Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

 یکی از همکاران مرضیه هاشمی به خبرنگار «صدا و سیما» گفت: «آخرین باری که با خانم هاشمی صحبت کردم در فرودگاه لوئیزیانا بودند و به شوخی و خنده می‌گفت که بازهم ماموران آمده‌اند تا از او بازرسی کنند و همه از دیدن این صحنه تعجب کرده‌اند. او می‌گفت که به این شرایط عادت کرده و هر بار به آمریکا می‌رفته چند ساعتی در فرودگاه نگهش می‌داشتند و از او سوالاتی می‌پرسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما 4 ساعت بعد از این تماس تلفنی، دختر ایشان با من تماس گرفت و گفت که مادرشان را دستگیر کرده‌اند!»

او ادامه می‌دهد: «مرضیه هیچ‌ کار اشتباهی نکرده است او تهدیدی برای آمریکایی‌ها و سعودی‌ها بود. بر اساس آمار منتشر شده در سال 2018 آمریکا پنجمین کشور خطرناک برای خبرنگاران است. حتی یمن هم از آمریکا خطر کمتری برای خبرنگاران دارد.»

همکار مرضیه هاشمی اظهار می‌دارد: «آمریکایی‌ها بدانند که مرضیه هاشمی یک زن قوی است و میلیون‌ها نفر نیز در کنار او هستند. آمریکا حق ندارد این زن آزاده را در غل و زنجیر کند.»

او می‌گوید: «یکی از اصلی‌ترین نگرانی‌های ما درباره ناراحتی قلب مرضیه است که تپش‌های بسیار شدیدی می‌گیرد. برای همین از مردم می‌خواهیم که برای او دعا کنند.»

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: مرضیه هاشمی دستگیری مرضیه هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۳۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلومبرگ: نیروهای اوکراینی به نقطه شکست می‌رسند

به گزارش قدس آنلاین، پس از آنکه مجلس نمایندگان آمریکا موافقت کرد تا کمک‌های این کشور به اوکراین تصویب شود، بیشتر مسئله به این بستگی خواهد داشت که تجهیزات نظامی جدید تا چه اندازه سریع می‌تواند به خط مقدم اوکراین برسد.

شبکه خبری بلومبرگ به نقل از «میکولا بیلیسکوف» پژوهشگر موسسه ملی مطالعات استراتژیک در کی‌یف گزارش داد: «این کمک‌ها به ارتش اوکراین مهلتی می‌دهد اما کمک‌های بیشتری در این مسیر نیاز است؛ چشم‌اندازی که به دلیل مقاومت سرسختانه جمهوری‌خواهان آمریکا دشوار به نظر می‌رسد. سوال این است هم‌زمان با اینکه استراتژی پوتین صبر کردن است، آیا کمک‌های دیگری در سال ۲۰۲۵ و بعد آن هم وجود خواهد داشت و اگر باشد، در چه میزان خواهد بود.»

«مارک وارنر» رئیس کمیته اطلاعات سنای آمریکا در برنامه «فیس دِ نیشن» از تلویزیون «سی‌بی‌اس» گفت: «برخی از تجهیزات، که احتمالا شامل سامانه‌های موشکی تاکتیکی یا ATACMS می‌شوند، ممکن است تا چند روز دیگر در راه باشند.»

علاوه بر این، طبق آنچه افراد آگاه گفته‌اند، آلمان این هفته متحدان اروپایی از جمله فرانسه و ایتالیا را تحت فشار خواهد گذاشت تا سیستم‌های دفاع هوایی و قطعاتی به اوکراین ارسال کنند.

به گفته تحلیلگران موسسه مطالعات جنگ مستقر در ایالات متحده، حتی اگر تجهیزات آمریکا با سرعت حرکت کنند و به دست اوکراین برسند، احتمالا این کمک‌ها برای چندین هفته بر وضعیت خط مقدم تاثیر نخواهد گذاشت.

این تحلیلگران می‌گویند: «اگر نیروهای روسی شدت حملات خود را افزایش دهند، در این صورت وضعیت خط مقدم اوکراین وخیم‌تر خواهد شد.»

«فیلیپس اوبراین» استاد مطالعات استراتژیک در دانشگاه سنت اندروز در اسکاتلند گفت: «اوکراینی‌ها آسیب جدی دیده‌اند و نیروهای مسلح آنها ضعیف‌تر شده‌اند. با این حال، آنها اکنون دست‌کم با کمک‌های ایالات متحده، باید بتوانند وضعیت خط مقدم را به ثبات برسانند.»

شبکه خبری بلومبرگ در پایان می‌گوید: «کمبود تسلیحات و نیرو به همراه نیاز مبرم به سامانه‌های دفاع هوایی، نیروهای اوکراین را به نقطه شکست می‌رساند و احتمال پیروزی روسیه را افزایش می‌دهد.»

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • گزارش مغرضانه وزارتخارجه آمریکا درباره وضعیت حقوق بشر در ایران
  • گزارش مغرضانه آمریکا درباره وضعیت حقوق بشر در ایران
  • آمریکا: درباره به‌رسمیت شناختن طالبان تصمیم نگرفته‌ایم
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • توصیف دقیق عملیات وعده صادق از زبان رهبر انقلاب
  • جزییات واگذاری سرخآبی‌ها از زبان وزیر اقتصاد و دارایی
  • بلومبرگ: نیروهای اوکراینی به نقطه شکست می‌رسند
  • دعوت از پاراتکواندو کار بانوی قمی به تیم ملی
  • راز شکست تیلور از زبان بروکس
  • وضعیت زیرگذرها در پورتلند آمریکا + فیلم