Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه درآذربایجان شرقی، امروز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز با اشاره بهانگشت فرزندان ایران روی ماشه نابودی اسراییل تهدیدات نخست وزیر رژیم صهیونیستی علیه مردم ایران در روز‌های گذشته افزود: گنده گویی‌های سران این رژیم بی ثبات و متزلزل در عزم و اراده ایران و محور مقاومت خللی ایجاد نمی‌کند و فرزندان ایران آماده مقابله با هر نوع تهدیدی از سوی جبهه استکبار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: نخست وزیر صهیونیست‌ها اخیرا گفته است که اگر جمهوری اسلامی نیرو‌های خود را از سوریه خارج نکند حملات رژیم صهیونیستی به مواضع ایران افزایش خواهد یافت و رقیب انتخاباتی نتانیاهو هم اعلام کرده است که اگر در انتخابات پیروز شود بلافاصله جنگ با غزه را آغاز خواهد کرد.


وی افزود: اظهارات سران رژیم صهیونیستی که خودشان کانون بحران و نماد آدم کشی هستند موضوع عجیب و غیرمنتظره نیست بلکه حیات این غده سرطانی به ریختن خون بی گناهان وابسته است.


امام جمعه تبریز با بیان اینکه حضور مستشاری نیرو‌های ایرانی در سوریه به درخواست دولت قانونی این کشور و برای مبارزه با گروهک‌های تروریستی است تصریح کرد: ماندن یا خروج نیرو‌های ایرانی از سوریه موضوع مرتبط با ایران و سوریه است و ربطی به دیگران ندارد و تجربه چهار دهه انقلاب اسلامی ثابت کرده است که ایران تهدیدپذیر نیست و این تهدیدات هیچ خللی در عزم راسخ ایران و محور مقاومت ایجاد نخواهد کرد.


حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره سفر وزیر امور خارجه آمریکا به لهستان و طرح ۱۹ ماده‌ای کنگره آمریکا با هدف افزایش فشار‌ها علیه ملت ایران گفت:: نوک این تهدیدات متوجه سپاه پاسداران و نیروی قدس سپاه است و از سویی دیگر می‌خواهند با افزایش نارضایتی‌های داخلی در کشور آشوب و اغتشاش را دامن بزنند تا ساختار و رفتار ایران را تغییر دهند.


وی افزود: هیهات که دشمن به آرزو‌های خود بتواند برسد چرا که ملت ایران همان طوری که در طول چهل سال گذشته ثابت کرده اند مسیر تعالی انقلاب را تدوام خواهند بخشید.


وی ادامه داد: مگر می‌توان فعالیت‌های نیروی قدس سپاه قدرتمند انقلاب اسلامی را که مایه عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان است محدود کرد؟ مردم قهرمان ایران هیچ وقت خدمات ارزشمند سپاه را در راه ایجاد امنیت و اقتدار کشور فراموش نخواهند کرد.


حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم به بازداشت خبرنگار زن آمریکایی‌الاصل صدا و سیما در آمریکا اشاره کرد و گفت: این خبرنگار توسط شبکه پرس تی وی صدا و سیما جذب شده بود و وقتی به اسلام گروید نام خود را به مرضیه هاشمی تغییر داد.


امام جمعه تبریز ادامه داد: این بانوی خبرنگار مسلمان برای دیدار با خانواده خود به آمریکا سفر کرده بود که توسط ماموران آمریکا بازداشت شد و با برخورد بد و هتک حرمت با او رفتار کردند.


وی بازداشت خبرنگار ایرانی را توهین آشکار و خلاف حقوق بشر دانست و گفت:تاکنون هیچ واکنشی در رسانه‌های مدعی حقوق بشر دنیا در این رابطه مشاهده نشده است.


وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با تاکید بر لزوم بیان دستاورد‌های ۴۰ سالگی انقلاب افزود: پیشرفت علم در ایران ۱۱ برابر شده است و در حال حاضر کشورمان تولید کننده قایق پرنده رادار گریز با سرعت ۸۵۱ کیلومتر است.


نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی ادامه داد: ایران هشتمین کشور تولید کننده اورانیوم ۲۰ درصد و سومین کشور تولیدکننده داروی بیماری ام اس در سراسر جهان است.


حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم بیان کرد: ایران تولیدکننده پرینتر سه بعدی میکروسکوپی در خاورمیانه است و در میان ۵ ارتش قوی جهان در حوزه سایبری قرار دارد و نخستین تولیدکننده پودر استخوان در دنیاست.


وی افزود: ایران تنها کشور تولیدکننده لوله‌های چدنی ۲۰۰۰ میلی متر و سومین کشور تامین کننده دکل‌های انتقال برق در آسیاست.


