Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@10:45:51 GMT

چرایی «تحریف حقایق» توسط کی‌روش!

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۳۳۷۹

چرایی «تحریف حقایق» توسط کی‌روش!

به گزارش سرویس ورزشی پارسینه ؛ دقیقا یک روز پس از اینکه مهدی تاج با کیف پر از پول 600 هزار دلاری به امارات رفت تا پاداش بازیکنان ئ کادر فنی ایران را پرداخت کند؛ کارلوس کی روش به یکباره فردای تساوی ناامیدکننده مقابل تیم ملی عراق با مصاحبه ای آتشین صعود به عنوان تیم صدرنشین را به کام مردم تلخ کرد.

حالا مهدی تاج به عنوان رییس فدراسیون فوتبال سرانجام روزه سکوت را شکست و ظهر امروز با حضور در شبکه خبر از مردم ایران بابت مصاحبه های غیر فنی کیروش عذرخواهی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما چرا کی روش دوست ندارد تیم ملی بدون حاشیه به کار خود ادامه دهد؟

کی روش تا سال گذشته قطعا یکی از محبوب ترین مربیان تاریخ فوتبال ایران بود اما به مرور و با ادامه ی همین تنش ها از محبوبیتش کاسته شد و با گشت و گذار در صفحات مجازی می توان به این موضوع پی برد که حالا همه از ترس اینکه مبادا دوباره کی روش توهینی در مصاحبه هایش داشته باشد بازی های ملی را تماشا می کنند.

کیروش در مصاحبه دیروز عنوان کرد وزیر ورزش دوست نداشت قرارداد من تمدید شود و با گزینه های دیگر مذاکره کرده بود. اما شخص کی روش می داند در صورت قهرمانی ایران در این رقابت ها قرارداد او به صورت اتوماتیک وار طبق تعهد دوجانبه تمدید خواهد شد. پس چرا صبر نکرد تا تیم ملی ایران را به مقام قهرمانی برساند و با دست بالا بتواند این نقد را به وزیر ورزش وارد کند؟

کی روش عنوان کرده :« در اینجا پولی نیست ولی تیمی با فرست کلاس و با هزینه وزارت ورزش به ژاپن سفر کرده است». این صحبت کی روش طبق چیزی که مهدی تاج نسبت به پرداخت پاداش ها عنوان کرد سراسر کذب محض است به این خاطر که مبلغ 600 هزار دلار پاداش پرداخت شد. ضمن اینکه پرسپولیس با کمک هزینه کنفدراسیون فوتبال آسیا ( مبلغ 60 هزار دلار) توانست به ژاپن سفر کند و حتی یک ریال از سوی وزارت ورزش بابت سفر به ژاپن پرداخت نشد. مشخص نیست این صحبت های کذب و تحریف شده را چه کسی در اختیار کی روش قرار می دهد اما هرچه هست کسانی هستند که از آب گل آلود در حال ماهی گرفتن هستند.

در هر صورت کی روش هیچگاه مذاکره با تیم ملی کلمبیا را در زمان برگزاری جام ملت های اسیا تکذیب نکرد و با انجام چنین مصاحبه هایی مشخص است تمرکز کادر فنی ایران بیش از اینکه بر روی رقبای ایران باشد به فکر تنش آفرینی بیرون زمین است!

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۳۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیاست‌های اقتصادی بر مبنای حقایق اقتصادی جامعه اتخاذ شود

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در پیام های نوروزی بر کلیدواژه تولید و شعار سال ۱۴۰۳ با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم گفت: لازم است با هدف کسب مشارکت آحاد جامعه در اجرای سیاست‌های رشد اقتصادی، این سیاست‌ها به نحوی با اتکا بر حقایق آشکار شده اقتصاد ایران اتخاذ و اجرا شود.

داود طبرسا - نماینده وزیر اقتصاد و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران – در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن اشاره به سطح رفاه جامعه و استانداردهای زندگی گفت: به طور معمول استاندارد زندگی با مقدار کالاها و خدمات در دسترس اندازه گیری می‌شود، از این منظر رشد اقتصادی و رشد تولید را می‌توان مترادف با افزایش سطح استاندارد عمومی زندگی مردم و رفاه جامعه دانست.

