرح‌های کلیدی استان گلستان
  • رشد هزار میلیاردی خروج سرمایه از بورس
  • خروج نیرو‌های سپاه از سوریه؟
  • سیل‌زدگان بلوچستان مراقب خروج گاندوها از برکه‌های محل زیستشان باشند
  • سامانه بارشی امروز از هرمزگان خارج می شود
  • کدام کشور با هوش مصنوعی بر خاورمیانه تسلط خواهد یافت؟
  • کرملین خروج صلحبانان روسیه از قره‌باغ را تایید کرد
  • خروج موج بارشی از خوزستان/ دما افزایش می‌یابد
  • ۷۲۰ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد
  • طوفان امارات را مختل کرد + عکس