وی خاطرنشان کرد: هیچ‌گاه پیشرفت‌های علمی ایران پس از انقلاب با وجود همه توطئه‌ها و اظهارات مداخله جویانه بیگانه فراموش نخواهد شد.


خطیب جمعه تبریز در ادامه خطبه‌ها با تسلیت فرارسیدن شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) گفت: ایشان بانوی بزرگ اسلام بودند که با منش خود از جمله مبارزات سیاسی، آگاه بخشیدن به جامعه و هدایت زنان توانستند روح مبارزه و مقاومت را در مدینه در برابر جور و ستم زنده نگه دارند.


حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به حضور زنان در صحنه‌های مبارزه انقلاب اسلامی با دشمنان و پشتیبانی از هشت سال دفاع مقدس اضافه کرد: این نهضت زنان ایران اسلامی وامدار حرکت سیاسی حضرت زهرا (س) است.


وی همچنین با اشاره به پایان سال ۲۰۱۸ گفت:: سال گذشته میلادی تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام انتخاب شده بود، اما من در رویداد ۲۰۱۸ چیزی ندیدم.


وی افزود: تنها چیزی که دیده شد فقط حضور رئیس جمهور در مراسم افتتاحیه این برنامه تاریخی فرهنگی بود و برنامه خاص دیگری رویت نشد، اگر هست آقایان بفرمایند.


خطیب نماز جمعه تبریز با ابراز تاسف از اینکه این فرصت طلایی برای تبریز آن گونه که باید مورد بهره برداری قرار نگرفت ادامه داد: باید مسئولان ذیربط از جمله مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی در مجامع عمومی و تریبون نماز جمعه توضیح دهد که از آن همه برنامه و طرح اعلام شده، کدام اجرا شد و چه مقدار اعتبار برای این رخداد فرهنگی اختصاص یافت و چه بودجه‌ای هزینه شد؟


وی اضافه کرد: اگر این طرح‌ها به شهرداری تبریز نیز ارتباط دارد، شهردار هم باید توضیحات کافی در این باره ارائه کند.

انتهای پیام/

انگشت فرزندان ایران روی ماشه نابودی اسراییل

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جوانان انقلاب اسلامی نمازجمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۳۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین، پاکو خمز پس از شکست سنگین چهار بر یک تراکتور مقابل ذوب آهن تصمیم به استعفا از سرمربیگری این تیم گرفت تا تبریز را ترک کرده و تیمش را در ادامه رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی رها کند.

محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور با پذیرش این استعفا تغییرات اصلی برای انتخاب جانشین خمز را به پایان فصل موکول کرد تا مربی موقت برای تیمش در نظر بگیرد و سرمربی جدید را در پایان فصل مشخص کند.

از این رو محمد نصرتی دستیار ایرانی خمز که او هم از پست خود استعفا داده بود حاضر به بازگشت شد تا به عنوان جانشین خمز تا پایان فصل هدایت تراکتور را عهده دار شود.

نصرتی امروز هم تراکتور را تمرین داد و قرار است فردا چهارشنبه جلسه‌ای را با مدیران باشگاه برگزار کرده و کارش را با این تیم ادامه دهد.

تیم فوتبال تراکتور تبریز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ میهمان نساجی مازندران در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور است.

کد خبر 844944 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز

دیگر خبرها

  • مراکز هسته‌ای دشمن صهیونیستی شناسایی شده و دستمان روی شلیک ماشه است
  • جهانگیری: رساندن مردم به این باور که فرزندان خمینی پاسدار غرور ملی مردمشان هستند عین سیاست ورزی است
  • سردار حق‌طلب: مراکز هسته‌ای دشمن را شناسایی کردیم/ دست‌مان روی ماشه شلیک موشک‌های قدرتمند است
  • شناسایی مراکز هسته ای اسرائیل از سوی ایران /دست ها برای شلیک موشک‌های قدرتمند روی ماشه است /به هر اقدامی، حتما و قطعا پاسخ می دهیم
  • مراکز هسته‌ای دشمن را شناسایی کردیم/ دست‌مان روی ماشه شلیک موشک‌های قدرتمند است
  • پاسخ کوبنده ایران اسلامی در برابر هر تهدید دشمنان
  • اسرائیل در صورت تداوم ماجراجویی‌ها پاسخ قاطعانه‌تری دریافت می‌کند
  • اشتباه مجدد رژیم صهیونیستی علیه منافع ایران واکنش شدیدتری به همراه خواهد داشت
  • سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل مشخص شد
  • ادامه شادی مردم ایران از اقدام سپاه علیه رژیم صهیونیستی