Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - اعتراض حریف بارسلونا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا به استفاده آبی‌و اناری‌ها از بازیکن محروم در دیدار رفت دو تیم به جایی نرسید. ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جلسه رسیدگی به شکایت باشگاه لوانته از تخلف باشگاه بارسلونا برای میدان دادن به بازیکن 5 اخطاره تیم دوم خود به نام چومی در بازی رفت دو تیم در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا امشب (جمعه) برگزار شد و قاضی پرونده، کارمن پرس، به نفع کاتالان‌ها رأی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه لوانته امروز شکایت خود را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا ارائه کرد و این در حالی بود که این تیم تنها تا 48 ساعت پس از بازی مهلت داشت اعتراض خود را اعلام نماید.

به این ترتیب کارمن پرس شکایت مذکور را خارج از مهلت قانونی دانسته و حکم به صعود باشگاه بارسلونا در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا داد.

فوتبال جهان| باشگاه لوانته از بارسلونا به خاطر استفاده از بازیکن غیرمجاز شکایت کرد

 

بارسایی‌ها به زعم اینکه که محرومیت بازیکن تیم دوم این باشگاه شامل جام حذفی نمی‌شود او را در شب باخت 2 بر یک‌شان در خانه لوانته در ترکیب اصلی قرار دادند اما گفته می‌شود که محرومیت چومی شامل تمامی تورنمنت‌ها می‌شود.

قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا امشب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بارسلونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارسلونا بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۳۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار ۲ بازیکن استقلال به کمیته‌های انضباطی و اخلاق

دو بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلیل اتفاقات دیدار مقابل آلومینیوم اراک به کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، سیدحسین حسینی و محمدحسین مرادمند دو بازیکن استقلال به دلیل اتفاقات رخ داده در پایان مسابقه با آلومینیوم اراک و اقدام غیرحرفه‌ای و خارج از وظایف قانونی یک بازیکن به کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شدند.

مرادمند: دلیل دارم که نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود

دیدار آلومینیوم اراک - استقلال در چارچوب هفته بیست‌وسوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز جمعه در اراک برگزار شد و به برتری یک بر صفر شاگردان جواد نکونام انجامید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احضار دو بازیکن استقلال به کمیته انضباطی
  • ابلاغیه انضباطی برای ۲ بازیکن و باشگاه استقلال
  • دو بازیکن استقلال به کمیته اخلاق و انضباطی احضار شدند
  • پرسپولیس بار دیگر از جواد نکونام شکایت کرد
  • احضار دو بازیکن استقلال به کمیته اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال
  • احظار دو بازیکن استقلال به کمیته اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال
  • احضار دو بازیکن استقلال به کمیته‌های اخلاق و انضباطی
  • احضار ۲ بازیکن استقلال به کمیته های اخلاق و انضباطی
  • احضار ۲ بازیکن استقلال به کمیته‌های انضباطی و اخلاق
  • احضار ۲ بازیکن استقلال به کمیته‌های اخلاق و انضباطی