وی تصریح کرد: رشد اقتصادی که معمولا به عنوان میزان افزایش سالانه تولید ناخالص داخلی (GDP) کشور اندازه گیری می‌شود، به عنوان مهم‌ترین شاخص کلان اقتصادی با اکثر متغیرها و شاخص‌های اقتصادی مهم دیگر نظیر: ضریب جینی، تورم، بیکاری، نرخ ارز، تراز تجاری، بودجه دولت و مواردی از این دست، همبستگی بالایی دارد و آثار مثبت جهش آن قابل تسری به اکثر متغیرهای خرد و کلان اقتصادی است.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران افزود: علیرغم اهمیت بالای این متغیر کلان اقتصادی، گزارش‌های بانک مرکزی نشان می‌دهد که رشد اقتصادی کشور در بازه زمانی۱۳۹۰ تا ۱۴۰۱، کمتر از ۲ درصد بوده که در مقایسه با دو دهه قبل آن یعنی سال‌های ۱۳۷۰ تا ۱۳۸۹ با متوسط رشد اقتصادی حدود ۴.۳ درصد، کاهش نشان می‌دهد.

طبرسا با اشاره به ضعف‌های ساختاری در سیاست گذاری‌های پولی، مالی و ارزی کشور گفت: بر اساس گزارش‌های بانک جهانی، تولید ناخالص داخلی سرانه کشور در سال ۲۰۲۲ میلادی، حدود ۵۵۰۷ دلار بود که از متوسط جهانی که حدود ۱۱ هزار و ۳۱۸ دلار و متوسط کشورهای توسعه یافته عضو OECD که حدود ۳۹ هزار دلار بود، تفاوت معناداری دارد؛ بنابراین، بازبینی در حوزه سیاست‌های رشد اقتصادی نه یک هدف، بلکه یک ضرورت اجتناب ناپذیر در کشور بود که این مساله در شعارهای سال‌های ۱۳۹۰ به بعد توسط مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: اینکه چرا علی رغم تاکیدات مشابه در سایر اسناد بالا دستی، نتوانستیم بهبود معنادار و پایداری در حوزه رشد و تولید کشور ایجاد کنیم، نیازمند یک آسیب شناسی جدی است، اگرچه در نگاه اول نبود گفتمان رشد اقتصادی مورد وفاق ملی و نبود استراتژی رشد مشخص بلندمدت را می‌توان به عنوان اصلی‌ترین و ریشه‌ای‌ترین علل عدم توفیق در این حوزه دانست.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران در پایان با اشاره به شعار سال ۱۴۰۳ مبنی بر جهش تولید با مشارک مردم گفت: در راستای شعار سال، لازم است با هدف کسب مشارکت آحاد جامعه در اجرای سیاست‌های رشد اقتصادی، این سیاست‌ها به نحوی با اتکا بر حقایق آشکار شده اقتصاد ایران اتخاذ و اجرا شود که مورد وفاق اجماع نخبگانی و دانشگاهی کشور باشد تا بتواند وفاق ملی را در ۳ رکن اصلی جامعه یعنی اجتماع، بازار و دولت ایجاد کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سناتور آمریکایی ضد ایران درگذشت/ جو لیبرمن چه می گفت؟
  • حقایق عجیب در مورد زندگی ژاپنی‌ها
  • دعوت نماینده ولی فقیه در لرستان از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس
  • سیاست‌های اقتصادی بر مبنای حقایق اقتصادی جامعه اتخاذ شود
  • چرایی توزیع داروخانه ای متادون/ عرضه دارو باید تحت کنترل باشد
  • چرایی توزیع داروخانه ای متادون/ توزیع دارو باید کنترل شود
  • داریوش مهرجویی؛ قتل فجیع کارگردان در خانه/ نشر مصاحبه با مقتول در روز قتل
  • داریوش مهرجویی؛ قتل فجیع کارگردان در خانه/ مصاحبه با مقتول در روز قتل
  • داریوش مهرجویی؛ قتل فجیع کارگردان در خانه/ آخرین مصاحبه
  • واکنش رسمی باشگاه میلان به مصاحبه احساسی وینیسیوس جونیور / عکس