Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-16@22:23:06 GMT

مقام آلمانی برای ایران خط و نشان کشید

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۳۴۰۲

ساعت 24- مدیر کنفرانس امنیتی مونیخ در واکنش به دستگیری یک فرد دوتابعیتی به اتهام آنچه که جاسوسی برای ایران خوانده شد، ادعا کرد که ایران با چنین رفتارهایی تنها حفظ برجام را سخت‌تر خواهد کرد.

به گزارش رویترز، ولفگانگ ایشینگر، مدیر کنفرانس امنیتی مونیخ و سفیر پیشین آلمان در واشنگتن در واکنش به دستگیری یک دوتابعیتی افغانی-آلمانی به اتهام "جاسوسی برای ایران"، فعالیت‌های ایران را محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه باابراز این عقیده که انتظار داشتن از ایران و سایر کشورها برای دست‌کشی از فعالیت‌های جاسوسی‌شان تصوری واهی است، مدعی شد: ایران باید آنقدر باهوش باشد که دریابد درحال خودزنی است؛ چراکه (کارهایش) باعث لطمه زدن به شرایط سیاسی پیرامون برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) خواهد شد...، اما با این حال این دلیلی برای از بین بردن توافق نیست.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: جاسوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۳۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناتوانی در ارزیابی پاسخ قوی ایران، دستگاه‌های جاسوسی و نظامی اسرائیل را به جان هم انداخت

به گزارش خبرآنلاین به نقل از المیادین، پس لرزه های واکنش قوی ایران به ترور شهدای حمله موشکی رژیم اشغالگر به کنسولگری ایران و هدف قرار دادن اهدافی در سرزمین های اشغالی توسط سپاه پاسداراران انقلاب اسلامی همچنان ادامه دارد و نهادهای جاسوسی و نظامی این رژیم یکدیگر را به ناکامی در ارزیابی و پیش بینی این حمله متهم می کنند.

به گزارش ایرنا این شبکه تأکید کرد که دستگاه های جاسوسی و نظامی این رژیم از ارتش اشغالگر به دلیل ناکامی در ارزیابی پاسخ قوی موشکی و پهپادی ایران به شدت انتقاد کردند.

از سوی دیگر روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» گزارش داد، «یائیر لاپید» رئیس ائتلاف مخالفان در کنست (پارلمان) این رژیم، اقدامات کابینه حاکم را عامل از بین‌رفتن بازدارندگی این رژیم در مقابل ایران و محور مقاومت ارزیابی‌کرد.

لاپید اعلام کرد: «بنیامین نتانیاهو» و کابینه اش به یک تهدید علیه موجودیت اسرائیل تبدیل شده‌اند.

وی با اعلام این موضوع که اقدامات کابینه نتانیاهو، بازدارندگی رژیم اسرائیل را از بین برده است، گفت: دوستان و دشمنان اسرائیل، این کابینه را ضعیف می بینند.

لاپید، آمریکا را کماکان متعهد به تامین امنیت رژیم صهیونیستی ارزیابی کرد و گفت: نتانیاهو به امنیت ما اهمیت نمی دهد و خرابه های شهرک های نزدیک مرز غزه، خشونت های کنترل نشده (صهیونیست های) افراطی و از بین رفتن بازدارندگی اسرائیل موید این موضوع است.

«تالی گاتلیب» عضو کنست رژیم صهیونیستی از حزب حاکم نیز درباره پاسخ موشکی و پهپادی ایران به حمله این رژیم به کنسولگری ایران در دمشق گفت: به «اسرائیل» توهین شد و سیلی محکمی خوردیم.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ با انتشار اطلاعیه‌ای، از انجام عملیات «وعده صادق» و شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم اسرائیل با هدف تنبیه تل‌آویو برای حمله موشکی این رژیم به کنسولگری ایران در سوریه خبر داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق صورت گرفت.

۳۱۰۳۱۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895581

دیگر خبرها

  • برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدیر عامل
  • مدیر کل آژانس اتمی: حمله به تاسیسات هسته ای کشورها یک اشتباه وحشتناک است که تبعات بسیار جدی دارد/ از طرف های درگیر ( ایران و اسرائیل) خواستیم که خویشتن داری نشان دهند
  • نشان فداکاری در ایستگاه مترو دانشگاه امام علی (ع) رونمایی شد
  • مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران منصوب شد
  • جاسوسی با نشان «خادم نظام امپراتوری بریتانیا»
  • ناتوانی در ارزیابی پاسخ قوی ایران، دستگاه‌های جاسوسی و نظامی اسرائیل را به جان هم انداخت
  • نخستین مدیر زن ایستگاه فضایی فعالیت خود را آغاز کرد
  • رونمایی از یادمان «نشان فداکاری مقام معظم رهبری به شهدای دانشگاه افسری امام علی (ع)»
  • آمریکا از طریق سوئیس در حال میانجیگری میان تهران و تل آویو است | بایدن پس از ساعت ها در اتاق عملیات نفس راحت کشید!
  • هواشناسی فارس هشدار قرمز صادر کرد